abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53276449
Kijk ik dit filmpje:

http://www.dumpert.nl/med(...)urgerinspectie_.html

Zie ik ineens van dat stereotype linkse tuig dat in Zeist gaat protesteren, omdat ze denken dat er een paar illegale mensen misschien niet een 3 gangen diner krijgen als avondeten...

Ik was echt verbaasd, die mensen moeten niet voor niets het land uit, ze hebben hier niets te zoeken, who cares dat ze in een simpel celletje zitten

ZOEK EEN BAAN IN PLAATS VAN DE HELE DAG OP JE REET IN HET GRAS TE ZITTEN MET EEN KUTGITAAR, LINKS TUIG
(Y)
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:30:25 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_53276481
in het gras zitten met een gitaar
Long live music.
pi_53276519
Heel hypocriet is dat extreem-linkse tuig. Lekker kankeren op deze maatschappij maar wel een uitkering trekken en niks constructiefs doen
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:34:24 #4
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53276587
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
pi_53276622
Hippies

Wel mooi van die hond
pi_53276669
naja lama edit
pi_53276676
Weheheh die gast werd dik gebeten
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:37:52 #8
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_53276690
IS LINKS WEER BEZIG??!!!!
pi_53276727
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:35 schreef Pakspul het volgende:

Wel mooi van die hond
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:45:12 #10
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_53276907
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef Sala-adin het volgende:
Dat is een vrouw
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:49:35 #11
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_53277046
Maar dan wel hard schreeuwen en janken...
heitieh
pi_53277090
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef Sala-adin het volgende:
En terecht, moet je maar niet zo tegenstribbelen.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:51:59 #13
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53277265
Links tuig

Geen Mens is illegaal!
pi_53277308
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Heel hypocriet is dat extreem-linkse tuig. Lekker kankeren op deze maatschappij maar wel een uitkering trekken en niks constructiefs doen
so true
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:59:21 #16
69994 seto
-|||--------|||-
pi_53277347
Die kneuzen mogen ze echt neermaaien, zo kansloos
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_53277998
kanker hippies serieus ik zweer je als ik daar bij was.

[ Bericht 31% gewijzigd door Index op 18-09-2007 19:53:08 ]
pi_53278230
De hond kwam van rechts!
pi_53278301
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

so true
so false
pi_53278328
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef chiren het volgende:
omdat ze denken een paar mensen misschien niet een 3 gangen diner krijgen als avondeten...
die mensen leven onder erbarmelijke omstandigheden....
verder was de burgerinspectie op een zaterdag dus dan hebben de meeste mensen vrij van hun werk
pi_53278330
Whahaha die hond
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53278464
Ben je 45 ga je een beetje met je bloemetjes jurk de hippie uit hangen. Wedden dat de helft een uitkering heeft? Met scherp schieten op die lui.

Jeetje, ik zie dat ik niet echt orgineel ben....

[ Bericht 18% gewijzigd door Sleutelboss op 18-09-2007 19:32:09 (je weet toch) ]
pi_53278597
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:24 schreef Yorrit het volgende:

[..]

so false
Ah we hebben een extreem-linkse kraker in dit topic

Loopt je putertje wel op groene stroom?
pi_53279229
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:24 schreef Yorrit het volgende:

[..]

so false
vieze linkse kanker pauper ga eerlijk je centen verdienen ipv ons geld leven VIEZE STINKENDE KANKER PAUPER
pi_53279437
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef Index het volgende:

[..]

vieze linkse kanker pauper ga eerlijk je centen verdienen ipv ons geld leven VIEZE STINKENDE KANKER PAUPER
een persoonsanalyse + beoordeling op basis van 1 post! leer mij dat!
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:01:59 #26
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53279525
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:59 schreef crownofthorns het volgende:

[..]

een persoonsanalyse + beoordeling op basis van 1 post! leer mij dat!
Vrij eenvoudig, als je gaat demonstreren op zaterdag ben je per definitie links en werkeloos.

Een normaal mens verdoet zijn zaterdag nuttig, in de woonboulevard, bij de schoonmoeder of onderuitgezakt met een pilsje voor de TV.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53279610
ophangen die rechtse hond
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:08:04 #28
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53279760
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Vrij eenvoudig, als je gaat demonstreren op zaterdag ben je per definitie links en werkeloos.

Een normaal mens verdoet zijn zaterdag nuttig, in de woonboulevard, bij de schoonmoeder of onderuitgezakt met een pilsje voor de TV.
Ik werk op zaterdag.
pi_53279823
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Index het volgende:
kanker hippies serieus ik zweer je als ik daar bij was.
wat had je dan gedaan.. ? man 3 van die hippies knuffelen jou eerder dood dan dat jij ergens een kogel doorheen jaagt...

laat die mensen lekker demonstreren tegen iets waar ze tegen zijn... als jij dat ook zou doen zou je nog wat bereiken miss ipv net doen of je de stoere rechtse rakker bent... je praat na, je denkt niet voor jezelf.. je bent zeker heel erg stoer tussen je lpf vriendjes.. omdat je alle rechtse oneliners uit je hoofd kent?
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:13:49 #30
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53279964
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ik werk op zaterdag.
Het was dan ook sarcasme. Of iemand wel of niet werkt op zaterdag, en daarmee wel of geen tijd heeft voor een demonstratie, heeft helemaal niets te maken met iemands politieke gedachten.
pi_53280226
ik snap niet dat er anno 2007 gewoon nog mensen zijn die zo denken als de ts.. vind het echt een trieste zaak... alsof nederland van jou is. of uberhaubt van iemand... we zijn te gast hier op aarde met zijn alle dan vind ik dat we een beetje voor elkaar moeten zorgen..

* gitaar pakt en liedje gaat zingen over dat zelfs rechtse honden lieve wezens zijn en dat ze er ooit achter zullen komen dat lief zijn beter is dan stoer...
pi_53280230
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef Index het volgende:

[..]

Jij bent goed... Met schelden.
Roken is lekker
pi_53280838
KUT LINKS LIJERS MAKEN DE NATIE KAPOT

ik stem trouwens groenlinks
pi_53281007
Jezus, die hond moet er acht afgetrokken worden door de geleider (hond wordt een meter hoog opgetild en laat dan nog niet los). Dan heb je je hond lekker onder controle ja.

Verder las ik trouwens dat deze vrouw gewoon een baan heeft hoor, dus begrijp niet waar dat idee van werkeloos vandaan komt...
pi_53281084
Typisch is wel dat die linkse kutippies menen te moeten demonstreren voor zaken waar een overgroot deel van de meerderheid van de bevolking met gezond verstand tegen is Kunnen ze eindelijk de familie ziekenkas eens terugsturen naar hun zandbak, dan gaan ze daar een beetje tegen protesteren
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:47:35 #36
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53281353
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Taproot het volgende:
Typisch is wel dat die linkse kutippies menen te moeten demonstreren voor zaken waar een overgroot deel van de meerderheid van de bevolking met gezond verstand tegen is Kunnen ze eindelijk de familie ziekenkas eens terugsturen naar hun zandbak, dan gaan ze daar een beetje tegen protesteren
Een demonstratie vóór iets, waar de meerderheid geen mening over heeft of tégen is. Gut wat een argument tegen een demonstratie. .
pi_53282084
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53282860
Rita Geert VVD

Hippies Groenlinks SP PVDA Illegalen Sommige zwartjoekels
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_53283194
geweldig hoe mensen gebrainwashed zijn....

populistisch gepraat hiero...

