beter als kreunen, lijkt mij.quote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
En dat is niet prettig om aan te horen.
5 min cos?
Onder de dekens zonder zender gaat het gesprek wel door.quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda hebben gepraat, het ging wat moeizaam en ze gaan nu naar bed.
Brian leek wat vermoeid en Amanda was niet echt volgzaam.
volgens mij volg je het goed...die indruk had ik ook.quote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain is de boel weer aan het verdraaien?
Nu moet Amanda weer haar excuses aan hem maken ipv hij aan haar?
Geloof, dat ik niet helemaal meer kan volgen.
Zie die onderdanige snol daar nou staanquote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Couple, maar HAPPY?
[afbeelding]
Zo te zien nog niet echt.![]()
Ook hoi.quote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Wat rot voor Amanda, ze heeft haar pil niet.
Goedenavond trouwens.
Meesterplan van de redactie om die hoer helemaal gek te makenquote:Op maandag 17 september 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda heeft dagen geleden al ingesproken dat ze de pil nodig heeft en ze heeft ze nog niet.
Ze heeft er nog 2
Onder de dekens maakt Brian ff duidelijk wie de baas is, heeft hij geen zender voor nodig.quote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Onder de dekens zonder zender gaat het gesprek wel door.
En maar klagen dat Huub en Lieke altijd fluisteren onder de dekens.
Ik vind haar bijna zielig, maar toch nog net niet.quote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zie die onderdanige snol daar nou staan
Dat is dan de schuld van Brian. Vorige week zei ze hem nog dat hij haar de volgende dag moest herinneren de pil bij te bestellen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Wat rot voor Amanda, ze heeft haar pil niet.
Goedenavond trouwens.
Vanwege haar persoonlijkheid verdient ze 't om zo gebruikt te wordenquote:Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar bijna zielig, maar toch nog net niet.![]()
Aha, dan heeft ie natuurlijk een excuus om geen sex met 'r te hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is dan de schuld van Brian. Vorige week zei ze hem nog dat hij haar de volgende dag moest herinneren de pil bij te bestellen.
Brian heeft haar weer waar hij haar hebben wil: onderdanig en afhankelijk.quote:
Voor straf moet ze met haar gezicht in het kussen gaan liggen .........quote:Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Aha, dan heeft ie natuurlijk een excuus om geen sex met 'r te hebben.
Daar ga ik sowieso de komende viereneenhalf uur ook niks van verstaan.quote:Op maandag 17 september 2007 23:58 schreef ruby het volgende:
Ik versta soms geen reet van wat Amanda en Brian zeggen.
Als ze ze niet krijgt, dan komt haar menstruatie op gang.quote:Op maandag 17 september 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Meesterplan van de redactie om die hoer helemaal gek te maken![]()
Kim die was die avond nog op zoek naar Huub,want ze wou het er nog met Huub over hebben maar het was al laat dus ze moest naar huis.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:11 schreef avonne het volgende:
Die ruzie van zaterdag tussen B&A was toch ook nog niet uitgesproken?
(die van "val je me weer in de rede, zodat ik boos word en ga slaan?")
Ging toen over dat triootje met Kim.
Misschien is het een onderhuidse tactiek van Amanda: ruzies niet meer uitpraten, zodat ze er op elk gewenst moment weer op terug kan komen.
(net zoals Brian vorige week ouwe koeien erbij haalde)
Dit moeten ze hem laten lezenquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:15 schreef mazaru het volgende:
een poll van Nowlive:
Brian is..
- oprecht en eerlijk (98, 7.9%)
- stiekem en achterbaks (1068, 86.4%)
- anders, namelijk: (70, 5.7%)
1236 Stemmen 99 Reacties
Je hebt al gestemd!
![]()
Ja was dat filmpje..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:15 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kim die was die avond nog op zoek om het er met hem over te hebben maar Huub kon ze niet vinden en het was al laat dus ze moest weg.
Makkelijk te raden waar hij aan denkt : "Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub"quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef Clank het volgende:
Brian 'leest' maar kijkt steeds op van zijn boek... hij heeft zijn gedachten bij heel iets anders lijkt het.
Lieke ging naar bed, Huub ging naar boven. Bij de trap stonden zojuist te praten/zoenenquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:24 schreef Deisyy het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke gebleven?
dat z'n backup totaal onbetrouwbaar is ??quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef Clank het volgende:
Brian 'leest' maar kijkt steeds op van zijn boek... hij heeft zijn gedachten bij heel iets anders lijkt het.
Brian zit meer af te coolen ......quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Brain is coooooooooooooooool
Bij Stichting AAP zijn ze gek op zulke dierenliefhebbersquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:18 schreef Maria44 het volgende:
Amanda nam steeds impulsief hondjes en deed ze dan weer weg omdat ze niet zindelijk werden.
Ja nog een weerwoord en hij is weg...quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian zit meer af te coolen ......
Dan moet iemand die taktiek expliciet aan Amanda verteld hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:11 schreef avonne het volgende:
Misschien is het een onderhuidse tactiek van Amanda: ruzies niet meer uitpraten, zodat ze er op elk gewenst moment weer op terug kan komen.
(net zoals Brian vorige week ouwe koeien erbij haalde)
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Bij Stichting AAP zijn ze gek op zulke dierenliefhebbers![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Brain is coooooooooooooooool
Amanda heeft daar volgens mij de brains idd niet voor...quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet iemand die taktiek expliciet aan Amanda verteld hebben.
Zoiets kopieert ze toch niet, laat staan dat ze het zelf verzint?
Brian doet dat oude koeien-gedoe inderdaad altijd al, maakt niet uit of het destijds uitgepraat is. Bij een flinke ruzie kan die zo ineens met iets aan komen zetten wat zijn opponent twee maanden geleden niet goed heeft gedaan, indien nodig nog wat verdraaid en aangedikt. En dan op dat zachte toontje, met de blik op standje "taktisch meesterbrein die geen shit accepteert brother".
welkom !quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:43 schreef Anna-Marie het volgende:
Ik was altijd bij VOL , maar hier ook eens posten, als een objectief persoon, zonder voorkeur...Ik hou wel van een beetje sarcasme...(soms gaat het wel ver, moet ik bekennen)....Eens zien hoe het gaat..
Als die hier in de COS heeft gestaan, dan heb ik die gemist. Ik hoop nog steeds dat ze morgen een hele grote spiegel voorgehouden krijgen; vergezeld van een leuk filmpje wat wij dan ook mogen zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:44 schreef avonne het volgende:
[..]
is er nog een reactie op die mooie mail gekomen?
Ik weet niet of je er brains voor moet hebben. Het kan ook een straatvechters mentaliteit zijn "ik pak je nog wel"quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda heeft daar volgens mij de brains idd niet voor...
Ik bedacht me vandaag dat we inderdaad bij één oogopslag al kunnen zien, of de toon van zijn stem al kunnen horen, of hij para wordt. Geen enkele keer fout gezien, de laatste tijd.quote:Zo herkenbaar allemaal...
En wálchelijjk!quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
Zo herkenbaar allemaal...
en ze zijn het eensquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:49 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Dennis aan het knallen zeg tegen Huub.Ze zitten nu zelfs over cremes enzo te praten.
Volgens mij is hij nu heel erg bezig met populariteit. Daar heeft hij het de hele tijd over. Bang dat het toch zoals BB eindigt?quote:Op maandag 17 september 2007 23:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain is de laatste tijd anders. Volgens mij heeft hij inside info gekregen.
Hij stoot Amanda steeds meer af. Script?????
Ook doe hij af en toe zo 'verstandig'. Net de Messias zoals we hem sinds een week noemen.
Waarschuwing gekregen?![]()
Hier ook.. bedtijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:59 schreef STAP01 het volgende:
streams staan bij mij op zwart
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu heel erg bezig met populariteit. Daar heeft hij het de hele tijd over. Bang dat het toch zoals BB eindigt?
schijnheilige rat![]()
Dat was Huubquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Is dat Brian op de piano?
Ja goed he??quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Is dat Brian op de piano?
Huub is begonnen met een nieuw stuk. Hij vertelde Lieke dat daar hele moeilijke combinatie's in voorkomen en een ingewikkeld schema met tempowisselingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
Nou, nee, niet erg goed
Dat was avonne, en ik heet je ook welkomquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:50 schreef Anna-Marie het volgende:
Bedankt Yvonne dat je me welkom heet, vindt ik lief....
Een stralend goede morgen toegewenstquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:24 schreef dgk_fan het volgende:
GOEDEnmorgen Fok!kertjes !!
Een prettige prinsjesdag toegewenst ! Zouden de Miljonairs ook
reikhalzend uitkijken naar de miljoenennota ???![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia, Jaap en Dennis zijn er dan nog om kijkplezier te geven op de streams.
Joepiequote:Op dinsdag 18 september 2007 08:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia, Jaap en Dennis zijn er dan nog om kijkplezier te geven op de streams.![]()
Nou, dat wordt dus even Brian en Amanda uitzwaaien (doet ze een BH aan? Verstandige schoenen?)quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen,
Lieke en Huub gaan vandaag een bezoekje aan de tandarts brengen,
Brian en Amanda vertrekken zo naar Stichting AAP in Almere,
Nadia, Jaap en Dennis zijn er dan nog om kijkplezier te geven op de streams.![]()
Hier regent het heel hard, net al in Eemnes.
Tegen die tijd zet ik de streams maar uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:54 schreef CHAOS_ het volgende:
Kopkluiven met soppende geluiden .
Ho, ho, ho, dat wordt knallen, 100%, tv momentjes scoren!quote:
Of verder zoeken naar de familie Balkquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus even Brian en Amanda uitzwaaien (doet ze een BH aan? Verstandige schoenen?)
en dan koffie, en een goed boek, lekker in bed blijven vandaag
Uhh, Avonne?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:56 schreef avonne het volgende:
Nou, dat wordt dus even Brian en Amanda uitzwaaien
en dan koffie, en een goed boek, lekker in bed blijven vandaag
Yep, the lover van Natasja toen ze nog in dat hok zat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie is Ton ook alweer? De klusjesman?
Nee, nadia is met haar kapsel bezig en de rest ligt nog in bed.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
Er gebeurt helemaal niets?
(Ton de klusjesman was met 2 collega's in de villa-keuken,quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
Er gebeurt helemaal niets?
Jawel, die heeft net alle batterijen vervangen, het licht aangedaan en is weer vertrokken. Ze had nog wel even comentaar op de plukken in het haar van Lieke.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Geen Palma in da house?
Jawel, die heeft iedereen wakker gemaakt en is boven. Ton, de klusjesman is binnen dus geen streams op de keuken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Geen Palma in da house?
Moest aan dit filmpje denken:quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
OMG, Huub heeft ook al een Maja de Bij boxer, net als Dennis, alleen geen roze maar geel .
Daar moet ze een half uur eerder voor opstaan vlgs mij, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:54 schreef riri het volgende:
de hele mascara inhoud wordt uitgesmeerd op die wimpers van nadia
duurt niet lang meer en die wimpers vallen allemaal uit
om al die gestolen gekopieerde brieven van anderen te versnipperen zeker....stiekeme dief is hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:19 schreef Clank het volgende:
Jaap mompelt dat hij een fokking papierversnipperaar wil.
Wat zonde nouquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Het uitje naar Stichting AAP gaat niet door vandaag vanwege het slechte weer.
Wat flauw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Het uitje naar Stichting AAP gaat niet door vandaag vanwege het slechte weer.
Vreemd was wel dat het Deborah verhaal pas kwam toen Dennix het Japio zei. Ik heb altijd al het vermoeden dat Japio dat verhaal destijds gewoon verzonnen had.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Jaap, Dennix en Naad hebben het over de borsten van Amanda, echt of nep.
Volgens Jaap staat het internet vol met foto's van de littekens onder haar borsten en zijn vriend Sjoerd heeft er over gesproken met Deborah. Deborah schijnt gezegd te hebben wanneer en waar ze haar borsten heeft laten vergroten.
spannend....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef riri het volgende:
Misschien gaat er zaterdag wel één van de mannen uit....
Kan best hoor, ik postte alleen wat Jaap zei.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vreemd was wel dat het Deborah verhaal pas kwam toen Dennix het Japio zei. Ik heb altijd al het vermoeden dat Japio dat verhaal destijds gewoon verzonnen had.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht .........quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:36 schreef riri het volgende:
Misschien gaat er zaterdag wel één van de mannen uit....
Zullen ze inderdaad ook al gezwicht zijn voor de negatieve mailtjes en telefoontjes?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:43 schreef kit2u het volgende:
Leve Stichting Aap. Eindelijk verstandig geworden.
Tuurlijk, nu is het weer een script.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Hij speelt het spel (of script) en niets is wat het lijkt....
[..]
En dat brood was een krentenbol .....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef riri het volgende:
Amanda...brood vol met pindakaas en honing erop...groei maar helemaal dicht kind
die wordt echt hartstikke vet als ze ouder is...kun je nu al zien aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |