Dat het dus in dit geval ruk is dat je uitzendkracht bent, jij begrijpuhquote:

Bij MM kan je naar mijn weten zonder opgaaf van reden na 2 weken nog je geld terugkrijgen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Dat het dus in dit geval ruk is dat je uitzendkracht bent, jij begrijpuh
Nee, maar zo'n ding zou ook wel wat voor mij kunnen zijn. Want ja, ik behoor ook tot de grote groep die in nu het kouder wordt moeite heeft op zijn nest uit te komen.
Maar altijd jammer dat je zo'n ding nooit uit kunt proberen, want anders heb ik achteraf een prijzige vervanger gekocht voor een wekkerradio die nu nog prima werkt. En na de post van Renate73 ga ik helemaal twijfelen

Er wordt geadviseerd alleen de juiste lamp te gebruiken voor de settings, de verschillende modellen hebben ook een anderen lamp indicatie met de afstelknop.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:34 schreef 4POX het volgende:
Vraagje ?
Kan je in die Philips of Nafnaf zonder problemen een zwaardere lamp erin zetten ? Dus het apparaat tweaken naar meer lumen output ?
 Welterusten allemaal.
 Welterusten allemaal.  

Waarom zou je dat willen? Met de gewone lamp in de Philips word je gegarandeerd wakker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:34 schreef 4POX het volgende:
Vraagje ?
Kan je in die Philips of Nafnaf zonder problemen een zwaardere lamp erin zetten ? Dus het apparaat tweaken naar meer lumen output ?

Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat je rond de 7-8 uur slaap nodig hebt. Daar helpt geen wekker tegen hoor....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:34 schreef 4POX het volgende:
Vraagje ?

tadaa!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef dnzl het volgende:
Heeft iemand 'm al en zoja, wat zijn de ervaringen?

) en het is verder helemaal stil, is het toch wel irritant. Iemand anders ervaring mee?
) en het is verder helemaal stil, is het toch wel irritant. Iemand anders ervaring mee? 

Heb t nog niet gehoord eigenlijk, en in m'n slaapkamer is het altijd érg stil...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:11 schreef Goudbezie het volgende:
Ik heb de lamp ook (de luxere variant bij Pixmania gekocht) en ben er erg blij mee. Ik zet de lamp op standje 7, voor mij genoeg om wakker mee te worden.
Alleen.... of het licht nou aan of uit is, hij bromt/zoemt. Het is zachtjes, maar als je in je bed ligt (of licht) en het is verder helemaal stil, is het toch wel irritant. Iemand anders ervaring mee?
Greetz

Is jouw vriend een vrouw?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:23 schreef Renate73 het volgende:
Dit ding van Philips bestaat al jaren, ze proberen het alleen nu met een hoop herrie weer wat meer te verkopen.
Leuk apparaat, je moet echter wel alleen wonen... Mijn vriend had zo'n apparaat aangeschaft. Zij moet er aanzienlijk vroeger uit dan ik. Met als gevolg, ik dus ook knettervroeg wakker. Weekje daarna waren de rollen omgedraaid. Nu kon zij een uurtje langer blijven liggen. NOT!! Gelukkig gaf de lamp het die zelfde week er zelf mee op. Kaduk. Probleem opgelost. Nee, het was geen succes.
Toch bleven we overdag veel moeheid ervaren, hadden minder energie, waren s avonds vroeg kapot en konden ondanks veel uurtjes in bed, in de ochtend ons bed niet uitkomen. We zijn vervolgens overgestapt op echte lichttherapie. Werkt echt super!
Mooi mobiel apparaatje: de litebook. Erg mobiel, kan je ook zonder directe stroomtoevoer gebruiken. In de ochtend een kwartiertje die lamp aan tijdens het kopje koffie of tijdschriftje en je stroomt over van energie! Werkt echt super. Deze kan je kopen bij de lichttherapiewinkel. Super!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |