En terecht, moet je maar niet zo tegenstribbelen.quote:
so truequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Heel hypocriet is dat extreem-linkse tuig. Lekker kankeren op deze maatschappij maar wel een uitkering trekken en niks constructiefs doen
die mensen leven onder erbarmelijke omstandigheden....quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef chiren het volgende:
omdat ze denken een paar mensen misschien niet een 3 gangen diner krijgen als avondeten...
vieze linkse kanker pauperquote:
een persoonsanalyse + beoordeling op basis van 1 post! leer mij dat!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef Index het volgende:
[..]
vieze linkse kanker pauper![]()
![]()
ga eerlijk je centen verdienen ipv ons geld leven VIEZE STINKENDE KANKER PAUPER
![]()
Vrij eenvoudig, als je gaat demonstreren op zaterdag ben je per definitie links en werkeloos.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:59 schreef crownofthorns het volgende:
[..]
een persoonsanalyse + beoordeling op basis van 1 post! leer mij dat!
Ik werk op zaterdag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vrij eenvoudig, als je gaat demonstreren op zaterdag ben je per definitie links en werkeloos.
Een normaal mens verdoet zijn zaterdag nuttig, in de woonboulevard, bij de schoonmoeder of onderuitgezakt met een pilsje voor de TV.
wat had je dan gedaan.. ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Index het volgende:
kanker hippiesserieus ik zweer je als ik daar bij was.
Het was dan ook sarcasme. Of iemand wel of niet werkt op zaterdag, en daarmee wel of geen tijd heeft voor een demonstratie, heeft helemaal niets te maken met iemands politieke gedachten.quote:
Jij bent goed... Met schelden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef Index het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een demonstratie vóór iets, waar de meerderheid geen mening over heeft of tégen is. Gut wat een argument tegen een demonstratie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Taproot het volgende:
Typisch is wel dat die linkse kutippies menen te moeten demonstreren voor zaken waar een overgroot deel van de meerderheid van de bevolking met gezond verstand tegen isKunnen ze eindelijk de familie ziekenkas eens terugsturen naar hun zandbak, dan gaan ze daar een beetje tegen protesteren
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Heel hypocriet is dat extreem-linkse tuig. Lekker kankeren op deze maatschappij maar wel een uitkering trekken en niks constructiefs doen
Nederland is van de Nederlanders. Niet van de illegalen en allochtone strontschoppers.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef IrfieJ het volgende:
ik snap niet dat er anno 2007 gewoon nog mensen zijn die zo denken als de ts.. vind het echt een trieste zaak... alsof nederland van jou is.
Illegalen en asielzoekers zijn hier te gast, verder niemand.quote:of uberhaubt van iemand... we zijn te gast hier op aarde met zijn alle dan vind ik dat we een beetje voor elkaar moeten zorgen..
Doe dat vooral, sluit vooral je ogen en steek je kop in het zand. Dan kan je altijd zeggen "ich habe er nicht gewusst" als je erachter komt dat Nederland naar de klote is geholpen door de lui die je zo verdedigt.quote:* gitaar pakt en liedje gaat zingen over dat zelfs rechtse honden lieve wezens zijn en dat ze er ooit achter zullen komen dat lief zijn beter is dan stoer...
eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Yildiz het volgende:
Opkomen voor gelijke rechten is opkomen voor de ondergang van Nederland?.
En weet je waarom? Nee, vast niet, maar ik zal het je uitleggen. Als iedereen gaat roepen "dat wil ik ook", dan wordt het hier een zootje.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Yildiz het volgende:
Opkomen voor gelijke rechten is opkomen voor de ondergang van Nederland?.
gast meen je dit serieus.. de wereld is van de mensen.. onze voorouders zijn zo lomp geweest om grensen op de wereld te maken en stukken land af te bakenen en in te pikken voor hun zelf...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nederland is van de Nederlanders. Niet van de illegalen en allochtone strontschoppers.
[..]
Illegalen en asielzoekers zijn hier te gast, verder niemand.
[..]
Doe dat vooral, sluit vooral je ogen en steek je kop in het zand. Dan kan je altijd zeggen "ich habe er nicht gewusst" als je erachter komt dat Nederland naar de klote is geholpen door de lui die je zo verdedigt.
niet wij nederlanders, wij mensen moeten voor andere mensen zorgen.. zo simpel is het.. waarom je eigen kind anders behandelen dan een ander? zoveel mogelijk hulpbieden waar dat nodig is.. en waar je dat kan.. willen je mensen je hulp niet dan niet. dan zoeken ze het zelfmaar uit totdat ze wee om je hulp komen vragen en help je ze gewoon... dit is de enige manier om verder te komen als mensheid...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Nobu het volgende:
Alsof wij als Nederlanders er voor moeten zorgen dat iedereen in de wereld het goed heeft. Ik hoor alle Afrikaanse regeringsleiders zelfs steeds zeggen dat wij ons als kolonisator met onze eigen zaken moeten bemoeien. Volgens die lui kan Afrika het prima zelf af, maar als het om geld gaat mogen we als westen wel ineens over de brug komen![]()
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef crownofthorns het volgende:
[..]
die mensen leven onder erbarmelijke omstandigheden....
Shit, PI vergeten, sorryquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcasme. Of iemand wel of niet werkt op zaterdag, en daarmee wel of geen tijd heeft voor een demonstratie, heeft helemaal niets te maken met iemands politieke gedachten.
Ik zeg niet dat ik mensen minder vind. Het is alleen niet mijn verantwoordelijkheid om er voor te zorgen dat iedereen het goed heeft. Zoals jij het stelt klinkt het heel mooi. Je vergeet alleen even dat iedereen dan ook mee moet doen. Helaas gaat het merendeel van de mensen op zn luie reet zitten en laat anderen het werk doen als ze even de kans krijgen. Niet in de laatste plaats die arme Afrikanen die wij volgens jou moeten helpen. Waarom denk je dat landen met een communistich systeem zo achterblijven bij de kapitalistische landen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
niet wij nederlanders, wij mensen moeten voor andere mensen zorgen.. zo simpel is het.. waarom je eigen kind anders behandelen dan een ander? zoveel mogelijk hulpbieden waar dat nodig is.. en waar je dat kan.. willen je mensen je hulp niet dan niet. dan zoeken ze het zelfmaar uit totdat ze wee om je hulp komen vragen en help je ze gewoon... dit is de enige manier om verder te komen als mensheid...
niet weer jezelf hoger gaan plaatsen als anderen want dan maak je dezelfde fout als adolfje en dat gaat niet echt werken is gebleken er zijn altijd wel weer anderen die je minder alsjezelf vind.. omdat ze zwakker zijn..
waarom was dat nodig?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Al kon die hond wel iets harder en langer bijten
ik praat met mensen en lees artikelen en boeken, probeer het ook eens, er gaat vast een wereld voor je openquote:
Fuck jou kuthippie, ik ben een luie student, geen hardwerkende burgerlulquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef retteketet het volgende:
TS, hardwerkende burgerlul, ga zo door. We vinden je allemaal een zoutpilaar van de maatschappij en zullen je voortaan ook als zodanig behandelen.
Toch vind ik de politie wel achterlijk hard optreden. Die ene gast werd echt keihard door zo'n teringhond gebetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef chiren het volgende:
Kijk ik dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)urgerinspectie_.html
Zie ik ineens van dat stereotype linkse tuig dat in Zeist gaat protesteren, omdat ze denken dat er een paar illegale mensen misschien niet een 3 gangen diner krijgen als avondeten...
Ik was echt verbaasd, die mensen moeten niet voor niets het land uit, ze hebben hier niets te zoeken, who cares dat ze in een simpel celletje zitten![]()
ZOEK EEN BAAN IN PLAATS VAN DE HELE DAG OP JE REET IN HET GRAS TE ZITTEN MET EEN KUTGITAAR, LINKS TUIG![]()
Precies. Kut links tuigquote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Prosac het volgende:
die hond beschermt slechts zijn baasje. Dat linkse mokkel probeert de mepstok van oom agent -onze beste vrinden- af te pakken.
eigen schuld dikke bult.
belachelijk ook dat ze de heren van de politie niet met open vizier tegemoet treedt.
Ow zijn er meer dan ?!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef hamkaastosti het volgende:
tvp.
filmpjes met link tuig die slaag krijgen wil ik graag zien
Welnee. Gewoon mensen kapot trappen die het wagen om een pand te betreden waar ze niks te zoeken hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef Frollo het volgende:
Jaaaaah, geweld gebruiken tegen mensen waar je het niet mee eens bent, het liefst zo grof mogelijk!!
het was zaterdagquote:Op woensdag 19 september 2007 10:35 schreef TubewayDigital het volgende:
Ook gespot. Leuk om te zien hoe de politie op ze inbeukteJe vraagt je wel af hoe ze aan de tijd komen. Moeten ze niet leren of aan het werk.
doet ze dus niet erg goed, want die hond luisterd niet goedquote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mooie beelden, en die honden worden door mijn vriendin opgeleid!
*trots is*.
Die hond doet precies wat hem is opgedragen: zijn baas word aangevallen en hij verdedigt.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
doet ze dus niet erg goed, want die hond luisterd niet goed
Haar probleem niet, beest is perfect afgeleverd, verkocht voor heel veel geld er wat er daarna mee gebeurt is lekker belangrijkquote:Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
doet ze dus niet erg goed, want die hond luisterd niet goed
Mijn oom traint ze ook. Mechelse herdersquote:Op woensdag 19 september 2007 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar probleem niet, beest is perfect afgeleverd, verkocht voor heel veel geld er wat er daarna mee gebeurt is lekker belangrijk.
Die herder had van mij ook nog wel naar zijn keel mogen bijten ook... DAMN!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mijn oom traint ze ook. Mechelse herders![]()
Prachtige beesten, en die demonstraties zijn erg indrukwekkend!
Deze hond heeft niets verkeerd gedaan overigens. Hij/zij heeft de baas goed verdedigd. Punt.
waarom?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die herder had van mij ook nog wel naar zijn keel mogen bijten ook... DAMN!
Gevaarlijke vriendin heb jijquote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mooie beelden, en die honden worden door mijn vriendin opgeleid!
*trots is*.
Mwah, ze bijt zelf nog net niet zo hard. Maar ik hou soms mijn hart vast als ze in dat pak staat en er stormt van 100m een Mechelaar op dr afquote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gevaarlijke vriendin heb jij.
OT links hippietuig, zulke mensen mogen ze nog harder bijten.
Ja idd de oom van mijn moeder heeft ook 2 van zulke honden maar die gaat elke week naar de hondenclub met die dieren, ook met zon pak. ziet er best spectaculair uit.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ze bijt zelf nog net niet zo hard. Maar ik hou soms mijn hart vast als ze in dat pak staat en er stormt van 100m een Mechelaar op dr af.
En een beetje hekken omgooien en rellen met de politie is wel normaal?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef erodome het volgende:
Wat een enge mensen hebben we toch in dit land zeg en nee dan heb ik het niet over deze linkse luitjes, maar over de naar agressieve en intolerante mensen die zich met trots rechts noemen.
"Linkse luitjes"quote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef erodome het volgende:
Wat een enge mensen hebben we toch in dit land zeg en nee dan heb ik het niet over deze linkse luitjes, maar over de naar agressieve en intolerante mensen die zich met trots rechts noemen.
Jij moet ook tegen de muur.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef nokia6200 het volgende:
Ik schrik er toch van hoeveel linkse rakkers hier zijnDie hond deed gewoon zijn werk
En die illegaaltjes... ach wat maakt het uit, wat mij betreft worden ze tegen de muur gezet. Kosten ze nog minder
![]()
ik tel hier op zijn hoogst 5 mensen die het oneens zijn met wat er in het filmpje gebeurt tegenover een stortvloed aan reacties vol haat en verwensingen, schrik je niet van jezelf als je je laatste zin terugleest?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef nokia6200 het volgende:
Ik schrik er toch van hoeveel linkse rakkers hier zijnDie hond deed gewoon zijn werk
En die illegaaltjes... ach wat maakt het uit, wat mij betreft worden ze tegen de muur gezet. Kosten ze nog minder
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef Scorpie het volgende:
Dit zijn gewoon je reinste terroristen-in-de-dop hoor, afknallen die handel.
Mensen afknallen voor een paar centen, goed zo, jij snapt het.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef nokia6200 het volgende:
![]()
En het ergste is nog dat de helft op kosten van de staat reltquote:
Scheer niet alles over een kam jongen, het enige wat ik hier lees is links tuig, werkeloos, afknallen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat de helft op kosten van de staat relt![]()
En maar zeiken dat het beter moet, maar geld verdienen? Ho maar![]()
Nope, ze moeten geen dingen slopen, maar de reactie's hier gaan erg ver...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:08 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
En een beetje hekken omgooien en rellen met de politie is wel normaal?![]()
Kunnen we van jou ook zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:12 schreef n0r het volgende:
Ik had graag gezien dat nokia in een arm land met oorlog was geboren, dan piepte hij wel anders
Afval in een vuilniszak doen en meegeven aan de vuilnismanquote:Op woensdag 19 september 2007 12:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mensen afknallen voor een paar centen, goed zo, jij snapt het.
Klopt, dat rellen slaat ook gewoon nergens op, en als je het dood, dan weet je dat je door een politiehond gebeten kan worden oid.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er hoeft van mij niemand tegen de muur hoor.
Maar je hebt idd protestrecht, niets mis mee. Maar als je tever gaat krijg je klappen. Das de regel, niet heel erg moeilijk lijkt me.
Gewoon met je spandoekje een beetje wiet roken, ga je gang. Maar jank niet als de ME optreedt als je gaat rellen. Dat heet orde handhaving. tegen iedereen links, rechts, gristen, moslim, Ajacied, Feyenoorder.
Ik ben over het algemeen meer rechts dan links... Maar door dit soort kneuzige reacties moet ik elke keer weer twijfelen en berust ik me elke keer maar weer met de gedachte dat jij waarschijnlijk niet beter weet en gewoon bang bent voor de samenleving en dit soort reacties uit onzekerheid plaatst.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef Index het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |