Ja, ben ik al. Moest even afwassen jahquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle Fles, dan moet je wel mee verhuizen naar hier natuurlijk.
Hč hč. Het zou eens tijd worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ben ik al. Moest even afwassen jah
Kan bestquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe, zullen we samen dat MCSA doen Sjow?
MCDST ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
wat zijn dat nou weer? Ik heb de 70-270, 70-290 en 70-291 en ik moet de 70-284 nog.
Lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef sararaats het volgende:
m'n McFlurry is in aantocht
Nou hč.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tyfus wat is fok weer klassiek traag![]()
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niks meer te drinken
GA DIE KUTSERVER EENS MAKEN
troost je, het zit me al een week behoorlijk dwars maar ben van plan om gewoon m'n ding te doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
thuis jah das waar
niet mijn dag vandaag
Ik vind het echt niet uit te leggen aan de mensen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis
En deze regering is nog triester dan de vorige, dacht niet dat het nog kon
Dat zullen we nog weleens zien jongedamequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
Die hele troonrede kan me een biet worsten.
Politiek enzo interesseert me echt niet. Ik kan d'r niets aan doen. Mijnheer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zullen we nog weleens zien jongedame
En het bedrag wat de miep aan de kassa ineens van je wil hebben voor dezelfde boodschappen? Hmm? Mevrouw?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Politiek enzo interesseert me echt niet. Ik kan d'r niets aan doen. Mijnheer.
Paellaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef Ynske het volgende:
tjah eerlijk gezegd heb ik geweigerd om te luisteren naar de troonrede
nu maar iets te eten gaan verzorgen
of paëlla
of salade met gebakken aardappeltjes
of patattekes met salade
of pizza
lastig hoor keuzes maken
Alleen de effecten straks welquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
Die hele troonrede kan me een biet worsten.
Nouja, zolang ik het kan betalen vind ik het wel prima. Wat kunnen we er immers aan doen? Massaal staken, stoppen met werken, de hele economie stil leggen? Het draait toch allemaal wel door..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En het bedrag wat de miep aan de kassa ineens van je wil hebben voor dezelfde boodschappen? Hmm? Mevrouw?
dat ben ik met je eens.quote:
Wat verandert interesse in de politiek aan de prijs van mijn boodschappenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het bedrag wat de miep aan de kassa ineens van je wil hebben voor dezelfde boodschappen? Hmm? Mevrouw?
kom eens met voorbeelden danquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zegt iedereen. Alleen zou dat echt zo zijn?
Goede vraag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef es70 het volgende:
Wat verandert interesse in de politiek aan de prijs van mijn boodschappen.
Massaal staken. Echt iedereen. Alles ligt dan ontzettend op z'n gat... Dat zou best grappig zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee, maar als iedereen het er mee oneens is zou een staking bv wel helpen.
Dat je al of niet verbijsterd staat op te kijken als je straks 65 cent meer voor een kratje bier mag betalen omdat President JanPeter van Geitenwollensokkenstein het dak wil gaan reparerenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Niets, die wordt ook wel hoger als jij geen interesse hebt in de politiek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Verbijstering is eigenlijk al sinds de invoering van die pleuriseuro de standaardmodus aan de kassaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je al of niet verbijsterd staat op te kijken als je straks 65 cent meer voor een kratje bier mag betalen omdat President JanPeter van Geitenwollensokkenstein het dak wil gaan repareren
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef sararaats het volgende:
noemt die vent echt zo?
Gewoon wat vloerplanken opbreken en in de fik stekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Kuukske het volgende:
Er gaat een siddering van kou door me heen. Ik ga binnenkort maar eens uitvogelen hoe de verwarming werkt
Lucifers? Aanstekert? Waakvlammetje van de boilert?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
We hebben geen kachel.
Oja, lucifers hebben we nog wel ergens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Lucifers? Aanstekert? Waakvlammetje van de boilert?
Kan je wel zelf ademhalen en zo?
Hier geen balken hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik heb ook die balken bij studio sport
kut NOS
quote:
Yepquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij hebt al een breedbeeld geval?
Ik las slechts de kop, dat was voldoende om het tot klinkklare gekheid te verklaren en weer weg te klikken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
een bom op dat land. Ze draaien nu echt door
Ik had al zoiets van.. hebben ze een senator in Frankrijk.quote:
Let je wel op het beroep van die randmongool ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat een gekken daar in de US of A
T was een goede en reële gok van hem welquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had al zoiets van.. hebben ze een senator in Frankrijk.
Wat een eigengeile neukfouten daar zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
Daar zijn toch spuitjes voor?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let je wel op het beroep van die randmongool ?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let je wel op het beroep van die randmongool ?
wordt pas leuk als God er idd mee stoptquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
Al moeten ze natuurlijk wel hun grote "wij zijn de baas van de wereld" smoel dicht houden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, amerikanen moeten er ook zijn.
En Fransozenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten er ook Amerikanen zijn
Wat is het nut daarvan
dat is ook uitschot, daar heeft de wereld niks aan. Die hadden samen met napoleon collectief zelfmoord moeten plegen.quote:
En jij wou kilootjes kwijtraken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Laten we op ze gaan stampen.
Dan is sporten toch goedquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij wou kilootjes kwijtraken?
Door te stampen moet dat wel kunnen. Toch?quote:
Ik heb chipsquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Stampen gaat beter met meer kiloos, girls
Valt eigenlijk een beetje tegen. Pastrelli's originale zijn ijselijk zoutquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:35 schreef Kuukske het volgende:
Oeh chips.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef es70 het volgende:
Valt eigenlijk een beetje tegen. Pastrelli's originale zijn ijselijk zout. Gelukkig heb ik ook bier
.
jij dronk toch nooit bierquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Valt eigenlijk een beetje tegen. Pastrelli's originale zijn ijselijk zout. Gelukkig heb ik ook bier
.
Kijk, kiloosquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef es70 het volgende:
Ik dronk niet vaak bier. Maar ik ben naar Engeland geweest.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]Met mate... Ik heb een ijzeren zelfbeheersing
, soms iig
.
En deze keer zōnder bijna plat op mijn bek te gaan in het hotelquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
En deze keer zōnder bijna plat op mijn bek te gaan in het hotel.
Dat was de vorige keerquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Vurtel
Nou wil ik sappige verhalen horen
quote:
Myeah ik weet genoegquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Aangeschoten. Een beetje. Misschien
.
Nuchter genoeg om mijn hotel terug te vindenquote:
Zoeen filmpjes heb ik nov2005 nog wel met Re gemaakt in krakķwquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nuchter genoeg om mijn hotel terug te vinden.
In een zo recht mogelijke wegquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen filmpjes heb ik nov2005 nog wel met Re gemaakt in krakķw
Ik moest zelfs overstappen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh dat zeg ik ook nietals de weg van kroeg naar hotel maar gewoon makkelijk is, dan is er niet veel aan de hand hoor
Vrouwenlogica hmmmquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik moest zelfs overstappen...
Want natuurlijk ga je naar het andere eind van Londen als er ook een kroeg op de hoek van de straat zit.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwenlogica hmmm
Nou ja, wij konden het in 10 minuten lopen iig
Ik had geen meter verder gelopenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
Op 1,5 minuut van mijn hotel, niet 1 keer binnen geweest.
Lopen is best okay hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had geen meter verder gelopen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik word een beetje doodziek van al die "stel hier je vragen aan een neukfout" topics
Jullie ook?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
Waarom wordt er niet een centraal 'Stel *hier* je vragen aan een randdebiel' topic gemaakt, zijn ze meteen in 1 keer klaar...
wat voor topics?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik word een beetje doodziek van al die "stel hier je vragen aan een neukfout" topics
Jullie ook?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor topics?
ik mis ook weer alles
quote:
Netjes gezien qu, die had ik ff gemistquote:
Dit gaat al weken zo hoor, loop de slotjes maar eens langs voor de gein, kan je lachenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef Ynske het volgende:
waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Een beetjequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie ook?
Omdat de hechtingen eruit zijn denk ikquote:
Mwah, eerst maar 's slapen en morgen kijken wat de bedrijfsarts (in een f*cking uithoek van Amsterdamquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hechtingen eruit
En nou die bastaard moederneukers aanklagen voor 8 ton of zo
succes dan maar!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
laatste 3 dagen geen enkele keer voor 12 uur mn bed uit gekomen, dat belooft wat
veel te weinig geslapen, mar dat halen we strax wel weer inquote:Op woensdag 19 september 2007 07:35 schreef Kuukske het volgende:
Hé Yns. Alles goed? Aan het werk??
tot 14.00 uur, dus dat valt wel meequote:Op woensdag 19 september 2007 07:37 schreef Kuukske het volgende:
Tot hoelaat moet je nu werken dan?
Ohw ja, dat is wel te doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:38 schreef Ynske het volgende:
tot 14.00 uur, dus dat valt wel mee
Elleuhw you.quote:
En hoelaat moest je normaal beginnen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
laatste 3 dagen geen enkele keer voor 12 uur mn bed uit gekomen, dat belooft wat
Ik niet geheel, maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 19 september 2007 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen lui. Allemaal uitgeslapen?
men heeft een nieuwe wedstrijd tussen tru -fot en nog wat georganiseerd om foto's te makenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Wat wordt niet gewaardeerd Ynske? En waaruit zou blijken dat 't niet gewaardeerd wordt?
jij bedoelt annquote:Op woensdag 19 september 2007 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, hoe vaak er op fot al niet gedonder geweest is, hou op
dat gezeik met Ouwesok en fotoloog die opstapten, toen de modstaking, gezeik met hoe heet ze ook weer die die wedstrijdprijzen organiseerde, nou dit weer
quote:Maar goeiemorgen allemaal
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef buzzer het volgende:
Zo direct even een paar dagen Ameland boeken voor de herfstvakantie
Ik ook nietquote:
Ik heb al een heerlijk bord eten voor mequote:
Adeleid wel.. Aleid kan ook een man zijn geloof ik..quote:
dank jequote:
* sararaats knuffelt Ynskequote:Op woensdag 19 september 2007 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank jeben ineens zo verdrietig en weet niet waarom
Het smaakte perfectquote:Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
klinkt goed sjowik ga eerst ff pitten en dan ook eens wat brouwen
Als het iets is in de richting "Joh, doe wat je niet laten kan" dan kan je daar nog maar beter even mee wachten, denk ikquote:Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef es70 het volgende:
Mag/kan je je persoonlijke mening over zelfmoord geven tegen iemand die depressief is, of ligt dat allemaal vreselijk gevoelig.
ik denk dat dat per persoon en per situatie verschilt.. enige wat je kan doen is iemand doorsturen naar de huisarts of de psychquote:Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef es70 het volgende:
Mag/kan je je persoonlijke mening over zelfmoord geven tegen iemand die depressief is, of ligt dat allemaal vreselijk gevoelig.
Het ging er meer om dat mensen zich zorgen maakten om mij (quote:Op woensdag 19 september 2007 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat per persoon en per situatie verschilt.. enige wat je kan doen is iemand doorsturen naar de huisarts of de psych
veel plezier !quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het smaakte perfect.
Nu tas inpakken en kindertjes trainen, daarna zelf trainen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat mensen zich zorgen maakten om mij () en ik dus tegen iemand anders (waarvan ik weet dat ze in een traject zit richting anti-depressiva e.d. ) zei dat die me niet zo goed blijken te kennen omdat ik zelfmoord de 'easy way out' en 'anderen opzadelen met je problemen' vindt...
WYzquote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dat je dat niet zou mogen zeggen.
moet wel kunnen.. ligt er natuurlijk wel aan of die persoon in kwestie niet zelf met zelfmoordgedachtes rondloopt..quote:Op woensdag 19 september 2007 19:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat mensen zich zorgen maakten om mij () en ik dus tegen iemand anders (waarvan ik weet dat ze in een traject zit richting anti-depressiva e.d. ) zei dat die me niet zo goed blijken te kennen omdat ik zelfmoord de 'easy way out' en 'anderen opzadelen met je problemen' vindt...
Tja, dat weet ik dus niet...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet wel kunnen.. ligt er natuurlijk wel aan of die persoon in kwestie niet zelf met zelfmoordgedachtes rondloopt..
Lastig als je iemand alleen online kent...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:10 schreef sararaats het volgende:
het beste dat je kan doen is er voor die persoon zijn
anyway, ik ben tegenwoordig een echte kneus
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dat je dat niet zou mogen zeggen.
Nou ja, ik twijfelde daar dus over...quote:
ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 19 september 2007 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Lastig als je iemand alleen online kent...
Welkom bij de club.
Heh, daar hebben we er wel meer van hierquote:Op woensdag 19 september 2007 19:10 schreef sararaats het volgende:
anyway, ik ben tegenwoordig een echte kneus
Dat wist ik, vandaar dat ik dacht "wat bekrachtiging kan geen kwaad"quote:
* Ynske meldtquote:Op woensdag 19 september 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heh, daar hebben we er wel meer van hier
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
serieus?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met balkenquote:
ik wil oohookquote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef es70 het volgende:
Ik ga morgen uitslapen. Tenminste, da's het plan
.
Hoe laat moet je beginnen danquote:
weeer om 6.15quote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je beginnen dan. En wat staat er op je avatar?
dat was trouwens post 61616quote:
Jakkiequote:Op woensdag 19 september 2007 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
weeer om 6.15
en overmorgen ook
een grommende leeuwenbek
Tu tududu tu tududu, does anyone carequote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat niet zo geweldig met PSV geloof ik. Die scheids loopt echt giga tegen PSV te fluiten. Vieze poepstamper.
quote:
Lekker, het is net rustquote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef Ynske het volgende:
* Ynske brengt popcorn, borrelhapjes en cider de sc in
Ik geloof dat het voor het voortgezet onderwijs is. Niet voor het middelbaar beroepsonderwijs. Of Hoger beroepsonderwijs.quote:Op donderdag 20 september 2007 07:31 schreef Ynske het volgende:
Geld voor gratis schoolboeken... geld dat voor alleen middelbare scholen?
of tot aan de uni?
en wie mag dat weer gaan betalen? degene die t jaren gelee ook al voor zichzelf heeft moeten betalen
ik snap wel dat kinderen met ouders die minder geld hebben zo toch een vbo/mavo/havo/vwo kunnen doenquote:Op donderdag 20 september 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof dat het voor het voortgezet onderwijs is. Niet voor het middelbaar beroepsonderwijs. Of Hoger beroepsonderwijs.
wat vond je daar eng aan dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Bere. Ik heb gisteren een CT scan gehad. Het was eng.
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Bere. Ik heb gisteren een CT scan gehad. Het was eng.
Donker, krap, warm. Blegh.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
wat vond je daar eng aan dan?
22 oktober pas. I.v.m. de lange wachttijden bij neurologie.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
22 oktober pas. I.v.m. de lange wachttijden bij neurologie.
Niet dat ik weet. Misschien ook wel een beetje zenuwen.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
Lichte vorm van claustrofobie?
Ja, ze zeiden al dat ik dan na een week gebeld wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
Al zeggen ze meestal wel wat als er echt iets fout is hoor
Klinkt als een goede combinatie om niet lekker te liggen. En het zijn ook geen fijne apparaten.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien ook wel een beetje zenuwen.
Mja, en dat vrouwtje bij de balie had het over spuiten en vloeistoffen. Nou, daar gaat Kuukske met d'r naaldenangstquote:Op donderdag 20 september 2007 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt als een goede combinatie om niet lekker te liggen. En het zijn ook geen fijne apparaten.
Ik wíst dat je dat ging zeggenquote:
Grotjequote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wíst dat je dat ging zeggen.
Maar: Ja dusquote:Op donderdag 20 september 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
spuiten en vloeistoffen.
Mja, mee dat ik het schreef had ik al zoiets van.. Hm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |