Ik zie ineens ook een enorm kleurverschil bij de wortels en ook het blond lijkt me onnatuurlijker dan het was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Die oranje plukken gaan er morgen uit, dat was voor de show
nee-heee..... ze hebben alleen maar overlegd, en besloten het niet te doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit ik heb morgen een afspraak, afzeggen dus, want een kaalgeschoren Amanda dat moet ik zien.
Jemig, wat een graai-cultuur. Amanda en Nadia sturen Ellen naar de kapsalon, pakken vlug een broek en zijn weer weg. Diep triest.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:14 schreef petraa het volgende:
Lieke gaat gelijk passen, de andere 2 leggen het weg. Ellen wil dat ze het gaan passen.
Edit: Voor de niet streamers ze hebben paardrijbroeken gekregen en kousen.
Dit is toch niet te geloven, wat een verwend rotkreng is het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:17 schreef petraa het volgende:
Amanda wil niet passen. Palma zegt even gaan passen Amanda. Diepe zucht van Amanda pffffffffff
Maat 36? En die zit al te strak? Amanda is echt in een tonnetje aan het veranderen. Zeker gezien haar geringe lengte.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:20 schreef petraa het volgende:
Ellen vond hem te strak zitten bij Amanda, maar Amanda wil perse maat 36 en zegt hij zit top.
Dat ze heel makkelijk uit gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft de makkelijkste maat van broek, shirt en schoenen.
Wat zou dat betekenen?![]()
quote:
José is goed bezig vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma (bij de koelkast) : "Het stinkt hier naar vis"
Huub : "Ja Palma, doe er iets aan"
Palma : "Amanda, doe je broek eens dicht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |