quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef Nitros het volgende:
[..]
ik maakte daar geen grapje hoor lid Demon_Hunter maar wel fijn dat ik je een glimlach kan bezorgen
Klacht: pleonasmen!quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Nitros het volgende:
wat een grote bobbel hopelijk gaat ie snel weg lid roelofjan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penisquote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Lid?
Het is een algemene klacht, toevallig was dit het meest recente voorbeeldquote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef OldJeller het volgende:
Pleit je voor harde aanpak van 'nitros' ?
Ik plak even een sticker op je voorhoofd. "Bekakt."quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Nitros het volgende:
het spijt me maar ik probeer alleen beleefd te zijn door jullie met lid aan te spreken jullie moeten het niet als belediging opvatten hoor
Nou oké, maar ik heb liever dat je me in het vervolg gewoon weer aanspreekt als excellentie.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Nitros het volgende:
het spijt me maar ik probeer alleen beleefd te zijn door jullie met lid aan te spreken jullie moeten het niet als belediging opvatten hoor
Eensch.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik vind "kameraad" mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |