beter als kreunen, lijkt mij.quote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
En dat is niet prettig om aan te horen.
5 min cos?
Onder de dekens zonder zender gaat het gesprek wel door.quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda hebben gepraat, het ging wat moeizaam en ze gaan nu naar bed.
Brian leek wat vermoeid en Amanda was niet echt volgzaam.
volgens mij volg je het goed...die indruk had ik ook.quote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain is de boel weer aan het verdraaien?
Nu moet Amanda weer haar excuses aan hem maken ipv hij aan haar?
Geloof, dat ik niet helemaal meer kan volgen.
Zie die onderdanige snol daar nou staanquote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Couple, maar HAPPY?
[afbeelding]
Zo te zien nog niet echt.![]()
Ook hoi.quote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Wat rot voor Amanda, ze heeft haar pil niet.
Goedenavond trouwens.
Meesterplan van de redactie om die hoer helemaal gek te makenquote:Op maandag 17 september 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda heeft dagen geleden al ingesproken dat ze de pil nodig heeft en ze heeft ze nog niet.
Ze heeft er nog 2
Onder de dekens maakt Brian ff duidelijk wie de baas is, heeft hij geen zender voor nodig.quote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Onder de dekens zonder zender gaat het gesprek wel door.
En maar klagen dat Huub en Lieke altijd fluisteren onder de dekens.
Ik vind haar bijna zielig, maar toch nog net niet.quote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zie die onderdanige snol daar nou staan
Dat is dan de schuld van Brian. Vorige week zei ze hem nog dat hij haar de volgende dag moest herinneren de pil bij te bestellen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Wat rot voor Amanda, ze heeft haar pil niet.
Goedenavond trouwens.
Vanwege haar persoonlijkheid verdient ze 't om zo gebruikt te wordenquote:Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar bijna zielig, maar toch nog net niet.![]()
Aha, dan heeft ie natuurlijk een excuus om geen sex met 'r te hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is dan de schuld van Brian. Vorige week zei ze hem nog dat hij haar de volgende dag moest herinneren de pil bij te bestellen.
Brian heeft haar weer waar hij haar hebben wil: onderdanig en afhankelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |