quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Nitros het volgende:
ooh wat gaat het snel hier ik kan het niet bijhouden hoor ik ga zo maar eens een spelletje doen
jawel hoor, je moet gewoon veel oefenen!quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Nitros het volgende:
ooh wat gaat het snel hier ik kan het niet bijhouden hoor ik ga zo maar eens een spelletje doen
Mooie uitdaging ja! Een partijtje schaken ondertussenquote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Je kan het niet bijhouden en dan ga je een spelletje doen?
Dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker...
Ga maar ff in een andere SC oefenen!quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Nitros het volgende:
Ja waarom heet dit eigenlijk niet KFC?quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga maar ff in een andere SC oefenen!
quote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef Nitros het volgende:
ooh maar lid crossover lees jij dan wel alle reacties van iedereen of sla je wat over?
Foeiquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef covie het volgende:
[..]
Ja waarom heet dit eigenlijk niet KFC?
Koffie Fast Chat
waar vind ik die fok is zo groot ik vind het niet zo overzichtelijkquote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga maar ff in een andere SC oefenen!
Ja natuuriljk lees ik allesquote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef Nitros het volgende:
ooh maar lid crossover lees jij dan wel alle reacties van iedereen of sla je wat over?
1. Noem mensen gewoon bij hun naam, en niet 'lid' ervoor.quote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef Nitros het volgende:
2. Gebruik interpunctie!quote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef Nitros het volgende:
[..]
waar vind ik die fok is zo groot ik vind het niet zo overzichtelijk
heb jij geen lid dan?quote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja natuuriljk lees ik allesZo veel is het toch niet, deze SC?
En hou nou eens op met dat 'lid'
Whehe...quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja die vent zit ook 24/7 op de plee
Je moest eens wetenquote:
Ohjaquote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Overmorgen krijgtie de uitslag van het hospitaal...
Waar staat dat je niet vriendelijk mag zijn!quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Nitros het volgende:
waarom mag ik niet vriendelijk zijn ik wil wel mezelf kunnen blijven hoor
Byebyequote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat wil weten
lurkenquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gaat over de ' lid van Crossover' en jij gaat aan je kop thee lurken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |