Waar zijn jouw punten en komma's?quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef crossover het volgende:
[..]
lid nitros wil je ophouden met het niet gebruiken van interpunctie want dit begint me op mijn zenuwen te werken ik denk dat ik nu wel voor iedereen spreek lid nitros dus gebruik aub gewoon punten en hoofdletters en kommas
weet je wat dat kost ?quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat cool!En nog vele jaren!
GODVERDOMME CROSS, geef dat jong dan ook een goed voorbeeld!quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef crossover het volgende:
[..]
lid nitros wil je ophouden met het niet gebruiken van interpunctie want dit begint me op mijn zenuwen te werken ik denk dat ik nu wel voor iedereen spreek lid nitros dus gebruik aub gewoon punten en hoofdletters en kommas
Zullen we dat woord gaan hypen, lid Frutsel?quote:
Anders aan jou de eer, cross!quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef crossover het volgende:
[..]
lid nitros wil je ophouden met het niet gebruiken van interpunctie want dit begint me op mijn zenuwen te werken ik denk dat ik nu wel voor iedereen spreek lid nitros dus gebruik aub gewoon punten en hoofdletters
ABN bestaat niet meer.quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME CROSS, geef dat jong dan ook een goed voorbeeld!
Dus een post, met daarin hoofdletters, komma's en punten. Geheel volgens de spellingsregels van het ABN.
Leuk spelletje geweest! Poppetje gezien, kastje weer dicht! En nu lekker naar bed mafkees!quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef Nitros het volgende:
lid crossover ik zal het maar eerlijk zeggen maar ik heb een hele erge variant van dyslectie waardoor ik nooit weet waar ik puntjes en kommas neer moet zetten en dan worden mensen alleen maar weer boos en gaan ze schelden op me
Dat betekent toch niet dat je gevoel voor logica weg is?quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef Nitros het volgende:
lid crossover ik zal het maar eerlijk zeggen maar ik heb een hele erge variant van dyslectie waardoor ik nooit weet waar ik puntjes en kommas neer moet zetten en dan worden mensen alleen maar weer boos en gaan ze schelden op me
Weledelgestreng lid Frustie, dat vind ik geen aardige opmerking van U. Wellicht kunt u beter eerst een kopje koffie drinken en tot rust komen.quote:
Als je echt irritant wilt zijn, moet je in elke post op de FP dat woord veranderen in een link naar DEquote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Zullen we dat woord gaan hypen, lid Frutsel?
Wel, het is nog niet verkocht, toch?quote:
Té droog! Of:quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat je gevoel voor logica weg is?Een hoofdletter aan het eind en een punt aan het begin is namelijk niet zo logisch, dan houd je alleen de komma's over.
goed ideequote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Weledelgestreng lid Frustie, dat vind ik geen aardige opmerking van U. Wellicht kunt u beter eerst een kopje koffie drinken en tot rust komen.
.ik vind het tweede ook wel wat hebbeN .eigenlijKquote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Té droog! Of:
.té drooG!
Decide for yourself!
Goede zaak! Ik heb twee sterke bakken Senseo op, dus ik zit wel ff goed nu. Lekker aan het water!quote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
Ik ga trouwens ff een bakje koffie drinken, ik begin te raaskallen door een substantieel gebrek aan caffeïne.
.hehe, dan gaat we een keer een heel topic zo volgooieN!quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
[..]
.ik vind het tweede ook wel wat hebbeN .eigenlijK
Hij is een dwaes!quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
.Laat lid Nitros nu gewoon met rust man, teringlijers! .hij is een heldT.
Ik moet nog een stukje schrijven over John Locke, wat zijn visie op de menselijke kennis wasquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede zaak! Ik heb twee sterke bakken Senseo op, dus ik zit wel ff goed nu. Lekker aan het water!![]()
Hehe. Auto's in DIGquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede zaak! Ik heb twee sterke bakken Senseo op, dus ik zit wel ff goed nu. Lekker aan het water!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje schrijven over John Locke, wat zijn visie op de menselijke kennis was
Kijk hier maar even! Succes ermee!quote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje schrijven over John Locke, wat zijn visie op de menselijke kennis was
quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
.Laat lid Nitros nu gewoon met rust man, teringlijers! .hij is een heldT.
Ietwat tegenstrijdig Len!quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nitros tyf nou maar op, vieze teringlijer!
Een wiki? Ik weet niet of ik daar wel iets aan heb..quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk hier maar even! Succes ermee!
Werd gedwongen door cross..quote:Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ietwat tegenstrijdig Len!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werd gedwongen door cross..
quote:21:15:43 Lennart zegt:
kut nitros
21:15:43 Lennart zegt:
mag ik m uitschelden?
21:15:49 Paul zegt:
ja leuk!
21:16:24 Lennart zegt:
FC??quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
Cross, delete je hem zelf ff? de fipo dan?
lees je de FC uberhaupt wel?![]()
Fipo's are not done... danny policy...
footballclub toch? Die kan je niet lezenquote:
pwnquote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
Cross, delete je hem zelf ff? de fipo dan?
lees je de FC uberhaupt wel?![]()
Fipo's are not done... danny policy...
Nee, footballers kunnen niet lezen!quote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
[..]
footballclub toch? Die kan je niet lezen
Er staat allicht meer in dan ik je kan vertellenquote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Een wiki? Ik weet niet of ik daar wel iets aan heb..
Leer de modquote:Op maandag 17 september 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er staat allicht meer in dan ik je kan vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |