tuberculose.quote:
Inderdaad! WLzquote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
welkom
doe iets aan je interpunctie..
quote:Op maandag 17 september 2007 20:38 schreef covie het volgende:
[..]
tuberculose maar je mag ook tering zeggen
Look at that: There was an open door!quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tering
Wat Lenny Zegtquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef covie het volgende:
[..]
ja eigenlijk tvc maar de v doet het niet op mijn toetsenbord
Dat jaquote:
grapjequote:Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeg dat dit een grapje is!
dusquote:Op maandag 17 september 2007 20:44 schreef covie het volgende:
Ik ga thee drinken.
Ik denk tot morgen tenzij we morgen huis kunnen kijken met de makelaar.
Ben vandaag bij de nieuwe baan begonnen en ik ben er al achter dat ik daar geen kans krijg om te ksc'en![]()
Ja die vent zit ook 24/7 op de pleequote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Nitros het volgende:
ooh wat gaat het snel hier ik kan het niet bijhouden hoor ik ga zo maar eens een spelletje doen
jawel hoor, je moet gewoon veel oefenen!quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Nitros het volgende:
ooh wat gaat het snel hier ik kan het niet bijhouden hoor ik ga zo maar eens een spelletje doen
Mooie uitdaging ja! Een partijtje schaken ondertussenquote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Je kan het niet bijhouden en dan ga je een spelletje doen?
Dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker...
Ga maar ff in een andere SC oefenen!quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Nitros het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |