Mag ik ook een dagboek bijhouden? Ah toe, ah toe, ah toe??quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik denk dat de vriend van Guntre op een undercover missie is geweest en nu de wereldbevolking probeert te besmetten met luizen zodat we allemaal linkse idealisten worden en ons bij de FARC aan gaan sluiten en zo totale rebellie gaan veroorzaken!!
Ja ik weet het bijna zeker!!!
--------------> BNW
Bij gebrek aan, mag ik ze ook faken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
heb je al luizen dan?
Nee hup, ga kansloze braziliaanse zwerfkindjes knuffelen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan, mag ik ze ook faken?
bij gebrek daaraan, kan je ook gewoon de eerste beste basisschool binnenwandelen. niet te hard knuffelen, dat wekt argwaan. anders kan je nog altijd een bedelend Roma kindje knuffelen, laat je portemonnee wel thuis dan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee hup, ga kansloze braziliaanse zwerfkindjes knuffelen!
oei, ik denk dat mensen dan hele rare ideen krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bij gebrek daaraan, kan je ook gewoon de eerste beste basisschool binnenwandelen. niet te hard knuffelen, dat wekt argwaan. anders kan je nog altijd een bedelend Roma kindje knuffelen, laat je portemonnee wel thuis dan.
14.gif
och een paar dagen later zit je in de rimboe met je FARC broeders en zusters te vlooien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oei, ik denk dat mensen dan hele rare ideen krijgen.
Ja ach, daar kijken we minder van op. Je kan je beter bij de FARC aansluiten, dat is best in. Kinderen knuffelen is zo jaren 90.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och een paar dagen later zit je in de rimboe met je FARC broeders en zusters te vlooien.
zal wel meevallen dan
Dus het hebben van luizen is eigenlijk een maatschappelijk statement?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Gutnre het volgende:
Van april tot augustus dit jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Brazilie. Daar heb ik gewerkt met straatkinderen, en wellicht kunnen jullie je voorstellen dat hygiene daar een groter probleem is.
Luizen zijn daar niet zo moeilijk op te lopen en vervolgens was je het er ook niet zo gemakkelijk even uit.
*shiversquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bij gebrek daaraan, kan je ook gewoon de eerste beste basisschool binnenwandelen. niet te hard knuffelen, dat wekt argwaan. anders kan je nog altijd een bedelend Roma kindje knuffelen, laat je portemonnee wel thuis dan.
14.gif
Zoiets. Laten we een luizenmeet houden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dus het hebben van luizen is eigenlijk een maatschappelijk statement?
"Ik heb luizen dus ik deug!"
Zoiets?
Mij tever weg!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Zoiets. Laten we een luizenmeet houden.TS's vriend is uitgenodigd.
kunnen we elkaar niet gewoon via dit topic besmetten? Ik ben lui en fokverslaafdquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Zoiets. Laten we een luizenmeet houden.TS's vriend is uitgenodigd.
*schud haar uit boven Puckzzz*quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kunnen we elkaar niet gewoon via dit topic besmetten? Ik ben lui en fokverslaafd
*gooit handjevol luizen naar BubblegumBarbie*
Ik vraag me af wanneer dit topic gesloten wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
damn, die is snel!! maar ik heb 'm hoor!!
*plant luisje achter oor*
ticootje, kijk jij ff of je dochter/zoon er nog een paar over heeft?
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik vraag me af wanneer dit topic gesloten wordt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
*ow ik heb nu echt heel veel jeuk![]()
Brazilië natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
of ga je eerst naar Brazilie?
Nee, Mad People from Hell. Ragende mannen die boos zijn op hun paps muziek.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:34 schreef Ringo het volgende:
Dreads. Je bent zeker ook fan van Arrested Development?
AFKNIPPEN NATUURLIJK.
Brazilie natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]aanmeldingsformulier voor de FARC al ingevuld? of ga je eerst naar Brazilie?
Ik heb besloten dat, na al sinds vanmorgen half 9 jouw avatar te hebben bestaard, jij een zeer verslavende avatar hebt. De hyves banaan is briljant, de lama is briljant, maar de combi is grensloos geweldig.quote:
Sluikreclame.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Stap 1
[afbeelding]
Stap 2
[afbeelding]
Stap 3
[afbeelding]
Hyves banaan? Welkom op het internet hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat, na al sinds vanmorgen half 9 jouw avatar te hebben bestaard, jij een zeer verslavende avatar hebt. De hyves banaan is briljant, de lama is briljant, maar de combi is grensloos geweldig.
[/avatar adoratie]
Die banaan is van Hyves.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Hyves banaan? Welkom op het internet hoor.
*Tegen hoofd slaat.quote:
Ja niet dus maar goedquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Die banaan is van Hyves.Verder ben ik niet voor rede vatbaar.
toch niet de soort die zich via de hoofdhuid je hersenen invreet en je dan telkens maar weer influisterd dat je je moet aansluiten bij de FARC??quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:33 schreef PLAE@ het volgende:
Je hebt gewoon de levensgevaarlijke Brazialiaanse Quadalopische hoofdluis geimporteerd![]()
![]()
HatTuh is veRLaTuhquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef tonks het volgende:
Ik kreeg al jeuk van dit topic en nu nog meer
Dat het slecht kan zijn voor je gezondheid is toch meerdere malen bewezen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:39 schreef PLAE@ het volgende:
Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat de FARC slecht voor je is
Beter dan een sletje die drugsdeals met haar vriendje via internet bespreekt pas maar op straks meld iemand nog een misdaad anoniemquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:43 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
HatTuh is veRLaTuhHyves is tha bomb.
Edit:(Want anders komt het vast verkeerd over op de gemiddelde heetgeblakerde fokker.).. (Niet dat je gemiddeld bent hoor Tonks.).. (Je hebt wel iets.).. (Hoofdluis hopelijk.)
Het is tijd voor een groepsknuffel. Dè manier om met de FARC-luis te worden besmet. Gather round people!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |