quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
Klinkt echt als dé ranzigste combinatie ooit, mannelijke dreads en luizen
Een veeg poep en een cumshot zou het geheel mooi afmaken.
jij hebt toch heel geen dreads?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef Gutnre het volgende:
Wat doe je als je al weken luizen hebt en dreads?
Misschien is afscheren onvermijdelijk, maar aangezien de dreads er al 8 jaar zitten is dat de allerlaatste optie. We willen eerst nog andere dingen proberen. Er zitten zowel luizen als neten. Uitkammen gaat niet omdat de dreads zo stevig zijn.
Heeft iemand een idee hoe we deze kunnen verwijderen?
zijn die pics op je profiel dan 8 jaar oud? Of vraag je voor iemand anders?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef Gutnre het volgende:
Misschien is afscheren onvermijdelijk, maar aangezien de dreads er al 8 jaar zitten is dat de allerlaatste optie. We willen eerst nog andere dingen proberen. Er zitten zowel luizen als neten. Uitkammen gaat niet omdat de dreads zo stevig zijn.
In een bad met anti-luizenlotion. En dan minstens 20 minuten onderblijvenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:54 schreef Hydrogeny het volgende:
Duiken met snorkel of luchtfles, verzuipen
je moet ze eerst weken bespioneren, met een loep, uitvinden hoe ze heten en ze dan roepen, dan rennen ze allemaal naar je kruin alwaar je medevanger ze opwacht en 1 voor 1 eruit vistquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef Gutnre het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef KaterPils het volgende:
Dreads zijn echt voor vieze linkse dierenactivisten enzo.
Vandaar dat de luizen zo van je houden.
Luizen houden juist van schoon haar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef KaterPils het volgende:
bij normale mensen inderdaad, maar niet bij bomenknuffelaars enzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Luizen houden juist van schoon haar.![]()
Ow ja, vast...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef KaterPils het volgende:
[..]
bij normale mensen inderdaad, maar niet bij bomenknuffelaars enzo.
is zo, zo'n hoofd ziet er voor de luis uit als een tropisch regenwoud, op het oog schoon omdat het zoveel regent, maar wel groen 'uitgeslagen' vh stof .quote:
Luizen weken in je haar laten is gewoon vies. Hoe je het ook bekijkt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef mel723 het volgende:
Ai, gevaarlijk topic om te openen op fok! Ik zou zeggen, vraag hier geen advies meer en bel eens met bijvoorbeeld de Hairpolice, die zullen je proberen zo goed mogelijk advies te geven en iig niet voor viezerik uitmaken.
dat niet alleen...bedenk even dat de persoon met de luizen vast niet weken in zijn/haar kamertje heeft gezeten. die is naar de supermarkt geweest, heeft misschien in de bus gezeten, school, werk....etc.etc.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Luizen weken in je haar laten is gewoon vies. Hoe je het ook bekijkt...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef KaterPils het volgende:
scheer die smerige rotzooi dan af man viespeuk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, dan toch nog even:
We zijn er pas net achter gekomen dat er luizen zitten, maar de jeuk is er al wel heel lang, dus waarschijnlijk zitten ze er al langer.
Zal wel stinken, ranzig mannetjequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, dan toch nog even:
We zijn er pas net achter gekomen dat er luizen zitten, maar de jeuk is er al wel heel lang, dus waarschijnlijk zitten ze er al langer.
uhuhquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, dan toch nog even:
ik heb 1 keer in mijn leven hoofdluis gehad. ik werd na 1 dag al gillend gek van de jeuk. op dat moment had ik een enorme bos krullen. ECHT WEL!! dat ik met een fijne luizenkam mezelf een mega afro heb gekamt!! (plus stinkende shampooquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, dan toch nog even:
Je praat de heletijd in de "we" vorm. Bedoel je daar: jezelf,de neten en de luizen mee?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Gutnre het volgende:
Gruwelijke jeuk... Watjes...
Ja, pas nog in de krant, kammen, kammen, kammen en kammen, met een speciale kam, de neten kleven zich aan een haar vast, met wassen gaat dat niet weg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat ze in het oudersforum vast wel een topic hebben over luizen en hoe je dat aan moet pakken. Misschien staan daar nog wel nuttige tips in?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Gutnre het volgende:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, pas nog in de krant, kammen, kammen, kammen en kammen, met een speciale kam, de neten kleven zich aan een haar vast, met wassen gaat dat niet weg.
Sowieso TS, jij of degeen waar het over gaat is nu bezig e hele omgeving te besmetten
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat niet alleen...bedenk even dat de persoon met de luizen vast niet weken in zijn/haar kamertje heeft gezeten. die is naar de supermarkt geweest, heeft misschien in de bus gezeten, school, werk....etc.etc.
doe je goed TS beetje de halve natie besmetten met luizen
ja dat bedacht ik me ook alquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef yvonne het volgende:
Sowieso TS, jij of degeen waar het over gaat is nu bezig e hele omgeving te besmetten
ja zal best , maar jij hebt Platjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Gutnre het volgende:
zou die daar beneden ook dreads hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja zal best , maar jij hebt Platjes![]()
iig de zusjes ervan
bij deze nominatie voor ranzigste topic '07quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zou die daar beneden ook dreads hebben?
En in Nijmegen loopt nog wel meer draadharig tuig rond dat luizen een warm thuis kan verschaffen. Eigenlijk zijn die luizen gewoon de krakers van het dierenrijk!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat niet alleen...bedenk even dat de persoon met de luizen vast niet weken in zijn/haar kamertje heeft gezeten. die is naar de supermarkt geweest, heeft misschien in de bus gezeten, school, werk....etc.etc.
doe je goed TS beetje de halve natie besmetten met luizen
ah joh!! die blijven lekker goed in model enzo met al die restjes enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
bij deze nominatie voor ranzigste topic '07(DRIEWERF)
en als je de omgeving neetvrij maakt.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef shmoopy het volgende:
Teatreezooi helpt geen ruk.
Da's weer zo'n verzinsel van de teatree-olie-maffia (lees: huismoedertjes die hysterisch gaan gillen bij alles wat naar chemie riekt) en is er mede de oorzaak van dat luizenplagen op scholen in stand worden gehouden.
Bij gewoon haar haal je Prioderm lotion en een netenkam, je kamt eerst de hele zooi er zoveel mogelijk uit, dan die stinklotion er in en een nachtje mee slapen.
Volgende dag nog een keer goed kammen, haren wassen en gegarandeerd dat je geen last meer hebt.
Dat gezeik met die alternatieve zooi komt me (als schoolluizenmoeder) echt mijlenver de strot uit.
Luizen gaan alleen dood van chemische zooi, live with it.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Bertjeee het volgende:
Nou, smeerkees, heb je je kop al kaal geschoren?
p.s. vergeet je je tweejaarlijkse douchebeurt niet? Het is weer zo ver.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Bertjeee het volgende:
Uhu... en visioenen van heel lang haar dat boven een wit laken uitgekamd werd. Stinkende lotion... Ik hou maar opquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik krijg trouwens jeuk van dit topic. Meer mensen last van?
Verdwijnt vanzelf tot stofquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef alors het volgende:
Dan nog blijven al die dode luisjes lekker in je dreads zitten
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Gadverdamme!![]()
Ik walg echt intens van mensen als jij. Gelukkig weet ik nu hoe je eruit ziet. Kan ik met een grote boog om je heen.
[afbeelding]
Dan nog ben ik benieuwd naar een foto van de dreads van acht jaarquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:20 schreef Gutnre het volgende:
Zoals jullie op mijn foto kunnen zien heb ik niet eens dreads.
Rot op gek, bij beestjes die overspringen op anderen houdt het wel op hè, goor figuur.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:03 schreef MOD het volgende:
Hygiëne is een relatief begrip
Wat bedoel je nou eigenlijk?quote:wereldvreemde rukkers
Dat TS haar kennis luizen heeft, wilt niet zeggen dat iedere dreadhoofd luizen heeft. Daarnaast kan iedereen luizen krijgen daar hoef je echt geen dreads voor te hebben. Dus luizen en haarsoort staan los van elkaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:29 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Rot op gek, bij beestjes die overspringen op anderen houdt het wel op hè, goor figuur.
[..]
Wat bedoel je nou eigenlijk?
Mensen die niet door die gore luizenbos van je willen worden besmet met gore beestjes moeten dat ruimer zien ofzo?
Ieuw!
Dreads zijn vies. Je moet ze besmeren met wax, in wax blijven allerlei stofdeeltjes, pluizen, bacteriën en ander onsoortig spul plakken. Wax is waterafstotend, waardoor als je je haar wast er geen water/shampoo in doordringt. Daarbij produceert je hoofdhuid talg en dode huidcellen, dit kun je er niet uitwassen door de wax. Als je naast iemand met dreads zit/loopt/kotst ruik je een muffe geur, de geur die van mijn wasgoed afkomt als ik naar Lowlands ben geweest. Zo'n intens vieze, muffe geur.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef MOD het volgende:
[..]
Dat TS haar kennis luizen heeft, wilt niet zeggen dat iedere dreadhoofd luizen heeft. Daarnaast kan iedereen luizen krijgen daar hoef je echt geen dreads voor te hebben. Dus luizen en haarsoort staan los van elkaar.
Daarmee wil ik zeggen dat dreads op zich wel "vies" kunnen zijn, maar dat omstanders daar weinig tot niets van hoeven te merken, behalve het uitzicht dat je er op heb.
Wat dat betreft mag je wel wat ruimdenkender zijn ipv dreads = vies = luis
Je moet niets hoor, en dreads hoef je dus ook niet per se te waxen.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Je moet ze besmeren met wax
Lol dat wilde ik net gaan quoten, wax verneukt dat verviltings proces ofzo... kweet niet, ik heb er nooit baat bij gehad. Het is vette troep en ik erger me aan mensen met te veel gel in hun haar als ik in de trein zie en ik zie al die gore plekken op het raam....quote:Op woensdag 26 september 2007 19:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je moet niets hoor, en dreads hoef je dus ook niet per se te waxen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef Xaverius1337 het volgende:
oplossing
[afbeelding]
aub ! http://dutch.dreadheadhq.(...)locks-tips-bugs.html
WTF!! is dit 1 of ander Dread taaltje?? Ik nie begrij pquote:Hoop dit nooit gebeurt. Maar enkel voor het geval dat het, het goed is het weten hoe te om hen van de hand te doen.
Terwijl het hebben dreadlocks maakt u niet naar voren meer gebogen aan het krijgen van insecten in uw haar, geeft het krijgen van insecten meer van een probleem wanneer u dreadlocks hebt. De meeste mensen beëindigen omhoog scherend hun dreadlocks weg, wat naar mijn mening het lot slechter dan... goed een gehele hel-van-a-partij is.
Zo als door deze uiteinden te posten wij enkel één hoofd van knotty sloten kunnen bewaren, dan is het de moeite waard
quote:Methode 1:
door Onbekend
Doorweek uw dreadlocks in het wrijven van alcohol en bind een grote plastic zak over uw dreadlocks, zal om het even welke zak doen zolang het de dampen op uw hoofd houdt. Laat uw dreadlocks 30 minuten doorweken. Nadat zij doorweken spoel werkelijk goed uw dreadlocks werkelijk. Herhaal al dit opnieuw in 3 dagen en u zou meer buggies geen moeten zien.
Methode 2:
door Joshua D. Freedman
Ik ontving lang geleden deze e-mail niet aan ik zal kleven het enkel als hij verzond het:
Hallo, haat om u te hinderen, maar ik had de Luizen van de Koe zodra... (mooi, weet ik) het en dit ONMIDDELLIJK werkte.
1. Krijg grote emmer
2. Vul met azijn
3. Stortplaats in fles van de peper van Cayennepeper.
4. Dunk uw hoofd in de emmer maar ZORGT ervoor u geen op uw GEZICHT OF OGEN krijgt. Krijg het op de rug en
alles.
5. Zet een handdoek op uw hoofd en verlaat alles binnen voor verscheidene uren. Het kwetst niet maar is een weinig stinky; misschien wacht
buiten.
6. Was uit. Het zal ALLES doden.
P.S. - de Luizen van de Koe zijn tweemaal de grootte van regelmatige luizen, krijgt u hen van het slapen op koegebieden.
Dank u voor een grote plaats:
Joshua D. Freedman
hahaquote:Krijg grote emmer
Dunk uw hoofd in de emmer
krijgt u hen van het slapen op koegebieden
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef lievelieze het volgende:
Ok dan nu een post waar je misschien wél wat aan hebt:
prioderm lotion of frontline
juist
kijk eens op www.dutchdreads.nl in het topic "luizen". ja. zo simpel is het.
Waaarom? Waaaaaarom is dat zonde?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef lievelieze het volgende:
er zijn idd ook mensen die het wél zonde vinden om 8 jaar oude dreads af te scheren of uit te kamen
![]()
deze post vind ik niet bemoedigend..quote:Op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef lievelieze het volgende:
Ok dan nu een post waar je misschien wél wat aan hebt:
prioderm lotion of frontline
juist
kijk eens op www.dutchdreads.nl in het topic "luizen". ja. zo simpel is het.
ik ken meerdere mensen met dreads die de hardnekkige luizen en neten uitgemoord hebben op hun hoofd.
en...dread postst hier op Fok! is geen handig idee
succes ermee.
er zijn idd ook mensen die het wél zonde vinden om 8 jaar oude dreads af te scheren of uit te kamen
![]()
i knowquote:Op donderdag 27 september 2007 09:37 schreef Ticootje het volgende:
debuurvrouw, luizen houden wel van warme plekjes ja. Daarom zitten ze vaak achter je oren en in je nek.
ik ben zo blij dat dát me nog steeds bespaard is gebeleven...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Het maakt luizen volgens mij niet heel veel uit. Als je iemand in de buurt hebt met luizen, kan je er gif op innemen dat je zelf ook moet gaat kammen. maakt niet uit of je nu elke dag je haar wast of dat je elke dag je haar invet. Die krengen lopen gewoon over, en als je ze eenmaal hebt, zie er dan maar eens af te komen.
Wij nietquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat dát me nog steeds bespaard is gebeleven...![]()
goed beleid op school, en haren van de kinderen vol gel smeren...
geen idee of het echt preventief werkt, het schijnt zo, maar ben al meerdere plagen luisvrij doorgekomen.![]()
ow.... lijkt me echt een ramp...quote:
wij ook niet. het is ook geen schande op zich, gewoon enorm vervelend. alles een beetje uit gaan wassen, dingen die niet gewassen kunnen worden een week in een dichte vuilniszak stoppen etc.etc.quote:
Volgens mij werkt dat. Ik had vroeger altijd enorm veel gel in mn haar (tegenwoordig een stuk minderquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat dát me nog steeds bespaard is gebeleven...![]()
goed beleid op school, en haren van de kinderen vol gel smeren...
geen idee of het echt preventief werkt, het schijnt zo, maar ben al meerdere plagen luisvrij doorgekomen.![]()
échtquote:Op donderdag 27 september 2007 10:41 schreef Ticootje het volgende:
Wij doen preventief tee-tree- spray in het haar. tot nu toe blijven we redelijk luizen vrij. Af en toe nog 1 maar omdat we zovaak kammen hebben we ze zo te pakken.
Maar goed ze komen toch nog steeds van school af. Sommige ouders doen er niets aan.
ménquote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Ticootje het volgende:
Nee hoor, er blijven ouders die er gewoon niets aan willen doen --> "Dat heeft mijn kind niet".
Met als gevolg dat de hele klas besmet wordt.
wassen op 60 graden!quote:
Met een heel klein piemeltje.... waar we met zn allen op hebben getrapt..quote:
Dat is Colombia, kutmuts...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef TheChemeng het volgende:
Ik vind het een verbazingwekkend entertaining einde... vooral ook die nadruk op het vrijwilligerswerk in Brazilië, volgend jaar loopt hij stage bij de FARC
Zover kwam ik zelf ook nog wel maar die meid begon ook met vrijwilligerswerk voor straatkinderenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat is Colombia, kutmuts...
foto?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Gutnre het volgende:
Hallo,
ik ben de vriend van Gutnre, die kerel met die vieze luizen!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Denk je dat die guerrilla's allemaal aardrijkskunde gehad hebben dan ?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat is Colombia, kutmuts...
Wat denk je? dat luizen onder begeleiding van marsmuziek de oversteek wagen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Gutnre het volgende:
Hallo,
Van andere besmettingen heb ik niks gezien of gehoord.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Waarom lijkt dit nu precies op een man die zegt:quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Gutnre het volgende:
Hallo,
Wat een zeikerds hier! NIemand heeft dreads maar iedereen heeft z'n mond er van vol!
Verzorging is niet het probleem, ik was m'n dreads net als iedereen die zijn haar wast!
Die luizen zijn dus niet het gevolg van onverzorgd haar (overigens hebben luizen een voorkeur voor schoon en vetloos haar, zoals jullie wellicht wel weten).
Van april tot augustus dit jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Brazilie. Daar heb ik gewerkt met straatkinderen, en wellicht kunnen jullie je voorstellen dat hygiene daar een groter probleem is.
Luizen zijn daar niet zo moeilijk op te lopen en vervolgens was je het er ook niet zo gemakkelijk even uit. Kammen is ook geen optie.
Het probleem is inmiddels opgelost. Chemische middeltjes van de apotheek werken voldoende.
Ik heb wel last gehad van jeuk, maar heb nooit gedacht dat het van luizen zou komen. In de eerste instantie dacht ik dat de jeuk eerder veroorzaakt werd door een sterk verbrande en vervellende hoofdhuid. Pas anderhalve week geleden ben ik erachter gekomen dat het weldegelijk luizen waren en heb ik gelijk actie ondernomen. Van andere besmettingen heb ik niks gezien of gehoord.
Dus kutmutsen! Maar je maar niet druk! Het gevaar is geweken!
Met vriendelijke groet,
Martijn
quote:
Jeetje, op het heetst van de strijd toen ik Cil ging uitkammen. Echt je wilt niet weten hoeveel eitjes er dan uit komen. Heel de netenkam was zwart.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom lijkt dit nu precies op een man die zegt:
"Ik kreeg die platjes echt van de wcbril hoor, echt"
Tuuk, Brazilië.
heb je je knuffels en dergelijke ook gewassen?
Maar fijn hoor, jouw feestje, luizen leggen inderdaad totaal geen eitjes en die eitjes kleven zich inderdaad heul niet aan je haar vast.
Echt!
nu ben ik in de war...de luizen zijn toch donker en de neten licht van kleur?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jeetje, op het heetst van de strijd toen ik Cil ging uitkammen. Echt je wilt niet weten hoeveel eitjes er dan uit komen. Heel de netenkam was zwart.
Persoonlijk zou ik wel willend at dat uit mn haar ging. Je hebt nu geen levende beesten meer, maar de lijken blijven dus echt in de haar zitten.
er bestaat trouwens spul dat de neten losweekt zodat ze makkelijker uit te kammen zijnquote:Luizen zijn kleine, grijsbruine beestjes van ongeveer 3 mm groot. Neten (luizeneieren) zijn witte puntjes die vastzitten aan de haren
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat denk je? dat luizen onder begeleiding van marsmuziek de oversteek wagen?![]()
het is haar vriend met de dreads en luizenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een hoofd vol dreads, huidvet, schilfers, luizenlijkjes en luizeneitjes die zich langzaam ontwikkelen. Yum!Guntre, jij hebt het getroffen meid!
met zo'n vriend heeft ze het toch ook enorm getroffen, bedoelt ze denk ik?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is haar vriend met de dreads en luizenmaar die heeft ie opgelopen toen hij vrijwilligers werk deed voor de arme straatkindertjes in Brazilie. Dus dan is het goed
Bingo!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met zo'n vriend heeft ze het toch ook enorm getroffen, bedoelt ze denk ik?![]()
![]()
wat een grappige tegenstelling eigenlijk...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Gutnre het volgende:
Hallo,
Verzorging is niet het probleem, ik was m'n dreads net als iedereen die zijn haar wast!
Die luizen zijn dus niet het gevolg van onverzorgd haar (overigens hebben luizen een voorkeur voor schoon en vetloos haar, zoals jullie wellicht wel weten).
Van april tot augustus dit jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Brazilie. Daar heb ik gewerkt met straatkinderen, en wellicht kunnen jullie je voorstellen dat hygiene daar een groter probleem is.
dat is te hopen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Over die kussentjes en dekentjes hoef je je geen zorgen te maken, die wordenvolgens mij iedere vlucht vervangen.
Geen idee. Ik ben nooit naar Brazilië geweest, en believe me, nu ga ik al helemaal niet meer heen. En daarbij, luizen hebben pootjes. Dus hebben ze het hele vliegtuig overgenomen. En nou zijn er allemaal zakenlieden met hoofdluis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
over dat vliegtuig heb je dus wel een goed punt. de volgende pasagier heeft nu vast ook hoofdluis, het kussentje wat hij misschien heeft gebruikt is ook besmet, als ie een dekentje heeft gekregen dat ook...dat zijn alweer drie winnaars erbij
en met hoeveel vliegtuigen ga je vanaf Brazilie naar Nederland?
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik krijg trouwens jeuk van dit topic. Meer mensen last van?
ow man...daar krijg ik ook al jeuk vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het icoon van theKiD wel passen bij dit topic...
Dan kan Bush alle troepen uit Irak halen en met hogedrukinstallaties gevuld met luizenmiddel de hele wereld oversturen. Doet hij nog eens iets nuttigs.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
OMG!! het is een wereldwijde plaag aan het worden!!
Bel het Pentagon! FBI! CIA! MI5!! Navyseals!! CSI miami!! OMGFTWBBQ!!![]()
![]()
ik zou zeggen: eerder wat vroegquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:38 schreef theKiD het volgende:
Is het te laat om nog bier en chips te pakken voor dit topic?
ik denk dat de vriend van Guntre op een undercover missie is geweest en nu de wereldbevolking probeert te besmetten met luizen zodat we allemaal linkse idealisten worden en ons bij de FARC aan gaan sluiten en zo totale rebellie gaan veroorzaken!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:47 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dan kan Bush alle troepen uit Irak halen en met hogedrukinstallaties gevuld met luizenmiddel de hele wereld oversturen. Doet hij nog eens iets nuttigs.![]()
Mag ik ook een dagboek bijhouden? Ah toe, ah toe, ah toe??quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik denk dat de vriend van Guntre op een undercover missie is geweest en nu de wereldbevolking probeert te besmetten met luizen zodat we allemaal linkse idealisten worden en ons bij de FARC aan gaan sluiten en zo totale rebellie gaan veroorzaken!!
Ja ik weet het bijna zeker!!!
--------------> BNW
Bij gebrek aan, mag ik ze ook faken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
heb je al luizen dan?
Nee hup, ga kansloze braziliaanse zwerfkindjes knuffelen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan, mag ik ze ook faken?
bij gebrek daaraan, kan je ook gewoon de eerste beste basisschool binnenwandelen. niet te hard knuffelen, dat wekt argwaan. anders kan je nog altijd een bedelend Roma kindje knuffelen, laat je portemonnee wel thuis dan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee hup, ga kansloze braziliaanse zwerfkindjes knuffelen!
oei, ik denk dat mensen dan hele rare ideen krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bij gebrek daaraan, kan je ook gewoon de eerste beste basisschool binnenwandelen. niet te hard knuffelen, dat wekt argwaan. anders kan je nog altijd een bedelend Roma kindje knuffelen, laat je portemonnee wel thuis dan.
14.gif
och een paar dagen later zit je in de rimboe met je FARC broeders en zusters te vlooien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oei, ik denk dat mensen dan hele rare ideen krijgen.
Ja ach, daar kijken we minder van op. Je kan je beter bij de FARC aansluiten, dat is best in. Kinderen knuffelen is zo jaren 90.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och een paar dagen later zit je in de rimboe met je FARC broeders en zusters te vlooien.
zal wel meevallen dan
Dus het hebben van luizen is eigenlijk een maatschappelijk statement?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Gutnre het volgende:
Luizen zijn daar niet zo moeilijk op te lopen en vervolgens was je het er ook niet zo gemakkelijk even uit.
*shiversquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bij gebrek daaraan, kan je ook gewoon de eerste beste basisschool binnenwandelen. niet te hard knuffelen, dat wekt argwaan. anders kan je nog altijd een bedelend Roma kindje knuffelen, laat je portemonnee wel thuis dan.
14.gif
Zoiets. Laten we een luizenmeet houden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dus het hebben van luizen is eigenlijk een maatschappelijk statement?
"Ik heb luizen dus ik deug!"
Zoiets?
Mij tever weg!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Zoiets. Laten we een luizenmeet houden.TS's vriend is uitgenodigd.
kunnen we elkaar niet gewoon via dit topic besmetten? Ik ben lui en fokverslaafdquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Zoiets. Laten we een luizenmeet houden.TS's vriend is uitgenodigd.
*schud haar uit boven Puckzzz*quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kunnen we elkaar niet gewoon via dit topic besmetten? Ik ben lui en fokverslaafd
*gooit handjevol luizen naar BubblegumBarbie*
Ik vraag me af wanneer dit topic gesloten wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
damn, die is snel!! maar ik heb 'm hoor!!
*plant luisje achter oor*
ticootje, kijk jij ff of je dochter/zoon er nog een paar over heeft?
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik vraag me af wanneer dit topic gesloten wordt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
*ow ik heb nu echt heel veel jeuk![]()
Brazilië natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
of ga je eerst naar Brazilie?
Nee, Mad People from Hell. Ragende mannen die boos zijn op hun paps muziek.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:34 schreef Ringo het volgende:
Dreads. Je bent zeker ook fan van Arrested Development?
AFKNIPPEN NATUURLIJK.
Brazilie natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]aanmeldingsformulier voor de FARC al ingevuld? of ga je eerst naar Brazilie?
Ik heb besloten dat, na al sinds vanmorgen half 9 jouw avatar te hebben bestaard, jij een zeer verslavende avatar hebt. De hyves banaan is briljant, de lama is briljant, maar de combi is grensloos geweldig.quote:
Sluikreclame.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Stap 1
[afbeelding]
Stap 2
[afbeelding]
Stap 3
[afbeelding]
Hyves banaan? Welkom op het internet hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat, na al sinds vanmorgen half 9 jouw avatar te hebben bestaard, jij een zeer verslavende avatar hebt. De hyves banaan is briljant, de lama is briljant, maar de combi is grensloos geweldig.
[/avatar adoratie]
Die banaan is van Hyves.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Hyves banaan? Welkom op het internet hoor.
*Tegen hoofd slaat.quote:
Ja niet dus maar goedquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Die banaan is van Hyves.Verder ben ik niet voor rede vatbaar.
toch niet de soort die zich via de hoofdhuid je hersenen invreet en je dan telkens maar weer influisterd dat je je moet aansluiten bij de FARC??quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:33 schreef PLAE@ het volgende:
Je hebt gewoon de levensgevaarlijke Brazialiaanse Quadalopische hoofdluis geimporteerd![]()
![]()
HatTuh is veRLaTuhquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef tonks het volgende:
Ik kreeg al jeuk van dit topic en nu nog meer
Dat het slecht kan zijn voor je gezondheid is toch meerdere malen bewezen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:39 schreef PLAE@ het volgende:
Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat de FARC slecht voor je is
Beter dan een sletje die drugsdeals met haar vriendje via internet bespreekt pas maar op straks meld iemand nog een misdaad anoniemquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:43 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
HatTuh is veRLaTuhHyves is tha bomb.
Edit:(Want anders komt het vast verkeerd over op de gemiddelde heetgeblakerde fokker.).. (Niet dat je gemiddeld bent hoor Tonks.).. (Je hebt wel iets.).. (Hoofdluis hopelijk.)
Het is tijd voor een groepsknuffel. Dè manier om met de FARC-luis te worden besmet. Gather round people!!![]()
Met zo'n kam zou ik luizen willenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
en je hebt nu een electronische luizenkam. die geeft een alarm als er " iets" op de kam zit. is het een luis, kan je een stroomstoot geven. luis dood.
Zo'n electronische vliegenmepper is ook kicken.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Beter dan een sletje die drugsdeals met haar vriendje via internet bespreekt pas maar op straks meld iemand nog een misdaad anoniem.
oeh gaaf!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:59 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zo'n electronische vliegenmepper is ook kicken.
Echt gewoon leuk om te doen..
Brrzzjt!![]()
![]()
Dus ja, mocht ik luizen krijgen ( in de tram van het vriendje van TS bijvoorbeeld) dan wil ik beslist zo'n kam. Maken luizen ook grappige geluidjes als ze geëlectrocuteerd worden?
misschien kan je je aanmelden als luizenpluizer ergens op een basisschool.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:59 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zo'n electronische vliegenmepper is ook kicken.
Echt gewoon leuk om te doen..
Brrzzjt!![]()
![]()
Dus ja, mocht ik luizen krijgen ( in de tram van het vriendje van TS bijvoorbeeld) dan wil ik beslist zo'n kam. Maken luizen ook grappige geluidjes als ze geëlectrocuteerd worden?
Krijg ik dan ook zo'n gaaf uniform aan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien kan je je aanmelden als luizenpluizer ergens op een basisschool.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook zo'n gaaf uniform aan?![]()
[afbeelding]
World of Lousecraftquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh gaaf!!
en dan gaan we stats bijhouden in een speciaal topic hoeveel je al hebt gekilled, en op welk level je al zit, en of je de BigLOuse al hebt verslagen!!
en speciale avatars
Handel in vliegtickets naar brazilie en columbiaquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
World of LousecraftEn dan in elkaars clan mogen enzo. Ik zie mogelijkheden. Hoe kunnen we hiermee rijk worden?
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
World of LousecraftEn dan in elkaars clan mogen enzo. Ik zie mogelijkheden. Hoe kunnen we hiermee rijk worden?
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:28 schreef Ticootje het volgende:
<-------------------
ja en gelukkig ben ik helemaal alleen op kantoor vandaagquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:37 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig is het vrijdagmiddag, anders was het topic al lang gesloten.
de laatste pagina's heb je wel gelezen en je reageert toch nog serieus??quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:47 schreef mspoez het volgende:
Ik heb pagina 2 3 4 vanwege de vele 'gatver's en 'viezerik's maar even overgeslagen.
Oplossing zou kunnen zijn (werkte bij mij maar toen waren mijn dreadies pas een jaartje oud): 2 of 3 flessen luizenlotion erop, douchemuts (of plastic tas) erom, mee slapen, uitspoelen, eventueel week later herhalen. Je dreads blijven een poos stinken naar dat spul maar de beesten zijn dood en je draadjes gered! Flink waxen of even inspuiten met die lekkere kokosolie van Ploegmakers dan maar...
Het punt van luizenlijken in je haar heb je ook gemist zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:47 schreef mspoez het volgende:
Ik heb pagina 2 3 4 vanwege de vele 'gatver's en 'viezerik's maar even overgeslagen.
Oplossing zou kunnen zijn (werkte bij mij maar toen waren mijn dreadies pas een jaartje oud): 2 of 3 flessen luizenlotion erop, douchemuts (of plastic tas) erom, mee slapen, uitspoelen, eventueel week later herhalen. Je dreads blijven een poos stinken naar dat spul maar de beesten zijn dood en je draadjes gered! Flink waxen of even inspuiten met die lekkere kokosolie van Ploegmakers dan maar...
had je beter bladzijde 3 wel even kunnen lezen, want vriend van TS is luisvrij. althans, van de levendequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:47 schreef mspoez het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:45 schreef Roellio het volgende:
Dat wordt afscheren!
Krijg je er anders nooit uit.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk het niet, hij had er geen last meer van.
En dreads waren volgens hem ook niet onhygienisch..
Of te wel, meneer loopt nu met een massagraf op zn kop.
Hahaha gatverdammequote:Op maandag 1 oktober 2007 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk het niet, hij had er geen last meer van.
En dreads waren volgens hem ook niet onhygienisch..
Of te wel, meneer loopt nu met een massagraf op zn kop.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die beestjes zijn inmiddels dood...
En je wilt niet weten wat er sowieso altijd in je hoofdkussen rondzwerft...![]()
veeg me opquote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Bertjeee het volgende:
Ahh mèèèèn!! Dat is echt goor!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:37 schreef mspoez het volgende:
Ik heb geen dreads meer. De luizen zijn bij mij ook niet teruggekomen, ik heb mn draadjes inderdaad de week erna én de week daarna nog met luizenlotion gewassen.
Op zich zijn dreads niet onhygiënisch (tenminste, als je ze niet in je soep hangt of door de dagcreme haalt) maar schoon zijn ze ook niet. Ik spoelde mijn dreads elke dag, waste ze eens per week, ze roken gewoon naar haar of naar shampoo en niet naar vet of viezigheid, maar toen ik ze uitkamde (ja dat kan, met een vork en véél tijd) kwam er wel een hoeveelheid haar ter grootte van 2 edah-tasjes uit met daarin wittig (ik denk talg?) spulletje en stof, héél véél stof. Het leek wel grijs, wat eruit kwam!
Genoeg info zo?
En world of Lousecraft: je kunt de verdelger als atribuut nog een luizencapeje laten verdienen. Dan is ie tijdelijk onbesmetbaar. Of onbesmettelijk, dat kan ook.
niet wassen punxquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:14 schreef Ringo het volgende:
Ik moet bij dreads toch altijd denken aan zwaar blowende krakerssloeries van Italiaanse komaf, met een bakfiets en een kalende zwerfherder.![]()
ik zou het serieus voor geen geld willen wassen dat haarquote:
Of je bent Danny en die gast van Milagro is de eindbaas. En dat Danny kaal is maakt dan nihil uit, want die luizen willen bloed. Kaal of niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
Op zich wel een goede, Danny als eindbaas. Want hij is kaal en dus de ubermaster over de luizen
bang dat ze je aan gaan vallen uit zelfverdediging?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou er zelfs geen schaar in durven zetten.
Dit verwisselen met die Cocosoliequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou er zelfs geen schaar in durven zetten.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit verwisselen met die Cocosolie
[afbeelding]
[onzinnige kick]quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kan dit topic niet gesloten worden? De oplossing is reeds gevonden, maar je krijgt nu iedere keer weer onzinnige kicks waarin gewedijverd wordt wie er de meeste kots-smilies plaatst en de 'origineelste' belediging aan het adres van TS plaatst...Maar ja, aan de andere kant: nog 50 posts en dat is ook over...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kan dit topic niet gesloten worden? De oplossing is reeds gevonden, maar je krijgt nu iedere keer weer onzinnige kicks waarin gewedijverd wordt wie er de meeste kots-smilies plaatst en de 'origineelste' belediging aan het adres van TS plaatst...Maar ja, aan de andere kant: nog 50 posts en dat is ook over...
Kanker?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:07 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
luizenbaal, luizennest, luizenfokkerij op je gekke hoofd, vieze luizenlover
zo, kun je tenminste met recht zaniken, luis in de pels der terechte bashtopics
luizenstoffige dreads
Bob Marley echter
, maar ja die is wel dood, drie maal raden hoe dat komt!
quote:
neequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:40 schreef SteveBallmer het volgende:
Is die viezigheid nou nog niet afgelopen!?
ow da's liefquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:39 schreef tonks het volgende:
Anders doe ik gewoon net alsof ik het samen met debuurvrouw geraden heb.
Jepquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow da's lief![]()
zou vriend van TS al een nieuwe lichting uitgebroed hebben?![]()
eitjesquote:
Smerige luizenhoer, stinkvent, sloerie, luizenpijper, stinklul, stinkjong, hippie, lelijke aarspiraatquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
jukquote:
Het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Dus luizen veroorzaken kanker?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Dus luizen veroorzaken kanker?
swell! de fik erin i say!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
knap geraden, debuurvrouw!
hier heb je een boomstronk
quote:
inderdaad, dat is dus wel gek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:17 schreef QCC het volgende:
Ik dacht dat zelfs luizen dreads smerig vonden..
Scheer ze lekker af![]()
Hij heeft ze gekregen door straatkinderen in Brazilië. Hij was waarschijnlijk the better of 2 evils.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
inderdaad, dat is dus wel gek.
Luizen houden van schoon haar. Dreads zijn niet schoon. Ook al wil je zo graag en doe je zo erg je best.
blijft een grappige tegenstelling, Dat TS zegt dat luizen van schone hoofden houden en dus zijn dreads schoon zijn, maar ze kreeg door gebrek aan hygiene bij straatkinderen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hij heeft ze gekregen door straatkinderen in Brazilië. Hij was waarschijnlijk the better of 2 evils.Mazzelpik.
En die Braziliaanse moeders helemaal blij en zo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hij heeft ze gekregen door straatkinderen in Brazilië.
ah!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En die Braziliaanse moeders helemaal blij en zo.
De favelas in 1 klap luizenvrij!![]()
is net als met hondenvlooien, die gaan pas op mensen zitten als de hond compleet vergeven is van de vlooien, als de pels 1 grote 'prachtwijk' geworden is, zeg maarquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hij heeft ze gekregen door straatkinderen in Brazilië. Hij was waarschijnlijk the better of 2 evils.Mazzelpik.
Dat is toch hartstikke logisch? Duh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blijft een grappige tegenstelling, Dat TS zegt dat luizen van schone hoofden houden en dus zijn dreads schoon zijn, maar ze kreeg door gebrek aan hygiene bij straatkinderen.
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:57 schreef milagro het volgende:
is net als met hondenvlooien, die gaan pas op mensen zitten als de hond compleet vergeven is van de vlooien, als de pels 1 grote 'prachtwijk' geworden is, zeg maar![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:57 schreef milagro het volgende:
[..]
is net als met hondenvlooien, die gaan pas op mensen zitten als de hond compleet vergeven is van de vlooien, als de pels 1 grote 'prachtwijk' geworden is, zeg maardan gaan ze elders hun heil zoeken, in dit geval dus op een vies hoofd
![]()
Eerder een gebrek aan luizenmoeders...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blijft een grappige tegenstelling, Dat TS zegt dat luizen van schone hoofden houden en dus zijn dreads schoon zijn, maar ze kreeg door gebrek aan hygiene bij straatkinderen.
![]()
Ik help je wel even Ticootje. Ik ben het top-ic ook wel zat nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:49 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig nog maar 14 posts.. Iedere keer duikt dit gore topic weer bovenaan mijn AT.
Klopt inderdaad. Wel kut dat jij last heb van luizen in huis omdat anderen ze niet goed bestrijden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Die fout maak ik wel vaker..
Maar goed in dit topic heb ik eerst een serieuze reactie gegeven.. (Toch?)
Van mij mag je, maar ik zal er niet in posten...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:13 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ahhh, we beginnen toch wel een deel 2 hè?Ik kom er namelijk net achter dat mijn werkgever er de hele week niet is.. Lots of time to kill dus.
![]()
Maar.. Maar..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar ik zal er niet in posten...
Ja, daar doe je heel weinig aan. Maar als je dus blijft kammen kun je het steeds in de kiem smoren. Zo hoef je dus niet steeds heel het bed te wassen (kussen en dekbedden), maar kun je je veroorloven dat je alleen de bedden verschoond. Ook hoeft niet je dure kleding steeds de kookwas in, alleen de kleding van die dag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Wel kut dat jij last heb van luizen in huis omdat anderen ze niet goed bestrijden...![]()
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Maar.. Maar..Ik wil graag dat je erin post! Je bent zo cool! Mag ik je likken?
Wat moet een deel 2 nou zonder jouw negatieve gezever? Dat is hetzelfde dat Ticootje niet opduikt, of Puckzz (die heeft het volgens mij nu al opgegeven). Je moet meedoen! Al is het alleen al vanwege de sociale druk.
Of zoals alle doorstuur mails altijd beweren:
Als je 1 keer post komt je wens over een jaar uit.
Als je 2 keer post komt je wens over een half jaar uit.
Als je 5 keer post over 3 maanden.
Als je 10 keer post over 1 maand.
Als je 20 keer post over 1 week.
Als je 50 keer post morgen.
Als je 100 keer post over een uur.
En als je niet post, heb je 3 jaar ongeluk.
Heb ik je overtuigd?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
NeeIk heb toch al vijftig jaar ongeluk door de laatste mail waarop ik niet reageerde, die drie jaar kan er ook nog wel bij...
Dus de teatree helpt toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, daar doe je heel weinig aan. Maar als je dus blijft kammen kun je het steeds in de kiem smoren. Zo hoef je dus niet steeds heel het bed te wassen (kussen en dekbedden), maar kun je je veroorloven dat je alleen de bedden verschoond. Ook hoeft niet je dure kleding steeds de kookwas in, alleen de kleding van die dag.
Nu Priscil elke dag theetreeoil-spray in het haar spuit moet ik zeggen dat we er echt geen last meer van hebben.
Wel zal ik nog 6x nadenken voordat ik contact opneem met de school als ik weer luizen ontdek. Het kwam er dus een soort op neer dat ze dus bij ons vandaan kwamen. We werden op een gegeven moment ook door de directeur van de school gebeld dat Priscil nog steeds met luizen liep. Dat bleek uiteindelijk gewoon niet waar, maar de luizenmoeder kende het verschil tussen neten en roos niet. Door alle chemische zooi kreeg ze allemaal schilfers op haar hoofd. Niet raar he? En wij maar blijven wassen, iedere keer dat ze zeiden dat er weer wat gevonden was. Al na de eerste keer wassen hebben wij zelf niets meer kunnen vinden....
Dus, kinders, gewoon zelf een luizenkam aanschaffen en kammen maar, dan weet je het zeker. En na 2 weken kammen ben je er ook vanaf, zonder chemische zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |