quote:Op donderdag 13 september 2007 20:11 schreef Adversaryzzr het volgende:
Moest ik vandaag bijdraaien op kassa. Meteen de tweede klant zo'n chagerijnig gedrocht zonder leven rond de 45 denk ik.
Nou ik alles keurig scannen. Vraag ik of ze nog een bonuskaart heeft geen antwoord... Open ze dr portomonee en geeft ze me 25 euro (totaal was 24.84). Doet ze d'r portomonee weer dicht en staat wat rond te kijken. Vraag ik nogmaals om bonuskaart. Nog geen reactie ik denk nouja dan he. Dus hoppa 2500 intypen en eurotekentje. Haal netjes het wisselgeld uit de lade. Trekt ze d'r portomonee open en geeft ze dr bonuskaart. Ik zo ja daar bent u nu te laat mee heb het ook twee keer gevraagd. Mens over de rooien![]()
Gaat ze naar de infobalie toe en staat ze mij ook nog eens te bschuldigen![]()
waarom begin je meteen met schelden lid Surveillance-Fiets misschien was het gewoon een misverstandje zoals wel vaker in de maatschappijquote:
Zoek een leven.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef Nitros het volgende:
[..]
waarom begin je meteen met schelden lid Surveillance-Fiets misschien was het gewoon een misverstandje zoals wel vaker in de maatschappij
Een misverstandje ?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef Nitros het volgende:
[..]
waarom begin je meteen met schelden lid Surveillance-Fiets misschien was het gewoon een misverstandje zoals wel vaker in de maatschappij
lid nitros... kap es heul snel met dat "lid"!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:25 schreef Nitros het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee lid hello_moto1992 is er iets aan de hand wat je dwars zit?
Godverdomme typ eens niet van die balkenende taal manquote:Op donderdag 13 september 2007 20:25 schreef Nitros het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee lid hello_moto1992 is er iets aan de hand wat je dwars zit?
quote:Op maandag 10 september 2007 14:29 schreef Nitros het volgende:
kun je niet eens op ebay kijken daar komt vanalles voorbij lid Simsfan88
lolquote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Nitros het volgende:
wat een grote bobbel hopelijk gaat ie snel weg lid roelofjan
Alle samentrekkingen met 'kut~' worden in KLB als twee woorden geschreven lijkt het welquote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
Offtopic klacht: retards die kutwijf als 2 woorden schrijven
ik maakte daar geen grapje hoor lid Demon_Hunter maar wel fijn dat ik je een glimlach kan bezorgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |