ikweet papier!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vette thrill-smiley, dude![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
zoowww..nieuwe bril besteld.....![]()
![]()
leuke zwarte zie ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
Achter een assistent schuilenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
valt een beetje op, alsik op kantoor in slaap val?
die assistenten van tegenwoordig vallen tegen, die zijn klein en miezerigquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Achter een assistent schuilen
Als je betrapt word assistent de schuld geven
Assistent achter buro zetten en ergens anders gaan slapen
...
Duikbril?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
*kusje en knuffel tegen de drukte aan OA'tje geeft.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef OA het volgende:
Ik kom niet meer aan fokken toe met deze drukte op het werk....[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
duikbril/skibril/zonnebril heb ik al......moest mijn "kijkbril" vervangen...![]()
Dat heb ik nou precie andersom wheheheehequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef OA het volgende:
Ik kom niet meer aan fokken toe met deze drukte op het werk....[afbeelding]
wrom 2 keer.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
frits: that was pretty much it
Nu doet ie het wel
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kusje en knuffel tegen de drukte aan OA'tje geeft.....![]()
ik kom niet meer aan werk toe met deze drukte op fok ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nou precie andersom wheheheehe![]()
Preciesquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kom niet meer aan werk toe met deze drukte op fok ??
Goed hè!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
frits: that was pretty much it
Nu doet ie het wel
hoi aartiquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:38 schreef Aarti het volgende:
saaie trage zooi
haai!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi aarti![]()
ik heb net aardappelen geschild moet maar eens koken voor de familie.![]()
dan moeten ze nog wel even ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ze wilde deze volspammen ... ze waren niet snel ermee![]()
wat moeten die cursisten ermee doen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:50 schreef JortK het volgende:
OMG![]()
Ik heb net zitten kakken op de plee waar vandaag de cursisten gebruik van moeten maken
stinkt het zo ergdarquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:50 schreef JortK het volgende:
OMG![]()
Ik heb net zitten kakken op de plee waar vandaag de cursisten gebruik van moeten maken
In mijn stank zittenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat moeten die cursisten ermee doen dan?
quote:
ahjah..quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:38 schreef Aarti het volgende:
saaie trage zooi
spannend.....!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
nog effe, dan ga ik op weg naar m'n eerste college
Ik ruik altijd naar bosbessen en saucijzebroodjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
stink jij dan nooit als je gepoept hebt...?????![]()
![]()
collegequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
succes !quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
quote:Verdonk werd vorige week door fractievoorzitter Mark Rutte uit de fractie gezet nadat zij opnieuw kritiek had geleverd op de koers van de liberalen. Verbeet liet weten dat Verdonk sinds vrijdag doorgaat onder de naam 'Lid Verdonk'
en dat is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, 't is wel meteen een paupervak
Ze nemen het over! It's a trap!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... "lid verdonk", waar heb ik dat "LID" meer gehoord
Snellezenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, 't is wel meteen een paupervak
gelukkig niet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
is dat geintje met de VVD nog al niet afgelopen? Tjonge...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig niet...
Wilders-Verdonk-VVD op naar de 60 zetels![]()
inderdaad... of die gast die hier dus zit is dus gewoon een politiek correct mannetjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze nemen het over! It's a trap!
Verdonk mag wat mij betreft sterven aan een snelle dood. Pijnlijk hoeft van mij niet persé, zo ben ik dan ook weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verdonk mag wat mij betreft sterven aan een snelle dood. Pijnlijk hoeft van mij niet persé, zo ben ik dan ook weer niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verdonk mag wat mij betreft sterven aan een snelle dood. Pijnlijk hoeft van mij niet persé, zo ben ik dan ook weer niet.
dat wens ik ook voor die Azzouz, maar dat lukt ook maar steeds nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |