Wat zonde nouquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Het uitje naar Stichting AAP gaat niet door vandaag vanwege het slechte weer.
Wat flauw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Het uitje naar Stichting AAP gaat niet door vandaag vanwege het slechte weer.
Vreemd was wel dat het Deborah verhaal pas kwam toen Dennix het Japio zei. Ik heb altijd al het vermoeden dat Japio dat verhaal destijds gewoon verzonnen had.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Jaap, Dennix en Naad hebben het over de borsten van Amanda, echt of nep.
Volgens Jaap staat het internet vol met foto's van de littekens onder haar borsten en zijn vriend Sjoerd heeft er over gesproken met Deborah. Deborah schijnt gezegd te hebben wanneer en waar ze haar borsten heeft laten vergroten.
spannend....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef riri het volgende:
Misschien gaat er zaterdag wel één van de mannen uit....
Kan best hoor, ik postte alleen wat Jaap zei.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vreemd was wel dat het Deborah verhaal pas kwam toen Dennix het Japio zei. Ik heb altijd al het vermoeden dat Japio dat verhaal destijds gewoon verzonnen had.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht .........quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef riri het volgende:
Misschien gaat er zaterdag wel één van de mannen uit....
Zullen ze inderdaad ook al gezwicht zijn voor de negatieve mailtjes en telefoontjes?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:43 schreef kit2u het volgende:
Leve Stichting Aap. Eindelijk verstandig geworden.
Tuurlijk, nu is het weer een script.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Hij speelt het spel (of script) en niets is wat het lijkt....
[..]
En dat brood was een krentenbol .....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef riri het volgende:
Amanda...brood vol met pindakaas en honing erop...groei maar helemaal dicht kind
die wordt echt hartstikke vet als ze ouder is...kun je nu al zien aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |