Ik doe mijn best. Ik heb al een uur niks gepost.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:49 schreef sararaats het volgende:
wel euh, ik ben een Belg maar ken Jump helemaal niet
mij best maar ik ken de mensen uit mijn gemeente ook niet allemaal, laat staan alle Belgenquote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
mij best maar ik ken de mensen uit mijn gemeente ook niet allemaal, laat staan alle Belgen
Waarom is het anders zo druk in dit topicquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier in nederland kent ook iedereen elkander ...
Iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom is het anders zo druk in dit topic![]()
precies!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier in nederland kent ook iedereen elkander ...
Tremorsquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:27 schreef JortK het volgende:
Zo dan:
http://www.dumpert.nl/mediabase/26700/56401173/ied_in_irak.html
Waar zouden we anders zijn?quote:
kweetnie, ik maar F5'en in dat andere topic, maar kwam nix meerquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar zouden we anders zijn?
Ik wil m'n kleren wassen, kleren in machine gedaan, zooi erbij, nou wil ik 'm aanzetten, maar ik weet niet hoequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil m'n kleren wassen, kleren in machine gedaan, zooi erbij, nou wil ik 'm aanzetten, maar ik weet niet hoe
de wasmachine bij m'n ouders weet ik wel, maar deze werkt heel anders, heel onlogischquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
dat slaat alles eer. ik moet trouwens ook nog een was draaien .. hmm [afbeelding]
Ik droomde dat ik een elfje was. Ik probeerde te vliegen, dus ik sprong en viel in een vijver. Toen zat ik plotseling op mn werk te fokken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kweetnie, ik maar F5'en in dat andere topic, maar kwam nix meer
toen vloog fok eruit
en toen kwam ik hier
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een elfje was. Ik probeerde te vliegen, dus ik sprong en viel in een vijver. Toen zat ik plotseling op mn werk te fokken.![]()
Lekker trippen papierquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een elfje was. Ik probeerde te vliegen, dus ik sprong en viel in een vijver. Toen zat ik plotseling op mn werk te fokken.![]()
Collega!quote:
Whahaquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil m'n kleren wassen, kleren in machine gedaan, zooi erbij, nou wil ik 'm aanzetten, maar ik weet niet hoe
Hehe! Heb je de kraan aangezet? In oude huizen wil de kraan voor de wasmachine nog wel eens dichtgedraaid worden door de eigenaar. Zodat het niet gaat lekken endezulksquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de wasmachine bij m'n ouders weet ik wel, maar deze werkt heel anders, heel onlogisch
Ik heb van alles geprobeerd, maar het enige wat ie doet is centrifugeren, er komt geen water bij niks, en hij geeft m'n kleren nu niet terug
Beter je best doen dan.quote:
valt een beetje op, alsik op kantoor in slaap val?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beter je best doen dan.
trippenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Vette thrill-smiley, dudequote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ikweet papier!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vette thrill-smiley, dude![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
zoowww..nieuwe bril besteld.....![]()
![]()
leuke zwarte zie ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
Achter een assistent schuilenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
valt een beetje op, alsik op kantoor in slaap val?
die assistenten van tegenwoordig vallen tegen, die zijn klein en miezerigquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Achter een assistent schuilen
Als je betrapt word assistent de schuld geven
Assistent achter buro zetten en ergens anders gaan slapen
...
Duikbril?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
*kusje en knuffel tegen de drukte aan OA'tje geeft.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef OA het volgende:
Ik kom niet meer aan fokken toe met deze drukte op het werk....[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
duikbril/skibril/zonnebril heb ik al......moest mijn "kijkbril" vervangen...![]()
Dat heb ik nou precie andersom wheheheehequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef OA het volgende:
Ik kom niet meer aan fokken toe met deze drukte op het werk....[afbeelding]
wrom 2 keer.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
frits: that was pretty much it
Nu doet ie het wel
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kusje en knuffel tegen de drukte aan OA'tje geeft.....![]()
ik kom niet meer aan werk toe met deze drukte op fok ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nou precie andersom wheheheehe![]()
Preciesquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kom niet meer aan werk toe met deze drukte op fok ??
Goed hè!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
frits: that was pretty much it
Nu doet ie het wel
hoi aartiquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:38 schreef Aarti het volgende:
saaie trage zooi
haai!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi aarti![]()
ik heb net aardappelen geschild moet maar eens koken voor de familie.![]()
dan moeten ze nog wel even ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ze wilde deze volspammen ... ze waren niet snel ermee![]()
wat moeten die cursisten ermee doen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:50 schreef JortK het volgende:
OMG![]()
Ik heb net zitten kakken op de plee waar vandaag de cursisten gebruik van moeten maken
stinkt het zo ergdarquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:50 schreef JortK het volgende:
OMG![]()
Ik heb net zitten kakken op de plee waar vandaag de cursisten gebruik van moeten maken
In mijn stank zittenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat moeten die cursisten ermee doen dan?
quote:
ahjah..quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:38 schreef Aarti het volgende:
saaie trage zooi
spannend.....!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
nog effe, dan ga ik op weg naar m'n eerste college
Ik ruik altijd naar bosbessen en saucijzebroodjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
stink jij dan nooit als je gepoept hebt...?????![]()
![]()
collegequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
nog effe, dan ga ik op weg naar m'n eerste college
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |