Uhh, Avonne?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:56 schreef avonne het volgende:
Nou, dat wordt dus even Brian en Amanda uitzwaaien
en dan koffie, en een goed boek, lekker in bed blijven vandaag
Yep, the lover van Natasja toen ze nog in dat hok zat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie is Ton ook alweer? De klusjesman?
Nee, nadia is met haar kapsel bezig en de rest ligt nog in bed.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
Er gebeurt helemaal niets?
(Ton de klusjesman was met 2 collega's in de villa-keuken,quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
Er gebeurt helemaal niets?
Jawel, die heeft net alle batterijen vervangen, het licht aangedaan en is weer vertrokken. Ze had nog wel even comentaar op de plukken in het haar van Lieke.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Geen Palma in da house?
Jawel, die heeft iedereen wakker gemaakt en is boven. Ton, de klusjesman is binnen dus geen streams op de keuken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Geen Palma in da house?
Moest aan dit filmpje denken:quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
OMG, Huub heeft ook al een Maja de Bij boxer, net als Dennis, alleen geen roze maar geel .
Daar moet ze een half uur eerder voor opstaan vlgs mij, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:54 schreef riri het volgende:
de hele mascara inhoud wordt uitgesmeerd op die wimpers van nadia
duurt niet lang meer en die wimpers vallen allemaal uit
om al die gestolen gekopieerde brieven van anderen te versnipperen zeker....stiekeme dief is hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:19 schreef Clank het volgende:
Jaap mompelt dat hij een fokking papierversnipperaar wil.
Wat zonde nouquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Het uitje naar Stichting AAP gaat niet door vandaag vanwege het slechte weer.
Wat flauw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Het uitje naar Stichting AAP gaat niet door vandaag vanwege het slechte weer.
Vreemd was wel dat het Deborah verhaal pas kwam toen Dennix het Japio zei. Ik heb altijd al het vermoeden dat Japio dat verhaal destijds gewoon verzonnen had.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Jaap, Dennix en Naad hebben het over de borsten van Amanda, echt of nep.
Volgens Jaap staat het internet vol met foto's van de littekens onder haar borsten en zijn vriend Sjoerd heeft er over gesproken met Deborah. Deborah schijnt gezegd te hebben wanneer en waar ze haar borsten heeft laten vergroten.
spannend....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef riri het volgende:
Misschien gaat er zaterdag wel één van de mannen uit....
Kan best hoor, ik postte alleen wat Jaap zei.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vreemd was wel dat het Deborah verhaal pas kwam toen Dennix het Japio zei. Ik heb altijd al het vermoeden dat Japio dat verhaal destijds gewoon verzonnen had.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht .........quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef riri het volgende:
Zullen ze inderdaad ook al gezwicht zijn voor de negatieve mailtjes en telefoontjes?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:43 schreef kit2u het volgende:
Leve Stichting Aap. Eindelijk verstandig geworden.
Tuurlijk, nu is het weer een script.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Hij speelt het spel (of script) en niets is wat het lijkt....
[..]
En dat brood was een krentenbol .....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef riri het volgende:
Amanda...brood vol met pindakaas en honing erop...groei maar helemaal dicht kind
die wordt echt hartstikke vet als ze ouder is...kun je nu al zien aankomen
Ik vond de reactie van St. AAP wel sterk, ik kan me niet voorstellen dat het afgezegd is vanwege dat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen ze inderdaad ook al gezwicht zijn voor de negatieve mailtjes en telefoontjes?
Zonde. Amanda en Brian die in de modder ploeteren en worden belaagd door apen was een mooi televisiemoment geweest.
Bedankt voor het linkjequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:52 schreef avonne het volgende:
foto's van de jaarbeurs met Lieke
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9524&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ik ook niet, met die reactie in m'n achterhoofd. Maar aapjes zijn toch niet van suiker gemaakt en kunnen toch wel tegen een (wind/regen)stootje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:54 schreef avonne het volgende:
Ik vond de reactie van St. AAP wel sterk, ik kan me niet voorstellen dat het afgezegd is vanwege dat.
Misschien gaan de apen ook niet naar buiten vandaag, en zijn het gewoon geen leuke beelden van binnen.
Hoorde Huub vorige week wat interessants vertellen. Hij verwachtte wel dat er geprobeerd zou worden om nog iemand uit te kopen voor de 23e.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef riri het volgende:
Kijk naar buiten, het is strakblauw, Stichting AAP kijkt toch ook op Buienradar.nl, niks aan de hand voor de rest van de dag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet, met die reactie in m'n achterhoofd. Maar aapjes zijn toch niet van suiker gemaakt en kunnen toch wel tegen een (wind/regen)stootje?
Die zit echt slecht in haar vel de laatste dagenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:55 schreef riri het volgende:
amanda's gezicht wordt met de dag ontevredener.....
Ik kan de foto van Lieke wel zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
Kikker, riri.
Beter gebruik je tinypic.com
(Hier is het verre van strak blauwquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
Kijk naar buiten, het is strakblauw, Stichting AAP kijkt toch ook op Buienradatr.nl, niks aan de hand voor de rest van de dag.
Ja zielugh he. Eerst het hele DOB gezeik, ruzie met Bwian en nu ook niet naar de aapjhuss......quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zit echt slecht in haar vel de laatste dagen![]()
Ik hou dr van
Ik denk niet dat St.AAP heeft afgezegd. De productie heeft waarschijnlijk geen zin om met die camera's te gaan slepen met redelijke kans op regen en onweer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk naar buiten, het is strakblauw, Stichting AAP kijkt toch ook op Buienradar.nl, niks aan de hand voor de rest van de dag.
En vast ook bang voor de dag van morgen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja zielugh he. Eerst het hele DOB gezeik, ruzie met Bwian en nu ook niet naar de aapjhuss......![]()
Avonne heeft deze link net geplaatstquote:
Als dat waar is gaat bij mij de vlag uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:05 schreef avonne het volgende:
[..]
En vast ook bang voor de dag van morgen.
Zei Lieke niet dat DOB vorige week met de Febo heeft overlegd of ze geschoren moest worden en een pruik moest dragen?![]()
Die oranje plukken gaan er morgen uit, dat was voor de showquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:08 schreef pullup het volgende:
Ik zie dat DOB ook het haar van Lieke al aardig heeft weten te vernaggelen![]()
Shit ik heb morgen een afspraak, afzeggen dus, want een kaalgeschoren Amanda dat moet ik zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat waar is gaat bij mij de vlag uit.![]()
En het levert hele mooie caps op .......quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat waar is gaat bij mij de vlag uit.![]()
Ik zie ineens ook een enorm kleurverschil bij de wortels en ook het blond lijkt me onnatuurlijker dan het was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Die oranje plukken gaan er morgen uit, dat was voor de show
nee-heee..... ze hebben alleen maar overlegd, en besloten het niet te doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit ik heb morgen een afspraak, afzeggen dus, want een kaalgeschoren Amanda dat moet ik zien.
Jemig, wat een graai-cultuur. Amanda en Nadia sturen Ellen naar de kapsalon, pakken vlug een broek en zijn weer weg. Diep triest.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:14 schreef petraa het volgende:
Lieke gaat gelijk passen, de andere 2 leggen het weg. Ellen wil dat ze het gaan passen.
Edit: Voor de niet streamers ze hebben paardrijbroeken gekregen en kousen.
Dit is toch niet te geloven, wat een verwend rotkreng is het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:17 schreef petraa het volgende:
Amanda wil niet passen. Palma zegt even gaan passen Amanda. Diepe zucht van Amanda pffffffffff
Maat 36? En die zit al te strak? Amanda is echt in een tonnetje aan het veranderen. Zeker gezien haar geringe lengte.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:20 schreef petraa het volgende:
Ellen vond hem te strak zitten bij Amanda, maar Amanda wil perse maat 36 en zegt hij zit top.
Dat ze heel makkelijk uit gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft de makkelijkste maat van broek, shirt en schoenen.
Wat zou dat betekenen?![]()
quote:
José is goed bezig vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma (bij de koelkast) : "Het stinkt hier naar vis"
Huub : "Ja Palma, doe er iets aan"
Palma : "Amanda, doe je broek eens dicht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |