Superquote:Op woensdag 19 september 2007 09:47 schreef Swiffer het volgende:
En hoe bevalt het samenwonen nu eik? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar
Verveel je je nu al?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:47 schreef fransbreda het volgende:
Lijst te bestellen items:
Handy bulb
Yubisaki pillow
Clever Clasp
steam blaster
KUTtelsell
Bepukkelde kutkindertjes. Briljant.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef BossFight het volgende:
Aargh welke jood heeft deze cheap-ass internet verbinding aangelegd!
Ik kan niet eens fatsoenlijk internet radio luisteren omdat al die bepukkelde kutkindertjes zitten te internetten op partyflock en al het andere achterlijke!
Klacht: Mijn muziek haperd omdat er op een school met 250 computers een pijp ligt van MAAR 5 mbit.
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:50 schreef Swiffer het volgende:
heertjes!
Kerst en Oud & Nieuwquote:Op woensdag 19 september 2007 10:39 schreef BossFight het volgende:
Maar nu BB is afgelopen is er voorlopig dus niets nuttigs te beleven in Breda tot kerst ofzo?
hee! ook een ICT nerd!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef BossFight het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vanmiddag 2 uur uit mijn neus vreten tijdens de kwartaal vergadering van de ict afdeling.
Lekker vroeg weg gaan hier want hij is om drie uur in Tilburg. Ik neem maar even "ruim" de tijd om daar te komen.
Een gefrustreerde ICT Nerd welteverstaan. Om het even helemaal compleet te maken!quote:
Tof! Heb wel zin in een terrasjequote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik zag dat het 23 graden wordt.
Ik wel, alleen meisjes hebben dat in het begin niet door!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:15 schreef Ritchie het volgende:
ik ben wel een ICT'er, maar geen nerd
Ik ken iemand die is wel nerd, maar geen ICT-erquote:Op woensdag 19 september 2007 12:15 schreef Ritchie het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:20 schreef aatwieg het volgende:
Hulst, zeeland. Bier-jupiler, voetbal geen!!!!!!!!!!cmd op avans ja
Xplora. Tofquote:Op woensdag 19 september 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Avans. Tof.
echt niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:15 schreef Ritchie het volgende:
jawel! je bent voor NAC!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:20 schreef aatwieg het volgende:
Hulst, zeeland. Bier-jupiler, voetbal geen!!!!!!!!!!cmd op avans ja
laten we het erop houden dat ik jullie mening respecteerquote:Op woensdag 19 september 2007 17:01 schreef Asics het volgende:
[..]
jawel! je bent voor NAC!![]()
Bredaatwieg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |