Ja waarom heet dit eigenlijk niet KFC?quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga maar ff in een andere SC oefenen!
quote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef Nitros het volgende:
ooh maar lid crossover lees jij dan wel alle reacties van iedereen of sla je wat over?
Foeiquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef covie het volgende:
[..]
Ja waarom heet dit eigenlijk niet KFC?
Koffie Fast Chat
waar vind ik die fok is zo groot ik vind het niet zo overzichtelijkquote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga maar ff in een andere SC oefenen!
Ja natuuriljk lees ik allesquote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef Nitros het volgende:
ooh maar lid crossover lees jij dan wel alle reacties van iedereen of sla je wat over?
1. Noem mensen gewoon bij hun naam, en niet 'lid' ervoor.quote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef Nitros het volgende:
2. Gebruik interpunctie!quote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef Nitros het volgende:
[..]
waar vind ik die fok is zo groot ik vind het niet zo overzichtelijk
heb jij geen lid dan?quote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja natuuriljk lees ik allesZo veel is het toch niet, deze SC?
En hou nou eens op met dat 'lid'
Whehe...quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja die vent zit ook 24/7 op de plee
Je moest eens wetenquote:
Ohjaquote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Overmorgen krijgtie de uitslag van het hospitaal...
Waar staat dat je niet vriendelijk mag zijn!quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Nitros het volgende:
waarom mag ik niet vriendelijk zijn ik wil wel mezelf kunnen blijven hoor
Byebyequote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat wil weten
lurkenquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gaat over de ' lid van Crossover' en jij gaat aan je kop thee lurken?![]()
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Nitros het volgende:
Vriendelijk zijn is een vereiste hier! Maar 'lid' voor iederen username is wat overdreven!quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Nitros het volgende:
FOK! is juist überoverzichtelijk. Elk subforum spreekt vor zich, lul je graag over auto's ga je naar PTA, voor spellen naar GAM en voor koken naar CULquote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef Nitros het volgende:
[..]
waar vind ik die fok is zo groot ik vind het niet zo overzichtelijk
Zeer welgesteld Lid Frustel! Dank u voor het attente gedrag omtrent het welbehagen van mijn persoon!quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Frutsel het volgende:
zeg Lid Vrolijke Frits, alles goed?
Hehe iedereen maakt fouten!quote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
FOK! is juist überoverzichtelijk. Elk subforum spreekt vor zich, lul je graag over auto's ga je naar DIG, voor spellen naar GAM en voor koken naar CUL
Elk subforum heeft een SC, zoals dit, waar over vanalles en nog wat wordt geouwehoerd![]()
Owja, ik lees btw ook werkelijk ALLES wat in deze reeks gepost wordt, en hou nog tijd zat over![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeer welgesteld Lid Frustel! Dank u voor het attente gedrag omtrent het welbehagen van mijn persoon!
whoooopsquote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe iedereen maakt fouten!![]()
Ik lees ook vaak terug
wacht ffquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
FOK! is juist überoverzichtelijk. Elk subforum spreekt vor zich, lul je graag over auto's ga je naar DIG, voor spellen naar GAM en voor koken naar CUL
Elk subforum heeft een SC, zoals dit, waar over vanalles en nog wat wordt geouwehoerd![]()
Owja, ik lees btw ook werkelijk ALLES wat in deze reeks gepost wordt, en hou nog tijd zat over![]()
Geen dank weledele nobele heer Frits, dat u nog maar lang vrolijk en gelukkig mag zijnquote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeer welgesteld Lid Frustel! Dank u voor het attente gedrag omtrent het welbehagen van mijn persoon!
En dat u nog tot in lengte van dagen mag frutselen en genieten van alle geneugden des levens!quote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen dank weledele nobele heer Frits, dat u nog maar lang vrolijk en gelukkig mag zijn
quote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wij zij niet de enigen die er over klagen! Klik
De DVD en roos vielen trouwens uitstekend in de smaakquote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat u nog tot in lengte van dagen mag frutselen en genieten van alle geneugden des levens!
Gewoon doen wat er staat. Je zuipt je lens, maar het is toch echt duidelijkquote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wacht ff![]()
A: Fok werkt de helft van de tijd niet goed, dan is het niet uberoverzichtelijk meer als je elke keer koffie moet inschenken omdat de servers het niet doen
OK. Bijna elk dan.quote:B: Niet elk forum heeft een SC
Foutje mijnerzijds. Ik bedoelde PTAquote:C: over auto's lullen? in DIG? waar is PTA? en lullen kan ook in SEX
Dat kan ook ja, maar op die manier van koken doelde ik niet.quote:D: soms kook ik van woede, dan ga je naar KLB, dus niet alleen CUL
Dat is waar. Je kan ook naar MEN, of naar TTK, voor interpuncties.quote:E: voor spellen, kan ook in dat puzzelforum, als je wilt leren spellen, ook interpuncties enzo
Whehe..quote:F: DE is niet leuk daar moet je niet zijjn
Wat cool!quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De DVD en roos vielen trouwens uitstekend in de smaak![]()
lid nitros wil je ophouden met het niet gebruiken van interpunctie want dit begint me op mijn zenuwen te werken ik denk dat ik nu wel voor iedereen spreek lid nitros dus gebruik aub gewoon punten en hoofdletters en kommasquote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef Nitros het volgende:
ooh dat topic is helemaal niet aardig en zo bedoelt denk ik want hij was boos op mij om mijn scheldtopic
Krijg het heen en weer lid MPGquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef MPG het volgende:
Whehe..
Had ik lid Nitros al geattendeerd op het wonderschone DE subforum? Daar kan hij naar hartelust babbelen over het weer.
Waar zijn jouw punten en komma's?quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef crossover het volgende:
[..]
lid nitros wil je ophouden met het niet gebruiken van interpunctie want dit begint me op mijn zenuwen te werken ik denk dat ik nu wel voor iedereen spreek lid nitros dus gebruik aub gewoon punten en hoofdletters en kommas
weet je wat dat kost ?quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat cool!En nog vele jaren!
GODVERDOMME CROSS, geef dat jong dan ook een goed voorbeeld!quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef crossover het volgende:
[..]
lid nitros wil je ophouden met het niet gebruiken van interpunctie want dit begint me op mijn zenuwen te werken ik denk dat ik nu wel voor iedereen spreek lid nitros dus gebruik aub gewoon punten en hoofdletters en kommas
Zullen we dat woord gaan hypen, lid Frutsel?quote:
Anders aan jou de eer, cross!quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef crossover het volgende:
[..]
lid nitros wil je ophouden met het niet gebruiken van interpunctie want dit begint me op mijn zenuwen te werken ik denk dat ik nu wel voor iedereen spreek lid nitros dus gebruik aub gewoon punten en hoofdletters
ABN bestaat niet meer.quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME CROSS, geef dat jong dan ook een goed voorbeeld!
Dus een post, met daarin hoofdletters, komma's en punten. Geheel volgens de spellingsregels van het ABN.
Leuk spelletje geweest! Poppetje gezien, kastje weer dicht! En nu lekker naar bed mafkees!quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef Nitros het volgende:
lid crossover ik zal het maar eerlijk zeggen maar ik heb een hele erge variant van dyslectie waardoor ik nooit weet waar ik puntjes en kommas neer moet zetten en dan worden mensen alleen maar weer boos en gaan ze schelden op me
Dat betekent toch niet dat je gevoel voor logica weg is?quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef Nitros het volgende:
lid crossover ik zal het maar eerlijk zeggen maar ik heb een hele erge variant van dyslectie waardoor ik nooit weet waar ik puntjes en kommas neer moet zetten en dan worden mensen alleen maar weer boos en gaan ze schelden op me
Weledelgestreng lid Frustie, dat vind ik geen aardige opmerking van U. Wellicht kunt u beter eerst een kopje koffie drinken en tot rust komen.quote:
Als je echt irritant wilt zijn, moet je in elke post op de FP dat woord veranderen in een link naar DEquote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Zullen we dat woord gaan hypen, lid Frutsel?
Wel, het is nog niet verkocht, toch?quote:
Té droog! Of:quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat je gevoel voor logica weg is?Een hoofdletter aan het eind en een punt aan het begin is namelijk niet zo logisch, dan houd je alleen de komma's over.
goed ideequote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Weledelgestreng lid Frustie, dat vind ik geen aardige opmerking van U. Wellicht kunt u beter eerst een kopje koffie drinken en tot rust komen.
.ik vind het tweede ook wel wat hebbeN .eigenlijKquote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Té droog! Of:
.té drooG!
Decide for yourself!
Goede zaak! Ik heb twee sterke bakken Senseo op, dus ik zit wel ff goed nu. Lekker aan het water!quote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
Ik ga trouwens ff een bakje koffie drinken, ik begin te raaskallen door een substantieel gebrek aan caffeïne.
.hehe, dan gaat we een keer een heel topic zo volgooieN!quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
[..]
.ik vind het tweede ook wel wat hebbeN .eigenlijK
Hij is een dwaes!quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
.Laat lid Nitros nu gewoon met rust man, teringlijers! .hij is een heldT.
Ik moet nog een stukje schrijven over John Locke, wat zijn visie op de menselijke kennis wasquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede zaak! Ik heb twee sterke bakken Senseo op, dus ik zit wel ff goed nu. Lekker aan het water!![]()
Hehe. Auto's in DIGquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede zaak! Ik heb twee sterke bakken Senseo op, dus ik zit wel ff goed nu. Lekker aan het water!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje schrijven over John Locke, wat zijn visie op de menselijke kennis was
Kijk hier maar even! Succes ermee!quote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje schrijven over John Locke, wat zijn visie op de menselijke kennis was
quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
.Laat lid Nitros nu gewoon met rust man, teringlijers! .hij is een heldT.
Ietwat tegenstrijdig Len!quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nitros tyf nou maar op, vieze teringlijer!
Een wiki? Ik weet niet of ik daar wel iets aan heb..quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk hier maar even! Succes ermee!
Werd gedwongen door cross..quote:Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ietwat tegenstrijdig Len!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werd gedwongen door cross..
quote:21:15:43 Lennart zegt:
kut nitros
21:15:43 Lennart zegt:
mag ik m uitschelden?
21:15:49 Paul zegt:
ja leuk!
21:16:24 Lennart zegt:
FC??quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
Cross, delete je hem zelf ff? de fipo dan?
lees je de FC uberhaupt wel?![]()
Fipo's are not done... danny policy...
footballclub toch? Die kan je niet lezenquote:
pwnquote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
Cross, delete je hem zelf ff? de fipo dan?
lees je de FC uberhaupt wel?![]()
Fipo's are not done... danny policy...
Nee, footballers kunnen niet lezen!quote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
[..]
footballclub toch? Die kan je niet lezen
Er staat allicht meer in dan ik je kan vertellenquote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Een wiki? Ik weet niet of ik daar wel iets aan heb..
Leer de modquote:Op maandag 17 september 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er staat allicht meer in dan ik je kan vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |