abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53299268
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef IrfieJ het volgende:
staat geen een serieuse posts van " rechts" in dit hele topic.. lijkt wel een tweede kamer debat waar wilders aan meedoet...
Gelukkig hebben we dan nog jouw bijdrage

Is het nodig om hier heel serieus op in te gaan dan? Of wou je beweren dat die vrouw niet tot het tuig der samenleving behoort als ze gaat rellen met de politie en gestelde grenzen negeert? Wou je beweren dat sommige extreem-linkse mensen niet onwijs hypocriet zijn zoals die familie in 'Jouw vrouw mijn vrouw' die in een hutje in het bos in Engeland leefden van een uitkering van de staat 'omdat ze anders geen hadden om hun kinderen op te voeden' maar wel afgeven op de maatschappij. Ik vind het allemaal best dat je zo denkt, maar voorzie dan in je eigen onderhoud en ga niet je hand ophouden en ondertussen kankeren op de hand die je voedt.

En dat doen wel meer van die krakers (zijn ook vaak demonstranten). In Utrecht vlakbij CS zit ook zo'n pand waarin die hippies de hele dag zitten maar wel protesteren als ze worden uitgezet (het pand is niet van hen dus ze hebben niks te zeiken).

En we hebben het nu over dat extreem-linkse tuig, en niet over extreem-rechts tuig want daar gaat het nieuwsbericht niet over. En ja, die kunnen ook heel hypocriet zijn.
pi_53299289
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Frollo het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel. Er zijn best veel slimme, maar toch rechtse mensen, terwijl domheid ook bij links voor kan komen.
Rechts-links heeft niet zozeer met intelligentie of opleiding te maken, maar met inlevingsvermogen.
in het algemeen niet idd.
maar het gaat meer om de mensen die hier roepen over kogels in hoofden enzo..
  woensdag 19 september 2007 @ 13:56:37 #153
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53299316
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Touché
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 19 september 2007 @ 13:56:39 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53299318
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef LENUS het volgende:
Hehehe, zo typerend weer. Linkse stemmertjes die anders denkenden minachten. Want als je er een andere mening op nahoudt, ja dan MOET je wel laag opgeleid zijn. Zo simplistisch en zo goedkoop ook.

Maar ja het is Fok! he, wat wil je anders
Elke vorm van extremisme getuigt van breinloosheid, zowel links als rechts.

Ik neig behoorlijk naar rechts, maar ben geen xenofoob oid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 september 2007 @ 13:57:18 #155
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53299334
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Heel hypocriet is dat extreem-linkse tuig. Lekker kankeren op deze maatschappij maar wel een uitkering trekken en niks constructiefs doen
Hey, ik zit nu te fokken vanaf het werk hoor! Niks geen uitkering!
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  woensdag 19 september 2007 @ 13:57:18 #156
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_53299335
quote:
Hehehe, zo typerend weer. Linkse stemmertjes die anders denkenden minachten. Want als je er een andere mening op nahoudt, ja dan MOET je wel laag opgeleid zijn. Zo simplistisch en zo goedkoop ook.

Zo typerend weer, als iemand er een andere mening erop nahoudt, ja, dan moeten die de kogel krijgen, een nekschot, tegen de muur, honden eropaf.
pi_53299372
quote:

ik zie hier geen linkse stemmertjes oproepen tot het met scherp schieten op andersdenkenden
  woensdag 19 september 2007 @ 13:59:13 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53299398
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:58 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ik zie hier geen linkse stemmertjes oproepen tot het met scherp schieten op andersdenkenden
Denken doe je met je brein. Rellen met je smerige onfatsoenlijke poten....
Get woke, go broke!
pi_53299445
En vergeten wordt dat dat linkse "tuig" daar demonstreert voor een fijnere omgeving voor andere mensen.
pi_53299468
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Denken doe je met je brein. Rellen met je smerige onfatsoenlijke poten....
En roepen dat ze met scherp op dat soort mensen moet schieten doe je met geen van beiden.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:03:00 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53299506
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef n0r het volgende:

[..]

En roepen dat ze met scherp op dat soort mensen moet schieten doe je met geen van beiden.
Doe ik ook niet. Alleen ik keur de ME aanpak wel gewoon goed. Demonstreren doe je met spandoeken en leuzen, en niet met ook maar enige vorm van geweld .

En kom niet aan met provocerende ME, dat gejank is bullshit ten top.
Get woke, go broke!
  woensdag 19 september 2007 @ 14:03:25 #162
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53299517
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Elke vorm van extremisme getuigt van breinloosheid, zowel links als rechts.

Ik neig behoorlijk naar rechts, maar ben geen xenofoob oid.
Ik stem ook rechts en extremistische of racistische politieke partijen zijn nog altijd verboden in Nederland. Dus ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt. En links heeft blijkbaar een nieuw woordje heeft geleerd, door anders denkenden voor xenofoob uit te maken. Misschien kunnen ze beter het woordenboek nagaan want we hebben het immers over Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond. Maar voor de blanke elite is het wel gemakkelijk om een groep te vertroetelen en in de slachtofferrol te stoppen. lekker pamperen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 19 september 2007 @ 14:05:38 #163
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53299573
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:58 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Als alle gedachten van de mensheid in uitvoering gebracht zouden worden, zouden wij nu niet aan het fokken zijn.
pi_53299580
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Alleen ik keur de ME aanpak wel gewoon goed. Demonstreren doe je met spandoeken en leuzen, en niet met ook maar enige vorm van geweld .

Het was ook niet op jou persoonlijk bedoelt.
Zoals ik al eerder postte vind ik het gewoon jammer dat er zo respectloos naar elkaar gedaan wordt.

En ja, ingrijpen door ME is in dit geval zeker niet onterecht, daar hoor je me niets over zeggen.
pi_53299634
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik stem ook rechts en extremistische of racistische politieke partijen zijn nog altijd verboden in Nederland. Dus ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt. En links heeft blijkbaar een nieuw woordje heeft geleerd, door anders denkenden voor xenofoob uit te maken. Misschien kunnen ze beter het woordenboek nagaan want we hebben het immers over Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond. Maar voor de blanke elite is het wel gemakkelijk om een groep te vertroetelen en in de slachtofferrol te stoppen. lekker pamperen
Marokkanen waar heb je het over??

en:
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef nokia6200 het volgende:
Ik schrik er toch van hoeveel linkse rakkers hier zijn Die hond deed gewoon zijn werk En die illegaaltjes... ach wat maakt het uit, wat mij betreft worden ze tegen de muur gezet. Kosten ze nog minder
  woensdag 19 september 2007 @ 14:07:41 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53299635
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:05 schreef n0r het volgende:

[..]

Het was ook niet op jou persoonlijk bedoelt.
Zoals ik al eerder postte vind ik het gewoon jammer dat er zo respectloos naar elkaar gedaan wordt.

En ja, ingrijpen door ME is in dit geval zeker niet onterecht, daar hoor je me niets over zeggen.
gewoon tussen de regels in lezen. je ziet meteen of iemand echt slap lult of maar een beetje stoer doet op Internet of dat diegene echt iets meent.
Get woke, go broke!
pi_53299741
quote:

Als je op wilders stemt kan je niet echt heel helder zijn in mijn ogen, dat is wat anders dan links/rechts zijn
Laagopgeleid wil ik niet zeggen, niet helemaal helder in de bovenkamer wel
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:15:09 #168
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53299780
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je op wilders stemt kan je niet echt heel helder zijn in mijn ogen, dat is wat anders dan links/rechts zijn
Je kunt jezelf beter de vraag stellen naar het "waarom". Waarom denk je dat er ruim 1 miljoen mensen in Nederland achter de ongenuanceerde plannen van Wilders staan? Dat is mijn inziens een veel relevantere, maar ook interessantere vraag dan mensen bij voorbaat al veroordelen.
pi_53299800
Links-stemmende Fok!-kers die ook nog eens rechts-stemmende Fok!-kers minachten en voor dom uitmaken Het moet verdomme niet gekker worden op dit forum
pi_53299801
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:15 schreef LENUS het volgende:

[..]

Je kunt jezelf beter de vraag stellen naar het "waarom". Waarom denk je dat er ruim 1 miljoen mensen in Nederland achter de ongenuanceerde plannen van Wilders staan. Dat is een veel relevantere vraag dan mensen bij voorbaat al veroordelen.
Omdat heel veel mensen te lui zijn om zich fatsoenlijk politiek te interesseren en niet veel verder komen dan; "Buitenlanders weg? Waar kan ik tekenen?".
pi_53299836
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Je zit op Fok mens, get a grip.
pi_53299884
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

[knip] onrelevant stukje over een op sensatie beruste tv programma [/knip]
gelukkig wel idd.. misschien zet ik nog 1 iemand aan het denken...

ik vind het geen uitschot iemand die vecht voor een betere behandeling van anderen.. op het filmpje zie ik haar geen geweld gebruiken.. alleen een hond die haar bij haar lurven pakt.. ik weet de achtergrond niet van dit verhaal en eerlijk gezegt interesseert het me ook niet veel..
wat ik heb begrepen is dat een demonstratie uitdehandliep en de politie ingreep een beetje hardhandig maar de veiligheid van meerdere mensen was in gevaar dus vind ik de actie terecht van de politie..

wat me wel interesseert zijn de breinloze reacties hier van zelfbenoemde pim activisten die nu die wilders achterna fisten zonder eens na te denken waar ze op schelden.

er zijn genoeg " linkse" die wat cunstructiefs bijdragen aan de maatschappij... en niet alleen parasieten die alleen een uitkering incasseren en af en toe een relletje meepakken.. maar deze extremisten heb je wel nodig om een middenweg te vinden net zoals je rechts extremisten nodig hebt om te laten zien hoe stom we als mensheid nog zijn.. en dus ook daar een middenweg in moet vinden als samenleving.

en over kraken, das gewoon ruimte benutten die over is en nog legaal ook..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_53299897
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, zodra je je op prive grond wil betreden zonder dat het mag en dingen wil slopen moet je niet huilen als je ruzie met de ME krijgt.

Dat is dan gewoon eigen schuld, moet je maar netjes demonstreren.

Om kogels door koppen vragen enzo gaat me dan weer wat tever en dat zie ik erg vaak bij een groep rechtse schreeuwers, zeer agressief, altijd gelijk naar geweld oplossingen grijpen(niet zelf natuurlijk he, dat is eng ).
Dat gaat echt niet om alle rechtse mensen, de meeste niet zelfs, maar een bepaalde groep die erg vaak ook hard schreeuwt op wilders te stemmen bv.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:20:22 #174
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53299900
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:16 schreef n0r het volgende:

[..]

Omdat heel veel mensen te lui zijn om zich fatsoenlijk politiek te interesseren en niet veel verder komen dan; "Buitenlanders weg? Waar kan ik tekenen?".
Dat is de conclusie van iemand die lid is van het simplistisch verbond en/of een gigantisch bord voor zijn hoofd heeft. Ongetwijfeld zal er voor een klein gedeelte van het electoraat een dergelijke denkwijze opgaan, maar dat geld ook voor links. "Waarom stem je op PVDA"? "Ja, Bos heeft zo'n lekker kontje" . Het is ontzettend arrogant en dom om 1 miljoen Nederlanders op zo'n manier weg te wuiven.
pi_53299922
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef LENUS het volgende:

[..]

Touché
niet eens in de buurt van touché...

als alle rechtse honden zo kijken naar discussies snap ik wel waarom wilders het goed doet...
pi_53299935
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:15 schreef LENUS het volgende:

[..]

Je kunt jezelf beter de vraag stellen naar het "waarom". Waarom denk je dat er ruim 1 miljoen mensen in Nederland achter de ongenuanceerde plannen van Wilders staan? Dat is mijn inziens een veel relevantere, maar ook interessantere vraag dan mensen bij voorbaat al veroordelen.
Het waarom snap ik wel hoor, maar wilders is geen oplossing, als je daar achteraan rent in doldwaze emotie ben je gewoon geen helder licht, het spijt me.

Problemen zie ik graag opgelost hoor, maar niet zo.
pi_53299955
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:20 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dat is de conclusie van iemand die lid is van het simplistisch verbond en/of een gigantisch bord voor zijn hoofd heeft. Ongetwijfeld zal er voor een klein gedeelte van het electoraat een dergelijke denkwijze opgaan, maar dat geld ook voor links. "Waarom stem je op PVDA"? "Ja, Bos heeft zo'n lekker kontje" . Het is ontzettend arrogant en dom om 1 miljoen Nederlanders op zo'n manier weg te wuiven.
ik wuif geen 1 miljoen Nederlanders weg, ik zeg dat het gebeurd.

En nu we het toch over groepen mensen weg wuiven hebben, lees de vorige 3 pagina's nog eens door.
pi_53299956
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

als alle rechtse honden zo kijken naar discussies snap ik wel waarom wilders het goed doet...
En hoppatee, weer zo`n "verheven" Links-stemmende Fok-ker
Ongelooflijk, dacht dat die mensen zoveel zelfreflectie hadden, komt toch bitter weinig van terecht zo hier op Fok!
  woensdag 19 september 2007 @ 14:23:07 #179
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53299965
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

Fout

Het moet zijn: christenhonden , linkse rakkers en conservatieven.
pi_53299969
quote:

[..]

maar het is niet arrogant en dom om alles wat niet nederlands is over de grens te dumpen en ze het maar uit laten zoeken... dat is erg nobel en slim...
pi_53299980
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef LENUS het volgende:

[..]

Fout

goeie terugkomst!

you lose
  woensdag 19 september 2007 @ 14:23:53 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53299983
quote:

[..]

Dat was idd tenenkrommend. De redenen waarom mensen op PVDA en SP, en hell Partij voor de dieren stemden.

Alsof DAT gegronde redenen waren om je stem te verkwanselen.
Get woke, go broke!
pi_53300008
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was idd tenenkrommend. De redenen waarom mensen op PVDA en SP, en hell Partij voor de dieren stemden.

Alsof DAT gegronde redenen waren om je stem te verkwanselen.
zo heb je overal idioten zitten
pi_53300013
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef LENUS het volgende:

[..]

Fout

het zijn linkse ratten en rechtse honden..
christenhonden kan ook, zijn familie van de rechtse honden ook al zo bekrompen....
conservatief is iets heeeeeel anders dan rechts in de politiek...je hebt ook nog liberalen.. die had je iig...
  woensdag 19 september 2007 @ 14:26:29 #185
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53300030
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Het waarom snap ik wel hoor, maar wilders is geen oplossing, als je daar achteraan rent in doldwaze emotie ben je gewoon geen helder licht, het spijt me.

Problemen zie ik graag opgelost hoor, maar niet zo.
Conclusie die iemand van het simplistisch verbond zou trekken (no offence).
  woensdag 19 september 2007 @ 14:28:57 #186
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53300098
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

maar het is niet arrogant en dom om alles wat niet nederlands is over de grens te dumpen en ze het maar uit laten zoeken... dat is erg nobel en slim...
Wie zegt dat? Ik heb dat Wilders nooit horen zeggen. Maar misschien heb jij een andere bron?
pi_53300119
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En hoppatee, weer zo`n "verheven" Links-stemmende Fok-ker
Ongelooflijk, dacht dat die mensen zoveel zelfreflectie hadden, komt toch bitter weinig van terecht zo hier op Fok!
you man is so smart.. verlicht mij meer met jouw wijze woorden.!
pi_53300121
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:28 schreef LENUS het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik heb dat Wilders nooit horen zeggen. Maar misschien heb jij een andere bron?
Oke, is het niet arrogant om mensen die hier graag (tijdelijk) zouden willen verblijven gewoon niet binnen te laten en te laten verrekken?

En ja, dit staat zelfs in zijn programma, als je het al gelezen hebt.
pi_53300144
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:26 schreef LENUS het volgende:

[..]

Conclusie die iemand van het simplistisch verbond zou trekken (no offence).
Ja ok, nou vertel eens, waarom stem jij wilders dan, kom verlicht me, want ik heb het partij programma gelezen, ik hoor wilders stemmers praten, het gaat de meeste puur om buitenlanders/islam eruit hebben, op een grove manier bij voorkeur.

Kom op dan, kom eens met een diep intelligent antwoord over waarom wilders ok zou zijn om problemen op te lossen, hoe zijn partijprogramma zorgt voor een beter nederland, ik kon het echt niet vinden namelijk.

Is offtopic ik weet weet, zie maar of je antwoorden wil en vooral kan.

Bij een enorme groep van wilders stemmers gaat het om emotie, niet om echt nadenken over oplossingen, beetje geschreeuw naar moslims toe en mensen rennen achter hem aan, hoeveel duidelijker wil je het hebben zeg?
pi_53300158
Om misverstanden te voorkomen:
quote:
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
pi_53300191
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:28 schreef LENUS het volgende:

[..]

omdat dat politiek oncorrect is zal je dat nooit horen uit de mond van die wannabe mozart...

maar het is wel wat een groot deel van jouw soort denkt, of iig denkt dat ze zelf bedacht hebben..

mijn bron heet observatie, moet je ook eens doen... helpt je een stuk verder...
  woensdag 19 september 2007 @ 14:34:15 #192
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53300216
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef n0r het volgende:

[..]

Oke, is het niet arrogant om mensen die hier graag (tijdelijk) zouden willen verblijven gewoon niet binnen te laten en te laten verrekken?

En ja, dit staat zelfs in zijn programma, als je het al gelezen hebt.
Nee dat is niet arrogant. Als we alle vluchtelingen zouden binnen laten, zou dat betekenen dat we overspoelt worden met onopgeleide mensen die een enkeltje onderklasse krijgen. Hiermee zou je de verzorgingsstaat opblazen waardoor je niemand meer kunt helpen, ook de vluchtelingen die het meest hulpbehoefend zijn niet. Hierdoor moet je een selectie maken, zodat je hun een goede toekomst kunt bieden.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:34:18 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53300219
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:33 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

omdat dat politiek oncorrect is zal je dat nooit horen uit de mond van die wannabe mozart...

maar het is wel wat een groot deel van jouw soort denkt, of iig denkt dat ze zelf bedacht hebben..

"Jouw soort..." echt.
Get woke, go broke!
  woensdag 19 september 2007 @ 14:35:50 #194
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53300254
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:31 schreef n0r het volgende:
[..]
In mijn vorige post staat dat je die mensen niet helpt vanwege het enkeltje onderklasse. Eerst de mensen die ons land rijk of arm is (het is maar hoe je het bekijkt) proberen een toekomst te bieden. Anders zullen de kansenwijken nooit verdwijnen.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:36:33 #195
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53300270
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:33 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

Jij moet je geld verdienen op de beursvloer, want jij kunt blijkbaar gedachten lezen!
pi_53300290
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja ok, nou vertel eens, waarom stem jij wilders dan, kom verlicht me, want ik heb het partij programma gelezen, ik hoor wilders stemmers praten, het gaat de meeste puur om buitenlanders/islam eruit hebben, op een grove manier bij voorkeur.

Kom op dan, kom eens met een diep intelligent antwoord over waarom wilders ok zou zijn om problemen op te lossen, hoe zijn partijprogramma zorgt voor een beter nederland, ik kon het echt niet vinden namelijk.

Bij een enorme groep van wilders stemmers gaat het om emotie, niet om echt nadenken over oplossingen, beetje geschreeuw naar moslims toe en mensen rennen achter hem aan, hoeveel duidelijker wil je het hebben zeg?
Wil je zeggen dat SP-stemmers niet hetzelfde hebben gedaan dan? En PVDA-stemmers? En CDA-stemmers? Hoeveel stemmers zijn er nou daadwerkelijk die uberhaupt weten waarop ze stemmen?
Misschien 5%, de rest gaat op emotie af.
pi_53300299
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:31 schreef n0r het volgende:
[..]

dat is gewoon pure discriminatie tegen niet westerse allochtonen dat mag toch gewoon niet volgens artikel 1..?
quote:
Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.’
maar waarschijnelijk lult mozart zich eruit door te zeggen dat die mensen zich nog niet in nl bevinden en dus dan mag discriminatie wel...

sowieso is dat hele kamp zeist in overtreding van artikel 1 die mensen hebben helemaal niets gedan behalve in nederland zijn en ze worden anders behandeld dan nederlanders...
pi_53300314
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

"Jouw soort..." echt.
Best triest he, zulke mensen
  woensdag 19 september 2007 @ 14:38:27 #199
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53300325
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat scorpie net al aangaf, dit is niet typerend voor Wilders. Eerder SP, want dat is wat correcter.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:38:57 #200
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_53300337
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef LENUS het volgende:

[..]

Nee dat is niet arrogant. Als we alle vluchtelingen zouden binnen laten, zou dat betekenen dat we overspoelt worden met onopgeleide mensen die een enkeltje onderklasse krijgen. Hiermee zou je de verzorgingsstaat opblazen waardoor je niemand meer kunt helpen, ook de vluchtelingen die het meest hulpbehoefend zijn niet. Hierdoor moet je een selectie maken, zodat je hun een goede toekomst kunt bieden.
Kijk, dat klinkt al een stuk genuanceerder en zowaar steekhoudend. Dat is toch veel prettiger praten dan in termen als nekschot en doodschoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')