nothing to see here, just walk along... go back to sleep..
pi_53283785
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef IrfieJ het volgende:
ik snap niet dat er anno 2007 gewoon nog mensen zijn die zo denken als de ts.. vind het echt een trieste zaak... alsof nederland van jou is.
Nederland is van de Nederlanders. Niet van de illegalen en allochtone strontschoppers.
quote:
of uberhaubt van iemand... we zijn te gast hier op aarde met zijn alle dan vind ik dat we een beetje voor elkaar moeten zorgen..
Illegalen en asielzoekers zijn hier te gast, verder niemand.
quote:
* gitaar pakt en liedje gaat zingen over dat zelfs rechtse honden lieve wezens zijn en dat ze er ooit achter zullen komen dat lief zijn beter is dan stoer...
Doe dat vooral, sluit vooral je ogen en steek je kop in het zand. Dan kan je altijd zeggen "ich habe er nicht gewusst" als je erachter komt dat Nederland naar de klote is geholpen door de lui die je zo verdedigt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:51:53 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53284088
Opkomen voor gelijke rechten is opkomen voor de ondergang van Nederland? .
pi_53284174
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Yildiz het volgende:
eigen schuld dikke bult
hadden ze maar geen buitenlander moeten worden
pi_53284699
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Yildiz het volgende:
En weet je waarom? Nee, vast niet, maar ik zal het je uitleggen. Als iedereen gaat roepen "dat wil ik ook", dan wordt het hier een zootje.

Een voorbeeld: het verschil tussen een werkende en een werkloze. Een werkende heeft geen recht op een WW uitkering. Als alle werkenden gaan roepen "ik wil een WW uitkering" en die ook krijgen omdat we het toch over gelijke rechten hebben, dan zou het hier mooi kut zijn (dankzij dat linkse hippietuig is het dat helaas al, maar vooruit).

Mensen zijn niet gelijk en hun rechten derhalve ook niet. Iemands rechten en plichten varieren per persoon en situatie. Mensen zijn wel gelijkwaardig, dat is heel iets anders.
pi_53284891
TS, hardwerkende burgerlul, ga zo door. We vinden je allemaal een zoutpilaar van de maatschappij en zullen je voortaan ook als zodanig behandelen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:15:36 #45
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53285009
Alsof wij als Nederlanders er voor moeten zorgen dat iedereen in de wereld het goed heeft. Ik hoor alle Afrikaanse regeringsleiders zelfs steeds zeggen dat wij ons als kolonisator met onze eigen zaken moeten bemoeien. Volgens die lui kan Afrika het prima zelf af, maar als het om geld gaat mogen we als westen wel ineens over de brug komen
pi_53285143
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nederland is van de Nederlanders. Niet van de illegalen en allochtone strontschoppers.
[..]

Illegalen en asielzoekers zijn hier te gast, verder niemand.
[..]

Doe dat vooral, sluit vooral je ogen en steek je kop in het zand. Dan kan je altijd zeggen "ich habe er nicht gewusst" als je erachter komt dat Nederland naar de klote is geholpen door de lui die je zo verdedigt.
gast meen je dit serieus.. de wereld is van de mensen.. onze voorouders zijn zo lomp geweest om grensen op de wereld te maken en stukken land af te bakenen en in te pikken voor hun zelf...

de asielzoekers hebben net zoveel recht op een plekje in nederland en op dezelfde behandeling als jij en ik krijgen. see the bigger picture.. ( man....)

de meeste mensen die daar zitten zijn op de vlucht voor iets en zoeken hulp... en die wil jij weigeren en weer terug schoppen naar dat gene waar ze voor vluchten.. lekker menselijk.. die hond is nog menselijker als jij..

ik sluit me ogen niet ik heb ze open drollevanger.. als jij dat nou ook eens deed zie je dat nederland nog steeds een van de beste plekken van de wereld is om te leven doordat wij als nederlanders na de oorlog zagen dat onderscheid maken tussen mensen niet echt werkt... iedereen heeft recht op gelijke behandeling.. das fucking nr 1 in onze grondwet...

als uberland als nederland heb je de plicht vind ik om mensen die het niet zo goed hebben als jij te helpen op elke manier die kan... mensen gedragen zich alleen als parasieten als ze zo behandeld worden door kaalkopjes als jij.. geert, rita of een andere rechtse hond (niet die van de op die is best koel imho gewoon lekker doorhappen).

het zijn mensen die hulp zoeken op zoek naar een beter leven en die zetten wij vast ik hokjes en geven niet eens een kans om samen met ons een nog beter nederland ye maken en uiteindelijk een betere wereld voor iedereen..

* gitaar weer pakt en liedje zingt over hoe iedereen gelijk is.. en dat de aarde van niemand is ook nederland is niet van de nederlanders.. de wereld is van elk levend wezen die er op rond loop, vliegt, zwemt, groeit , krimpt etc..

maar denk niet dat dit populair genoeg is om opgenomen te worden in jouw referentiekader vol stoere het is de schuld van anderen want het kan niet mijn schuld zijn want daar ben ik te nederlands voor gedachtes..
pi_53285309
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Nobu het volgende:
Alsof wij als Nederlanders er voor moeten zorgen dat iedereen in de wereld het goed heeft. Ik hoor alle Afrikaanse regeringsleiders zelfs steeds zeggen dat wij ons als kolonisator met onze eigen zaken moeten bemoeien. Volgens die lui kan Afrika het prima zelf af, maar als het om geld gaat mogen we als westen wel ineens over de brug komen
niet wij nederlanders, wij mensen moeten voor andere mensen zorgen.. zo simpel is het.. waarom je eigen kind anders behandelen dan een ander? zoveel mogelijk hulpbieden waar dat nodig is.. en waar je dat kan.. willen je mensen je hulp niet dan niet. dan zoeken ze het zelfmaar uit totdat ze wee om je hulp komen vragen en help je ze gewoon... dit is de enige manier om verder te komen als mensheid...
niet weer jezelf hoger gaan plaatsen als anderen want dan maak je dezelfde fout als adolfje en dat gaat niet echt werken is gebleken er zijn altijd wel weer anderen die je minder alsjezelf vind.. omdat ze zwakker zijn..
pi_53285428
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef crownofthorns het volgende:

[..]

die mensen leven onder erbarmelijke omstandigheden....
Hoe weet je dat?
Take on the situation, but not the torment ...
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:35:51 #49
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53285856
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het was dan ook sarcasme. Of iemand wel of niet werkt op zaterdag, en daarmee wel of geen tijd heeft voor een demonstratie, heeft helemaal niets te maken met iemands politieke gedachten.
Shit, PI vergeten, sorry
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:40:55 #50
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53286080
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

niet wij nederlanders, wij mensen moeten voor andere mensen zorgen.. zo simpel is het.. waarom je eigen kind anders behandelen dan een ander? zoveel mogelijk hulpbieden waar dat nodig is.. en waar je dat kan.. willen je mensen je hulp niet dan niet. dan zoeken ze het zelfmaar uit totdat ze wee om je hulp komen vragen en help je ze gewoon... dit is de enige manier om verder te komen als mensheid...
niet weer jezelf hoger gaan plaatsen als anderen want dan maak je dezelfde fout als adolfje en dat gaat niet echt werken is gebleken er zijn altijd wel weer anderen die je minder alsjezelf vind.. omdat ze zwakker zijn..
Ik zeg niet dat ik mensen minder vind. Het is alleen niet mijn verantwoordelijkheid om er voor te zorgen dat iedereen het goed heeft. Zoals jij het stelt klinkt het heel mooi. Je vergeet alleen even dat iedereen dan ook mee moet doen. Helaas gaat het merendeel van de mensen op zn luie reet zitten en laat anderen het werk doen als ze even de kans krijgen. Niet in de laatste plaats die arme Afrikanen die wij volgens jou moeten helpen. Waarom denk je dat landen met een communistich systeem zo achterblijven bij de kapitalistische landen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')