Ik vond de reactie van St. AAP wel sterk, ik kan me niet voorstellen dat het afgezegd is vanwege dat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen ze inderdaad ook al gezwicht zijn voor de negatieve mailtjes en telefoontjes?
Zonde. Amanda en Brian die in de modder ploeteren en worden belaagd door apen was een mooi televisiemoment geweest.
Bedankt voor het linkjequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:52 schreef avonne het volgende:
foto's van de jaarbeurs met Lieke
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9524&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ik ook niet, met die reactie in m'n achterhoofd. Maar aapjes zijn toch niet van suiker gemaakt en kunnen toch wel tegen een (wind/regen)stootje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:54 schreef avonne het volgende:
Ik vond de reactie van St. AAP wel sterk, ik kan me niet voorstellen dat het afgezegd is vanwege dat.
Misschien gaan de apen ook niet naar buiten vandaag, en zijn het gewoon geen leuke beelden van binnen.
Hoorde Huub vorige week wat interessants vertellen. Hij verwachtte wel dat er geprobeerd zou worden om nog iemand uit te kopen voor de 23e.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef riri het volgende:
Misschien gaat er zaterdag wel één van de mannen uit....
Kijk naar buiten, het is strakblauw, Stichting AAP kijkt toch ook op Buienradar.nl, niks aan de hand voor de rest van de dag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet, met die reactie in m'n achterhoofd. Maar aapjes zijn toch niet van suiker gemaakt en kunnen toch wel tegen een (wind/regen)stootje?
Die zit echt slecht in haar vel de laatste dagenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:55 schreef riri het volgende:
amanda's gezicht wordt met de dag ontevredener.....
Ik kan de foto van Lieke wel zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
Kikker, riri.
Beter gebruik je tinypic.com
(Hier is het verre van strak blauwquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
Kijk naar buiten, het is strakblauw, Stichting AAP kijkt toch ook op Buienradatr.nl, niks aan de hand voor de rest van de dag.
Ja zielugh he. Eerst het hele DOB gezeik, ruzie met Bwian en nu ook niet naar de aapjhuss......quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zit echt slecht in haar vel de laatste dagen![]()
Ik hou dr van
Ik denk niet dat St.AAP heeft afgezegd. De productie heeft waarschijnlijk geen zin om met die camera's te gaan slepen met redelijke kans op regen en onweer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk naar buiten, het is strakblauw, Stichting AAP kijkt toch ook op Buienradar.nl, niks aan de hand voor de rest van de dag.
En vast ook bang voor de dag van morgen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja zielugh he. Eerst het hele DOB gezeik, ruzie met Bwian en nu ook niet naar de aapjhuss......![]()
Avonne heeft deze link net geplaatstquote:
Als dat waar is gaat bij mij de vlag uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:05 schreef avonne het volgende:
[..]
En vast ook bang voor de dag van morgen.
Zei Lieke niet dat DOB vorige week met de Febo heeft overlegd of ze geschoren moest worden en een pruik moest dragen?![]()
Die oranje plukken gaan er morgen uit, dat was voor de showquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:08 schreef pullup het volgende:
Ik zie dat DOB ook het haar van Lieke al aardig heeft weten te vernaggelen![]()
Shit ik heb morgen een afspraak, afzeggen dus, want een kaalgeschoren Amanda dat moet ik zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat waar is gaat bij mij de vlag uit.![]()
En het levert hele mooie caps op .......quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat waar is gaat bij mij de vlag uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |