Zal binnen een paar dagen wel bezorgd worden, dus dan hoort u 'tquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:57 schreef Pittie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen, dus komma op![]()
Mooi zoquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal binnen een paar dagen wel bezorgd worden, dus dan hoort u 't.
Je moet hem idd niet te fel zetten, daar ben ik ook al eens ingetrapt.. heb hem zelf meestal op 10 staan, vind ik ook wel genoeg. 5 minuten voor het geluid begint te spelen ben ik dan vaak al wakkerquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:58 schreef Me_Wesley het volgende:
Gebruik hem nu al een tijdje, en werkt nog steeds perfect. Draai veel nacht/ochtenddiensten, en ik ben nog nooit zo fris opgestaan om 3:30 en dergelijke tijden
Laatste tijd word ik alleen niet meer wakker van het lciht maar van de wekker, echter ben ik wel gewoon uitgerust.
Enige puntje is dat ik het lciht altijd op 12 heb staan, en had hem vanochtend keertje op 20 gezet. Knarpijn dat ik had toen ik op mijn werk kwam johweet neit of het daardoor kwam, kan ook toeval zijn, maarhij gaat gewoon weer op 12 ;P
Tja, philips is in consumenten elektronica altijd wel wat duurder. Maar voor zo'n wekker icm radio ben je bij andere merken ook al gauw 70 euro kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:28 schreef F04 het volgende:
Beetje erg duur vind ik het.
Of met rente punten van de postbank voor 69.95 + 9.95 verzendkosten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ja, maar ik ben op zoek naar de luxere versie, die is zoals Norway666 zegt zo'n 100,-
Is dat bij de goedkope of duurdere versie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef Noway666 het volgende:
Lees trouwens net in een review en op een ander forum dat de wekker eerst een "klik" geeft voor deze aangaat.
Iemand hier al een ervaring mee ? Normale wekker schrik je ook van maar zoiets kan irriteren lijkt mij.
Van wat ik lees, de duurdere versie, daar staan wel reviews bij op kieskeurig.nl.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat bij de goedkope of duurdere versie?
Heb 'm nog niet binnen hier trouwens.
Nou, ik heb die klik nooit eerder gehoord... Ben inmiddels een week of 2 in het bezit van de 'duurdere'. Die klik hoor je overigens wel als je de lamp met de hand aanzet, maar dat komt dan van het knopje af die je moet indrukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef Noway666 het volgende:
Lees trouwens net in een review en op een ander forum dat de wekker eerst een "klik" geeft voor deze aangaat.
Iemand hier al een ervaring mee ? Normale wekker schrik je ook van maar zoiets kan irriteren lijkt mij.
Pixmania, daar heb ik wel ervaring mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:57 schreef Stammies het volgende:
Bij Pixmania is hij nu 91 Euro excl verzendkosten:
Hij is alleen pas weer verkrijgbaar vanaf 16 oktober.
Ik heb geen ervaringen met Pixmania verder dus ik weet ook niet of het een goeie winkel is maar het ziet er wel goed uit.
Ik vind die andere wel interessant:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:11 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.hammacher.com/publish/70460.asp
Hier nog eentje, deze heeft zelfs nog geur erbij voor maar $50
quote:The Flying Alarm Clock.
This digital alarm clock launches a rotor into the air that flies around the room as the alarm sounds, hovering up to 9' in the air, and will not cease ringing until the rotor is returned to the alarm clock base, compelling even the most stubborn sleepers to get out of bed on time. The alarm clock has a continuous snooze function that rings every seven minutes for an entire hour, an easy-to-read LCD, and a six-button control panel for ease of programming.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef knep het volgende:
Vandaag tel ik even niet mee, ben nou niet echt lekker wakker geworden door wat overmatig drankgebruik.
Ik word soms ook niet wakker van het licht, maar het feit dathet licht is als je dan van de ingebouwde wekker wakker wordt zorgt ervoor dat je niet moe wakker wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:16 schreef Miriampje het volgende:
Ik vind het wel een mooi idee maar vraag me af of het bij mij werkt.
Ik slaap onder een raar en heb hele dunne gordijnen
En kan rustig nog tot 10 uur uitslapen als ik niet te doen heb
Heb bewust mijn rotwekker ook aan de andere kant van de kamer
A. dan piept hij niet zo hard
B. dan hoop ik wakker te worden door er naar toe te moeten lopen
ik twijfel nog...
Ik heb hem ook voor mijn moeder besteld bij Pixmania. Helaas is hij nog altijd niet binnen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef QCC het volgende:
Via Pixmania besteld voor 65 euro voor m'n moeder. Bij levering was de bijgeleverde lamp kapot![]()
Dat gaat toch over 't falen van de Neckermann?quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:57 schreef Ynske het volgende:
Leuk stukje over het falen van de wakeuplamp bij Kassa2
Jouw artikel gaat over het feit dat er geen radio op de wekker zat terwijl neckermann dat wel zei.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:05 schreef Ynske het volgende:
de lamp was toch kapot
Dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:40 schreef Flurrie het volgende:
Ik werk bij het bedrijf die deze wake-up light levert aan een aantal winkels.
Alle collega's krijgen gratis van de baas zo'n wake-up light behalve ik, Ik ben namelijk uitzendkracht en de rest is vast
Die is nog prijzigerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:23 schreef Renate73 het volgende:
Toch bleven we overdag veel moeheid ervaren, hadden minder energie, waren s avonds vroeg kapot en konden ondanks veel uurtjes in bed, in de ochtend ons bed niet uitkomen. We zijn vervolgens overgestapt op echte lichttherapie. Werkt echt super!
Mooi mobiel apparaatje: de litebook. Erg mobiel, kan je ook zonder directe stroomtoevoer gebruiken. In de ochtend een kwartiertje die lamp aan tijdens het kopje koffie of tijdschriftje en je stroomt over van energie! Werkt echt super. Deze kan je kopen bij de lichttherapiewinkel. Super!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |