Ja, ben ik al. Moest even afwassen jahquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle Fles, dan moet je wel mee verhuizen naar hier natuurlijk.
Hč hč. Het zou eens tijd worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ben ik al. Moest even afwassen jah
Kan bestquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe, zullen we samen dat MCSA doen Sjow?
MCDST ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
wat zijn dat nou weer? Ik heb de 70-270, 70-290 en 70-291 en ik moet de 70-284 nog.
Lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef sararaats het volgende:
m'n McFlurry is in aantocht
Nou hč.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tyfus wat is fok weer klassiek traag![]()
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niks meer te drinken
GA DIE KUTSERVER EENS MAKEN
troost je, het zit me al een week behoorlijk dwars maar ben van plan om gewoon m'n ding te doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
thuis jah das waar
niet mijn dag vandaag
Ik vind het echt niet uit te leggen aan de mensen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis
En deze regering is nog triester dan de vorige, dacht niet dat het nog kon
Dat zullen we nog weleens zien jongedamequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
Die hele troonrede kan me een biet worsten.
Politiek enzo interesseert me echt niet. Ik kan d'r niets aan doen. Mijnheer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zullen we nog weleens zien jongedame
En het bedrag wat de miep aan de kassa ineens van je wil hebben voor dezelfde boodschappen? Hmm? Mevrouw?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Politiek enzo interesseert me echt niet. Ik kan d'r niets aan doen. Mijnheer.
Paellaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef Ynske het volgende:
tjah eerlijk gezegd heb ik geweigerd om te luisteren naar de troonrede
nu maar iets te eten gaan verzorgen
of paëlla
of salade met gebakken aardappeltjes
of patattekes met salade
of pizza
lastig hoor keuzes maken
Alleen de effecten straks welquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
Die hele troonrede kan me een biet worsten.
Nouja, zolang ik het kan betalen vind ik het wel prima. Wat kunnen we er immers aan doen? Massaal staken, stoppen met werken, de hele economie stil leggen? Het draait toch allemaal wel door..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En het bedrag wat de miep aan de kassa ineens van je wil hebben voor dezelfde boodschappen? Hmm? Mevrouw?
dat ben ik met je eens.quote:
Wat verandert interesse in de politiek aan de prijs van mijn boodschappenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het bedrag wat de miep aan de kassa ineens van je wil hebben voor dezelfde boodschappen? Hmm? Mevrouw?
kom eens met voorbeelden danquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zegt iedereen. Alleen zou dat echt zo zijn?
Goede vraag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef es70 het volgende:
Wat verandert interesse in de politiek aan de prijs van mijn boodschappen.
Massaal staken. Echt iedereen. Alles ligt dan ontzettend op z'n gat... Dat zou best grappig zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee, maar als iedereen het er mee oneens is zou een staking bv wel helpen.
Dat je al of niet verbijsterd staat op te kijken als je straks 65 cent meer voor een kratje bier mag betalen omdat President JanPeter van Geitenwollensokkenstein het dak wil gaan reparerenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Niets, die wordt ook wel hoger als jij geen interesse hebt in de politiek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |