Zo zo, en waar heb jij die "wijsheid" dan gehoord?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoorde dat phluphy nog een leuke man zocht?
Niet allemaal, maar ze zijn over het algemeen beter te pruimen dan schoonmoedersquote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Schoonvaders zijn fun!
Dus elke keer als je mij probeerde te versieren, deed je dat gewoon voor de lol?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo zo, en waar heb jij die "wijsheid" dan gehoord?
Je bent in elk geval fout geïnformeerd, ik ben![]()
voorzien
![]()
![]()
Nou breng der een serenade voor der huisquote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoorde dat phluphy nog een leuke man zocht?
Niks mis met hemquote:
quote:Ja via de SCSI kaart loopt het netwerk verkeer
Uiteraard moet het wel wat zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. 85% van de vrouwen die ik ken is vrijgezel, maar ze zijn niet alleaal even leuk natuurlijk.
Viel je voor der danquote:Op donderdag 20 september 2007 11:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus elke keer als je mij probeerde te versieren, deed je dat gewoon voor de lol?
Zou het niet wetenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef JortK het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat de meneer die ik net sprak niet weet waar die het over heeft:
[..]
Nou, eerlijk gezegd hoopte ik, door flink met je aan te pappen en te slijmen, dat ik je je brommer kon aftroggelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:05 schreef Geqxon het volgende:
Dus elke keer als je mij probeerde te versieren, deed je dat gewoon voor de lol?
Zegt nog niks. Vind een brunette er behoorlijk geil uit zien maar heb toch echt een (donker)blonde vriendinquote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bertje zit te kutten. Hij valt helemaal niet voor vrouwen, remember?![]()
Uiterlijk is ook niet alles... Heb al vaak genoeg meegemaakt dat de "geilheid" niet verder komt dan het uiterlijk...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Zegt nog niks. Vind een brunette er behoorlijk geil uit zien maar heb toch echt een (donker)blonde vriendin.
Je vergelijk kleur haar met iemands geaardheid weirdquote:Op donderdag 20 september 2007 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zegt nog niks. Vind een brunette er behoorlijk geil uit zien maar heb toch echt een (donker)blonde vriendin.
Bedoelde deze keer eingelijk dat het er beter uit ziet dan blond. Maar ja toen ik nog in dordrecht in een instelling woonde daar hebben we een ontzettend lekker wijf rond lopen. Maar een ontzettende bitch dat het wasquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet alles... Heb al vaak genoeg meegemaakt dat de "geilheid" niet verder komt dan het uiterlijk...
Zie post hier bovenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je vergelijk kleur haar met iemands geaardheid weird![]()
heaumeauquote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bertje zit te kutten. Hij valt helemaal niet voor vrouwen, remember?![]()
Daar zit ook wat in, sommige vrouwen zijn idd knap, Paris Hiltonquote:Op donderdag 20 september 2007 11:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zie post hier boven. (Daarnaast snap ik niet hoe jij er bij komt dat als iemand er geil uit ziet het iets over de geaardheid zegt
.)
Zullen we het er op houden dat smaken verschillenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in, sommige vrouwen zijn idd knap, Paris Hiltonis er een van.
Golddiggerquote:Op donderdag 20 september 2007 11:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd hoopte ik, door flink met je aan te pappen en te slijmen, dat ik je je brommer kon aftroggelen.
Nou goed?
![]()
Op een oude fiets moet jet het leren, schijnt.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Golddigger
Je bent veel te oud voor me
* WyriHaximus mompelt iets over een ouwe fiets en lerenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Golddigger
Er iets niet zo lekker als de geur van een nieuw ongebruikt fietszadel.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een ouwe fiets en leren
En die kan zuigen niet normaalquote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mits fatsoenlijk gewassen anders smaakt het zo naar gezeikquote:Op donderdag 20 september 2007 11:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er iets niet zo lekker als de geur van een nieuw ongebruikt fietszadel.
Hebbenquote:
Nieuwe fietsen worden altijd met een plastic folie geleverd.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mits fatsoenlijk gewassen anders smaakt het zo naar gezeik.
Klopt!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
Golddigger
En die oude fiets van je mag je houdenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar vooral: te oud voor een brommer!![]()
Graag, ik ben er namelijk erg aan gehecht.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Geqxon het volgende:
En die oude fiets van je mag je houden
Goed puntquote:Op donderdag 20 september 2007 11:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nieuwe fietsen worden altijd met een plastic folie geleverd.
Mag ik bij je achterop?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Graag, ik ben er namelijk erg aan gehecht.![]()
Nee aan een ander soort rackquote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt geen behoefte aan het boodschappen rack?
Het is een sportfiets. Daar ben jij veuls te groot voor!quote:
Nein danke.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt geen behoefte aan het boodschappen rack?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef FredvZ het volgende:
Ik begin nou hele rare dingen te visualiseren met dingen leren op oude fietsen en dan achterop te gaan zitten.
Woooooooooooooooooooooooooooot ???????quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
O en Geqxon gaat vanavond de bananensmiley uitvoeren.
Wil ook wel achter op jouw hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is een sportfiets. Daar ben jij veuls te groot voor!![]()
* WyriHaximus als het goed is ookquote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
je bent hoop ik sarcastisch?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
russian mailorder bridequote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Ja je moet wat met die briefjes van 50 die je van je familie krijgt he
Die heb je ook hard nodig zo te zienquote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Ja je moet wat met die briefjes van 50 die je van je familie krijgt he
Ben jij nou als kerel een Chris Crocker aanhanger? GAYquote:Op donderdag 20 september 2007 13:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die heb je ook hard nodig zo te zien![]()
Zandpadquote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nah, ik zat aan Utrecht te denken.
Idd, verrassendquote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Populaire firewalls maken Windows instabiel
Goh, echt?
What a surprisequote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Populaire firewalls maken Windows instabiel
Goh, echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |