Deze vliegtuigen kunnen geen kant op.quote:Op maandag 17 september 2007 21:31 schreef VoreG het volgende:
Dat met die vliegtuigen was toch vorige week?
Ik denk geinspireerd op de uitspraak:quote:Op maandag 17 september 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Ik snap de TT trouwens niet..
Zat ik net ook aan te denken inderdaadquote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk geinspireerd op de uitspraak:
"ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig"
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk geinspireerd op de uitspraak:
"ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig"
Kom op 5 mei maar eens naar Wageningen. Zie je wel een paar vliegtuigen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:52 schreef VoreG het volgende:
Zijn vliegtuigen trouwens niet not-done voor iemand die in Wageningen studeert?
Hoezo?quote:Op maandag 17 september 2007 21:52 schreef VoreG het volgende:
Zijn vliegtuigen trouwens niet not-done voor iemand die in Wageningen studeert?
Bjoro's dagelijkse dilemma's deel 1quote:Op maandag 17 september 2007 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, wat/waar was jouw dilemma-topic-spel dan?
Hoe ging het pokeren?quote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef Suijk het volgende:
Heuj.
Matig, ik heb er geen geduld voor.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:
Zal wel en ban worden Maar ik wilde toch gaan slapen
Herpes Genitalus eerst lid van Rita's nieuwe partij
48 uur uitslapen dus voor tong?quote:Op maandag 17 september 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:
Zal wel en ban worden Maar ik wilde toch gaan slapen
Herpes Genitalus eerst lid van Rita's nieuwe partij
geloof van welquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Bluezz het volgende:
1) Fricandel speciaal met: ketchup
2) Rood
3) Franeker
4) Boven
5) Bioscoop
Bij sommige personen slaat de Alzheimer/Korsakov al vroeg toe.quote:
morgen vul ik hem wel inquote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hup, mee doen jij![]()
[SPEL] Wie van de 3 "de doelpunteneditie" #1
donequote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Vul dan ook gelijk deze in:
Het Doelpunt van het Jaar - Speelronde #4
Ben offline, tot morgen.
niks....invullen met die hapquote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen. Dan maar min vrouw jouw vrouw
mie toequote:
quote:Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht en Eijsden (Eijsden was het pisartfestival en daar schakelde mn bereik over op het belgisch netwerk)
quote:Op zondag 16 september 2007 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee hoor maar als ik een smsje krijg moet ik m toch lezen he![]()
koffie ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:48 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik hier even HEEL HARD SCHELDEN !!!!!!!!!!!!
Ben je een dagje vrij, zijn ze NOG STEEDS BEZIG hiernaast met de badkamer of zo, je trilt je bed uit van de herrie![]()
![]()
![]()
Oh ja, goedemorgen.
Met die jaquote:
Rita is toch een vrouw?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:10 schreef SCH het volgende:
Driewerf Hoera - ik ga zo een paard pijpen op het Binnenhof
Morgen ook?quote:
Subtiele hint!quote:
Nu weet ik weer waarom die hoer besteld was!quote:
Jij bestelt een hoer omdat ík 18 word? Gezellig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom die hoer besteld was!
Buitensexquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bestelt een hoer omdat ík 18 word? Gezellig.
Ze komt er niet in overigens
Teken, ziekte van Lymequote:
Gelukkig is het geen SOAquote:
Pff, die biologen ook altijdquote:
Ik ben gewoon niet zo dol op die beestjes...quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pff, die biologen ook altijd![]()
quote:
ik ben dol op vergaderingenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:05 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Zo net een vergadering gehad... liep maar 2 en half uur uit
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:19 schreef borisz het volgende:
stil, Bea is begonnen
oppositesquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoor nu Domp, lomp en famous, is iets anders.
Ik ga wel redelijk in de $1 + 0,10quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef borisz het volgende:
[..]
opposites
trouwens Greg Raymer wint de WCOOP nummer 6: 320$ PLO+R, goed voor 170k
grondstoffen van bier gaan ook omhoog,quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Nou ik ben benieuwd.... hoeveel we dit jaar mogen inleveren..
Alleen als je een hoog salaris vangt, dan mag je een gigantisch deel gaan inleveren, want dat is erg sociaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Ach ja, dat is het zoet hequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Zeker.quote:
Heb je het zo slecht dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef appelsientje het volgende:
quote:
quote:Deelnemers
User Punten
appelsientje 3529
Bos81 3005
rubbereend 2554
Radegast 2530
Vom 2483
Suijk 2231
Legolas_Greenleaf 1631
-Vaduz- 1276
borisz 666
Wielrennen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Genoeg politici gehoord vandaag. Lekker naar eurosport zapt.
Eerst WK dames voetbalquote:
Nooit meer wat aan gedaan.quote:
Ik was het ook vergeten, maar heb toch 111 punten nuquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef RayMania het volgende:
Zulke dingen pas ik een maandje aan, daarna vergeet ik het. Daarom niet meegedaan.
Ik heb al moeite om alle toto's bij te houden.
Same here.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef RayMania het volgende:
Zulke dingen pas ik een maandje aan, daarna vergeet ik het. Daarom niet meegedaan.
Hier hetzelfde probleem, in het begin heel fanatiek en na een tijdje er niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef RayMania het volgende:
Geen idee meer, borisz weet het zeker wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Does, wat is het wachtwoord voor de subleague?
Heb ook een team, niks aan gedaan maar wel 111 punten
neequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen idee meer, borisz weet het zeker wel.
quote:
op plaats 2quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:11 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens
F1 manager de punten![]()
[..]
Ik liep amper 2200 meter maar sprinte wel in elf secondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:
Vanavond de Cooper-test op de training.
Mijn voorbereiding wordt straks wat shoarma en een biertje erbij.
Toen ik nog 4 dagen in de week trainde en op de zaterdag een wedstrijd had ik een geweldige conditie. Ik was niet erg snel, dat is eigenlijk wel een understatement..., maar duurlopen kon ik erg goed.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik liep amper 2200 meter maar sprinte wel in elf seconden
Ik moest het juist van mijn snelheid hebben. Zeg maar de Nelli Cooman op de eerste 60 meter.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toen ik nog 4 dagen in de week trainde en op de zaterdag een wedstrijd had ik een geweldige conditie. Ik was niet erg snel, dat is eigenlijk wel een understatement..., maar duurlopen kon ik erg goed.
jij moet er toch in, zij toch niet bij jou?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bestelt een hoer omdat ík 18 word? Gezellig.
Ze komt er niet in overigens
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:34 schreef borisz het volgende:
Oh voor alle pokerfans je kan een pokertafel winnen op de FP
en ondertussen mag je met je enorme huis met enorme hyoptheek enorm veel aftrekken met een regeling die daar helemaal nooit voor bedoeld wasquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen als je een hoog salaris vangt, dan mag je een gigantisch deel gaan inleveren, want dat is erg sociaal.
Het is iets wat ik wil trainen, want vaak kom ik er wel langs, maar daarna moet ik nog een stukje rennenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest het juist van mijn snelheid hebben. Zeg maar de Nelli Cooman op de eerste 60 meter.
** Dealing down cards **quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:34 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:34 schreef borisz het volgende:
Om uiteindelijk nog steeds veel meer te betalenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ondertussen mag je met je enorme huis met enorme hyoptheek enorm veel aftrekken met een regeling die daar helemaal nooit voor bedoeld was
Gaat hier ook binnenkort gebeuren!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:44 schreef VoreG het volgende:
Belachelijk.. Je stelt een vraag en je wordt afgevoerd.
Mjah ben wel blij dat de koppaking en verwarmingsradiator redelijk uitgesloten zijn, maar met een beetje pech is dat het.. en dat zijn dure grapjes. Als dat tegelijk met de nieuwe banden en andere meuk van vorige week was, dan was de auto gewoon total lossquote:
Wat ziet dat erquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:44 schreef rubbereend het volgende:
kijk daar mag rubbereend over het algemeen aan pokeren
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan binnenkort naar Italië moet je maar denkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh, ben ik ook weer eens!
Gisteren tot half elf in de avond gewerkt en nu was ik er ook wel flauw van. Maar van werken is nog nooit iemand dood gegaan, zegt mn moeder altijd.
Dat is een troostprijsquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef borisz het volgende:
HSV is al begonnen hoor in de UEFA cup![]()
Precies! Zin inquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
je kan binnenkort naar Italië moet je maar denken![]()
Nou, uit Japan hoor ik wel eens andere verhalen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef clauwheee het volgende:
Maar van werken is nog nooit iemand dood gegaan, zegt mn moeder altijd.
Ik heb nog een tijd voor je in de rij gestaan (heb ik je niet meer gemaild..quote:
Niet ontvangen iigquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijd voor je in de rij gestaan (heb ik je niet meer gemaild..![]()
).
Stond echter te ver in de rij..en moest daarna echt naar mn werk. Waren binnen het half uur allemaal weg![]()
!!!!!
Ik heb de hoed van Krista gemistquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:41 schreef Suijk het volgende:
Toch is Prinsjesdag wel leuk. Ze proberen zich weer allemaal te profileren en het lukt ze geen van allen eigenlijk.
Alweer solliciteren?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben lekker relaxed een koppie thee aan het drinken, voetbal kijken op tv en ondertussen solliciteren maar
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer solliciteren?
Wil je alweer weg bij je nieuwe werk?
Je wacht op een vriendendienstje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
Borisz, kom nou eens bij mij aan tafel dan!
Natuurlijk, al zijn chips naar mij!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je wacht op een vriendendienstje?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Natuurlijk, al zijn chips naar mij!.
Ik zal eens wat dingen voor je in de gaten gaan houden.quote:
het kwam er even niet van dat ik kon spelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Natuurlijk, al zijn chips naar mij!.
Morgen weer een kans voor jouquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef RayMania het volgende:
Die kutfreeroll mag echt dood. BAH.
nog een weekje en is die afgelopenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef RayMania het volgende:
Op een doodsverwensing staat 48 uurquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef RayMania het volgende:
Oow vertelquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een doodsverwensing staat 48 uur
en anders nog een extra plaatje in je icon????quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Nee, ik ga echt niet meer meedoen met die tokkiefreeroll.
Twee weken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een doodsverwensing staat 48 uur
Lees maar elk willekeurig banmeldtopic door.quote:
quote:(insert usersname) 48 uur, doodsverwensing..
morgen sta je gewoon in die lijstquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Nee, ik ga echt niet meer meedoen met die tokkiefreeroll.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lees maar elk willekeurig banmeldtopic door.
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef rubbereend het volgende:
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten.
Is dat in VBL gepost?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lees maar elk willekeurig banmeldtopic door.
[..]
Ja, van Feyenoord. Nou goedquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
en anders nog een extra plaatje in je icon????
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
VBL altijd weer met hun eigen regels
Kutforum en kut-exmods![]()
Verzuurde ex-blauwequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
VBL altijd weer met hun eigen regels
Kutforum en kutmods
ff quotenquote:
Ik ben niet verzuurd, ik ben verbitterdquote:
Dat ik een kutmod was, is natuurlijk een bekend feit.quote:
Sorry weledelgestrenge heer Bos81quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd, ik ben verbitterd![]()
Niet zo happen Bos!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik een kutmod was, is natuurlijk een bekend feit.
Ik hap niet. Want het is gewoon de keiharde waarheid.quote:
Ik vind dat een slechte conclusiequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hap niet. Want het is gewoon de keiharde waarheid.
Want wat heb ik in mijn mod-tijd nu betekend voor VBL. Is het in mijn tijd beter geworden : NEE
Dus conclusie: ik was een kut vbl-mod.
wij hoeven volgend jaar maar 20% meer lessen te draaien voor dezelfde urenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Leuk kabinet 35 miljoen minder investeren in het onderwijsn maar praatjes dat het fout gaat.
Deed ik ook, maar hij was niet op het binnenhof, dat weten we dan ook weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:00 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat je Alves ging zoeken vandaag.
Was vorig seizoen ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef ASroma het volgende:
wat een crap, morgen pas alle samenvattingen van de cl-wedstrijden????? pffff![]()
![]()
![]()
Geld... duh!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook.
Wat is daarvan eigenlijk de reden?
Ze hebben de rechten niet. En volgens mij is dit het derde seizoen dat het zo gebeurdquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook.
Wat is daarvan eigenlijk de reden?
A roepen, B doen en dan C de schuld geven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Leuk kabinet 35 miljoen minder investeren in het onderwijsn maar praatjes dat het fout gaat.
Hebben ze een nieuw album uit ? Ik ben erg benieuwd.quote:
Dank je welquote:Op woensdag 19 september 2007 00:48 schreef Messenga het volgende:
Trusten Tong.
Rutte antwoorde op de vraag waar de VVD zich op ging inzetten met een enorm antwoord met zoveel thema's dat het nergens meer op sloeg, al helemaal niet toen hij na een korte stilte er nog snel ff het intergratievraagstuk eraan toevoegdequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:41 schreef Suijk het volgende:
Toch is Prinsjesdag wel leuk. Ze proberen zich weer allemaal te profileren en het lukt ze geen van allen eigenlijk.
Straks lekker mij midwekelijkse Opa-dagje, zoals mijn collegaatjes op mijn werk het noemen.quote:
Maar hij dreunde het deuntje van de laatste weken wel mooi op: "Hardwerkend Nederland".quote:Op woensdag 19 september 2007 01:57 schreef rubbereend het volgende:oi
Rutte antwoorde op de vraag waar de VVD zich op ging inzetten met een enorm antwoord met zoveel thema's dat het nergens meer op sloeg, al helemaal niet toen hij na een korte stilte er nog snel ff het intergratievraagstuk eraan toevoegde
ja de mensen die om 7 uur opstaan om te gaan werkenquote:Op woensdag 19 september 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hij dreunde het deuntje van de laatste weken wel mooi op: "Hardwerkend Nederland".
Dat is het nieuwe slogan van de VVD, naast de heilige koe (auto), het eigen huis en de file bestrijding is de VVD tegenwoordige de partij van 'hardwerkend Nederland'
Vind de begroting helemaal zo onaardig niet, maar er wordt wel veel te weinig gedaan aan file bestrijding (terwijl het auto rijden weer flink extra belast wordt) en ik vind dat in deze economische tijd het niet juist is er op achteruit te gaan. Gelijk is prima, als je daarmee allerlei projecten voor de toekomst kunt opzetten die nodig zijn, maar minder, dat is lastig verkoopbaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja de mensen die om 7 uur opstaan van huis gaan om te gaan werken
Die komen met een nieuwe album jaquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuw album uit ? Ik ben erg benieuwd.
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:49 schreef Damzkieee het volgende:
Moggeuh
Vanavond nog maar eens PSV proberen, hopelijk kunnen ze me nu eindelijk eens bekoren
Ik gok voor de tvquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zit iemand tussen waar je fijn naar kon kijken zeker.
Die van het werk gaat weer terug naar Limburg, die loopt hier alleen stagequote:Op woensdag 19 september 2007 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het.Maar ze zijn aan het leven daar inmiddels toch wel ontsnapt?
Dat is onderdeel van de cursus, moet ik niet de verkeerde meenemen naar de bijeenkomst!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu het stappenplan maken.
Helaas welquote:En iemand die terug naar Limburg gaan kun je beter laten schieten.
Nee! "VoreG, leg je stappenplan maar even op de overheadprojector."quote:Op woensdag 19 september 2007 11:13 schreef VoreG het volgende:
Dat is onderdeel van de cursus, moet ik niet de verkeerde meenemen naar de bijeenkomst!
Dat zou best een pijnlijk moment kunnen worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee! "VoreG, leg je stappenplan maar even op de overheadprojector."
Dat werkt ook andersom zo. Wij willen niet naar dat achtelijke gebied toe en willen ook zeker niet dat ze hier naar toe komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef DarkShine het volgende:
Ik zie niet in waarom dat het enige voordeel zou zijn.
Ik zou persoonlijk nergens anders in Nederland willen wonen, en al zeker niet in de Randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |