Werd gedwongen door cross..quote:Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ietwat tegenstrijdig Len!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werd gedwongen door cross..
quote:21:15:43 Lennart zegt:
kut nitros
21:15:43 Lennart zegt:
mag ik m uitschelden?
21:15:49 Paul zegt:
ja leuk!
21:16:24 Lennart zegt:
FC??quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
Cross, delete je hem zelf ff? de fipo dan?
lees je de FC uberhaupt wel?![]()
Fipo's are not done... danny policy...
footballclub toch? Die kan je niet lezenquote:
pwnquote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
Cross, delete je hem zelf ff? de fipo dan?
lees je de FC uberhaupt wel?![]()
Fipo's are not done... danny policy...
Nee, footballers kunnen niet lezen!quote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
[..]
footballclub toch? Die kan je niet lezen
Er staat allicht meer in dan ik je kan vertellenquote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Een wiki? Ik weet niet of ik daar wel iets aan heb..
Leer de modquote:Op maandag 17 september 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er staat allicht meer in dan ik je kan vertellen
Ik ben alwetend!quote:
Fquote:
Vrolijke-X!quote:
Keurig!quote:Op maandag 17 september 2007 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
F
Koffie heeft geholpen, ik denk weer een stuk helderder![]()
quote:
Combo?quote:Op maandag 17 september 2007 22:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Vrolijke-X!
Ik ga slapen denk ik. Zo vroeg al? Ja, zo vroeg al
BeeIxquote:
Truste Crossquote:Op maandag 17 september 2007 22:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Vrolijke-X!
Ik ga slapen denk ik. Zo vroeg al? Ja, zo vroeg al
combo?quote:
Oh zo, jaquote:
quote:Ik zei het vamochtend nog: kwart over 10 slapen, watje! Remember
ach beetje de pee over in. Ben bij een vriend, en die heeft de hele dag lopen blowen en komt nu langzaamaan uit zijn roes.quote:
Avondquote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef BrandX het volgende:
'navond CGM
Ai... Das wel ff balen ja... Waarom blowt ie dan ook, zo tussen de regels door lees ik dat hij van tevoren al kon weten dat hij er spijt van ging krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach beetje de pee over in. Ben bij een vriend, en die heeft de hele dag lopen blowen en komt nu langzaamaan uit zijn roes. [afbeelding] En hij gaat morgen vre-se-lijk balen van zichzelf, en voelt zich nu vooral schuldig dat hij zo afstandelijk is maar niet normaal kan doen![]()
Uitzendbureau'squote:Op maandag 17 september 2007 22:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Word je op een heerlijk weekend , terwijl je de hele dag lui was. Eens gebeld om te werken...
Zo gezegd,zo gedaaan. Peter aan de lijn van de telefoon, " hey jasper ik heb werk voor je als je nu kan werken op de vismarkt" "Mwhoah kan wel ik zat nu toch niet erg veel te doen ben er om kwart voor 5 " voor 2 uurtjes ff een vrachtwagen vullen. :-) ( 3/4 op de bus heen en terug reisstijd)
Nu doet Tempo team moeilijk over uit betalen.![]()
Moet ik weer met officiele betaalbriefjes naar het bedrijf toe waar ik niet waar het in godsnaam ligt. Voor 2 uurtjes werk! Iets wat ik wel snap.Het is teveel werk voor die 2 uur werk.. maar toch zou ik graag mn verdiende loon krijgen.(blijft 15 eurie ongv)
Volgende keer maar duidelijker via het uitzend bureau. handtekening onder een contract zetten , weet je tenminste Zeker dat je uitbetaald krijgt.
Woensdag nog maar 1 poging doen om mn geld te krijgen. (inschrijven en dan hopelijk krijg ik het geld wel op mn rekening. )
ze doen er moeilijk over of ik in assen of in groningen sta ingeschreven -_-.
hehe ff mn verhaal kwijt.
Daarom nooit meer zonder contract werken , met contract hoef je geen loonstrookje dan gaat alles automatischquote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
@cgm:
Lastig ja, maar je weet toch ook wel dat uzb's altijd urenstaten verwachten? Ook al ga je 2 uurtjes werken?
Ze willen alles geadministreerd hebben, en daar valt het urenstrookje ook onder
yeah... old habits never die en zulks. Jaren niets aangeraakt, gisteren in een dronken bui zichzelf verleid. Errug dom! En dan komt caretaker BX langs om de boel weer recht te trekken.quote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ai... Das wel ff balen ja... Waarom blowt ie dan ook, zo tussen de regels door lees ik dat hij van tevoren al kon weten dat hij er spijt van ging krijgen:?
kijk , 1 kan ik begrijpen dat zie ik wel heel veel mensen doen..... 2 mwhoah , maar de hele dag doorquote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ai... Das wel ff balen ja... Waarom blowt ie dan ook, zo tussen de regels door lees ik dat hij van tevoren al kon weten dat hij er spijt van ging krijgen![]()
het word nog eens druk vanavondquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
zoooo, daar was ik weer
helemaal fris gebadderd
Dom indd...quote:Op maandag 17 september 2007 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
yeah... old habits never die en zulks. Jaren niets aangeraakt, gisteren in een dronken bui zichzelf verleid. Errug dom! En dan komt caretaker BX langs om de boel weer recht te trekken.
Naja. morgen beter
Daaaaaaaagquote:
Muckiequote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
zoooo, daar was ik weer
helemaal fris gebadderd
CGMquote:
Lekker hoor Muckquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
zoooo, daar was ik weer
helemaal fris gebadderd
kom maar langs hoor, ik heb een keitoffe badkamerquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het word nog eens druk vanavond![]()
ik wil ook badderen.
hell yeahquote:
Hoe is het? Nog steeds goed?quote:
Mag ik ook een keertje komen badderenquote:Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar langs hoor, ik heb een keitoffe badkamer
So much for our quality-timequote:Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar langs hoor, ik heb een keitoffe badkamer
Oh Muckje tochquote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah
ik viel bijna in slaap en liet bijna mijn boek in het water donderen
fritsert !quote:
Immerquote:
jij altijdquote:[..]
Mag ik ook een keertje komen badderen?
a haaa damain hequote:
Slaapzequote:
Zou je wel willen hè...?!quote:Op maandag 17 september 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaapze
Doe OAdin de groetjes van me
Houden zoquote:
quote:[..]
jij altijd
quote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef OA het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè...?! [afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef sararaats het volgende:
hoi koffieleuters
doei koffieleuters
Amaaiquote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef sararaats het volgende:
hoi koffieleuters
doei koffieleuters
weltrustenquote:
hequote:
quote:
ik BEN wakker lieverdquote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Muck het volgende:
he, stelletje saaierds! wordt eens wakker!
ja jij.... maar jij valt toch niet onder de saaierds?quote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja jij.... maar jij valt toch niet onder de saaierds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |