ik zou het serieus voor geen geld willen wassen dat haarquote:
Of je bent Danny en die gast van Milagro is de eindbaas. En dat Danny kaal is maakt dan nihil uit, want die luizen willen bloed. Kaal of niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
Op zich wel een goede, Danny als eindbaas. Want hij is kaal en dus de ubermaster over de luizen
bang dat ze je aan gaan vallen uit zelfverdediging?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou er zelfs geen schaar in durven zetten.
Dit verwisselen met die Cocosoliequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou er zelfs geen schaar in durven zetten.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit verwisselen met die Cocosolie
[afbeelding]
[onzinnige kick]quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kan dit topic niet gesloten worden? De oplossing is reeds gevonden, maar je krijgt nu iedere keer weer onzinnige kicks waarin gewedijverd wordt wie er de meeste kots-smilies plaatst en de 'origineelste' belediging aan het adres van TS plaatst...Maar ja, aan de andere kant: nog 50 posts en dat is ook over...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kan dit topic niet gesloten worden? De oplossing is reeds gevonden, maar je krijgt nu iedere keer weer onzinnige kicks waarin gewedijverd wordt wie er de meeste kots-smilies plaatst en de 'origineelste' belediging aan het adres van TS plaatst...Maar ja, aan de andere kant: nog 50 posts en dat is ook over...
Kanker?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:07 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
luizenbaal, luizennest, luizenfokkerij op je gekke hoofd, vieze luizenlover
zo, kun je tenminste met recht zaniken, luis in de pels der terechte bashtopics
luizenstoffige dreads
Bob Marley echter
, maar ja die is wel dood, drie maal raden hoe dat komt!
quote:
neequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:40 schreef SteveBallmer het volgende:
Is die viezigheid nou nog niet afgelopen!?
ow da's liefquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:39 schreef tonks het volgende:
Anders doe ik gewoon net alsof ik het samen met debuurvrouw geraden heb.
Jepquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow da's lief![]()
zou vriend van TS al een nieuwe lichting uitgebroed hebben?![]()
eitjesquote:
Smerige luizenhoer, stinkvent, sloerie, luizenpijper, stinklul, stinkjong, hippie, lelijke aarspiraatquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
jukquote:
Het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Dus luizen veroorzaken kanker?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Dus luizen veroorzaken kanker?
swell! de fik erin i say!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
knap geraden, debuurvrouw!
hier heb je een boomstronk
quote:
inderdaad, dat is dus wel gek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:17 schreef QCC het volgende:
Ik dacht dat zelfs luizen dreads smerig vonden..
Scheer ze lekker af![]()
Hij heeft ze gekregen door straatkinderen in Brazilië. Hij was waarschijnlijk the better of 2 evils.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
inderdaad, dat is dus wel gek.
Luizen houden van schoon haar. Dreads zijn niet schoon. Ook al wil je zo graag en doe je zo erg je best.
blijft een grappige tegenstelling, Dat TS zegt dat luizen van schone hoofden houden en dus zijn dreads schoon zijn, maar ze kreeg door gebrek aan hygiene bij straatkinderen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hij heeft ze gekregen door straatkinderen in Brazilië. Hij was waarschijnlijk the better of 2 evils.Mazzelpik.
En die Braziliaanse moeders helemaal blij en zo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hij heeft ze gekregen door straatkinderen in Brazilië.
ah!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En die Braziliaanse moeders helemaal blij en zo.
De favelas in 1 klap luizenvrij!![]()
is net als met hondenvlooien, die gaan pas op mensen zitten als de hond compleet vergeven is van de vlooien, als de pels 1 grote 'prachtwijk' geworden is, zeg maarquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hij heeft ze gekregen door straatkinderen in Brazilië. Hij was waarschijnlijk the better of 2 evils.Mazzelpik.
Dat is toch hartstikke logisch? Duh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blijft een grappige tegenstelling, Dat TS zegt dat luizen van schone hoofden houden en dus zijn dreads schoon zijn, maar ze kreeg door gebrek aan hygiene bij straatkinderen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |