abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54117275
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:09 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Dus
Dat het dus in dit geval ruk is dat je uitzendkracht bent, jij begrijpuh

Nee, maar zo'n ding zou ook wel wat voor mij kunnen zijn. Want ja, ik behoor ook tot de grote groep die in nu het kouder wordt moeite heeft op zijn nest uit te komen.

Maar altijd jammer dat je zo'n ding nooit uit kunt proberen, want anders heb ik achteraf een prijzige vervanger gekocht voor een wekkerradio die nu nog prima werkt. En na de post van Renate73 ga ik helemaal twijfelen
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_54117712
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef X-Naut het volgende:

[..]

Dat het dus in dit geval ruk is dat je uitzendkracht bent, jij begrijpuh

Nee, maar zo'n ding zou ook wel wat voor mij kunnen zijn. Want ja, ik behoor ook tot de grote groep die in nu het kouder wordt moeite heeft op zijn nest uit te komen.

Maar altijd jammer dat je zo'n ding nooit uit kunt proberen, want anders heb ik achteraf een prijzige vervanger gekocht voor een wekkerradio die nu nog prima werkt. En na de post van Renate73 ga ik helemaal twijfelen
Bij MM kan je naar mijn weten zonder opgaaf van reden na 2 weken nog je geld terugkrijgen..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:37:25 #303
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_54123634
zal ook eens gaan kijken voor dit.

ik wordt smorgens en dan vooral in de wintermaanden slecht wakker.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_54127655
tvp
pi_54146411
Vraagje ?

Kan je in die Philips of Nafnaf zonder problemen een zwaardere lamp erin zetten ? Dus het apparaat tweaken naar meer lumen output ?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:30:58 #307
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54148252
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:34 schreef 4POX het volgende:
Vraagje ?

Kan je in die Philips of Nafnaf zonder problemen een zwaardere lamp erin zetten ? Dus het apparaat tweaken naar meer lumen output ?
Er wordt geadviseerd alleen de juiste lamp te gebruiken voor de settings, de verschillende modellen hebben ook een anderen lamp indicatie met de afstelknop.

De ene is 75 watt en de luxere is met een 100 watt lamp. Ik denk dat de electronica het dim-effect niet goed kan behappen als je een zwaardere lamp in de 3451 zet.
En garantie zal idem ditto zijn denk ik.

Mijne is vandaag binnengekomen, afgelopen maandag besteld, leuk speeltje na wat rommelen ben je er wel achter hoe je hem instelt.
Morgenochtend mijn review dan maar hier. Welterusten allemaal.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 07:56:52 #308
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54152673
quote:
Vraagje ?

Waarom zou je dat willen? Met de gewone lamp in de Philips word je gegarandeerd wakker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_54152740
quote:
Vraagje ?

Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat je rond de 7-8 uur slaap nodig hebt. Daar helpt geen wekker tegen hoor....
pi_54163628
Je hebt inderdaad sowieso voldoende slaap nodig. Als je niet genoeg slaap krijgt en die lamp veel te fel zet heb je gegarandeerd een paar uur koppijn na het wakkerworden.

Ik heb de 100watt uitvoering. De lamp kan tot 20 worden ingesteld, en 10 is voor mij ruim voldoende om wakker te worden. Je merkt eigenlijk vanzelf hoe hoog je de verlichting moet instellen; Een half uur voor de wekker gaat begint het apparaat met z'n "zonsopgang". Wordt je al 20 minuten wakker vóórdat de wekker gaat, dan kan ie best wat minder fel gezet worden
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:40:54 #311
73209 dnzl
Minimalist.
pi_54184507
Heeft iemand 'm al en zoja, wat zijn de ervaringen?
pi_54186544
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef dnzl het volgende:
Heeft iemand 'm al en zoja, wat zijn de ervaringen?
tadaa!

Philips Wake-up Light
pi_54188468
Ik heb de lamp ook (de luxere variant bij Pixmania gekocht) en ben er erg blij mee. Ik zet de lamp op standje 7, voor mij genoeg om wakker mee te worden.

Alleen.... of het licht nou aan of uit is, hij bromt/zoemt. Het is zachtjes, maar als je in je bed ligt (of licht ) en het is verder helemaal stil, is het toch wel irritant. Iemand anders ervaring mee?

Greetz
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:13:32 #314
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_54188511
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:11 schreef Goudbezie het volgende:
Ik heb de lamp ook (de luxere variant bij Pixmania gekocht) en ben er erg blij mee. Ik zet de lamp op standje 7, voor mij genoeg om wakker mee te worden.

Alleen.... of het licht nou aan of uit is, hij bromt/zoemt. Het is zachtjes, maar als je in je bed ligt (of licht ) en het is verder helemaal stil, is het toch wel irritant. Iemand anders ervaring mee?

Greetz
Heb t nog niet gehoord eigenlijk, en in m'n slaapkamer is het altijd érg stil...
pi_54188587
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:23 schreef Renate73 het volgende:
Dit ding van Philips bestaat al jaren, ze proberen het alleen nu met een hoop herrie weer wat meer te verkopen.
Leuk apparaat, je moet echter wel alleen wonen... Mijn vriend had zo'n apparaat aangeschaft. Zij moet er aanzienlijk vroeger uit dan ik. Met als gevolg, ik dus ook knettervroeg wakker. Weekje daarna waren de rollen omgedraaid. Nu kon zij een uurtje langer blijven liggen. NOT!! Gelukkig gaf de lamp het die zelfde week er zelf mee op. Kaduk. Probleem opgelost. Nee, het was geen succes.
Toch bleven we overdag veel moeheid ervaren, hadden minder energie, waren s avonds vroeg kapot en konden ondanks veel uurtjes in bed, in de ochtend ons bed niet uitkomen. We zijn vervolgens overgestapt op echte lichttherapie. Werkt echt super!
Mooi mobiel apparaatje: de litebook. Erg mobiel, kan je ook zonder directe stroomtoevoer gebruiken. In de ochtend een kwartiertje die lamp aan tijdens het kopje koffie of tijdschriftje en je stroomt over van energie! Werkt echt super. Deze kan je kopen bij de lichttherapiewinkel. Super!
Is jouw vriend een vrouw?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:17:42 #316
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_54188611
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Is jouw vriend een vrouw?
Scherp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties