quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor ik ook. Geniaal om te zien dat vrouwen het verscrhikkelijk vinden om ineenstopless op een strand te staan, maar zodra ze er achter komen dat het op TV komt vinden ze het best
Figures.quote:Frasier moet dood btw.
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:05 schreef jimjim1983 het volgende:
als jij niet kan begrijpen wat er zo geniaal aan naked & funny is dan heb je geen gevoel voor humor...
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
Neen. Ik bewijs slechts mijn hypothese dat mensen die Naked and Funny grappig vinden geen gevoel voor humor hebben.
als jij niet kan begrijpen wat er zo geniaal aan naked & funny is dan heb je geen gevoel voor humor...
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Mensen die Naked And Funny oprecht grappig vinden verdienen een nekschot. Mensen die proberen sarcastische grapjes te maken over Naked And Funny hebben duidelijk het verkeerde onderwerp gekozen...
Maar geen naked and funny meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Stephan123 het volgende:
Zomerprogrammering, dus allemaal herhalingen
Inderdaad. Die droevige Oosteuropeanen met hun slecht geacteerde sketchjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
Neen. Ik bewijs slechts mijn hypothese dat mensen die Naked and Funny grappig vinden geen gevoel voor humor hebben.
inderdaad. De enige serie die ik nog wil zien en niet eerder (compleet) heb bekeken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ze eindelijk Futurama eens gaan uitzenden...
weer een extra rede om misschien toch af te stappen van lijbrandtquote:
No problemoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:27 schreef elephtera het volgende:
[..]
weer een extra rede om misschien toch af te stappen van lijbrandtdankje voor t zeggen dat daar alles in orde is.
Die 11 was er al hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:22 schreef TheRuud het volgende:
De nieuwe grafische stijl is wel erg matig. Vooral het gigantische dubbele logo in beeld tijdens de series is nogal ergerlijk vind ikEn waar komt die 11 opeens vandaan?
Oh, dan heb ik niks gezegd. Hij is wel een stuk groter geworden lijkt hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:21 schreef Joe. het volgende:
[..]
Die 11 was er al hoor
http://www.tv-willemijn.nl/wp-content/comedycentralloser.jpg
Kijk maar rechtsboven
och gut, gaat het nog een beetje?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:43 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd. Hij is wel een stuk groter geworden lijkt hetnet zoals het CC logo zelf, inclusief de aankondiging voor het volgende programma die het halve beeld beslaat
Inderdaad, onleuke, kansarme Britten. Wie heeft ooit bedacht dat daar wel humor uit te forceren valt?!?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en 2pints of lager is ook van een debiel slecht niveau
Vind de IT Crow vaak nog wel leuk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:44 schreef Argento het volgende:
[..]
Inderdaad, onleuke, kansarme Britten. Wie heeft ooit bedacht dat daar wel humor uit te forceren valt?!?
Nu heb ik de veronderstelling dat Britse humor leuk is sowieso altijd al een grove misvatting gevonden, maar CC bevestigt dat eens te meer. Ik bedoel 2 Pints, The IT Crowd, Respectable, Teachers en zon show over een copywriter en zn gezin (naam is me ontschoten) blinken zonder uitzondering uit in een daverende afwezigheid van humor.
Alleen al om Louise is het de moeite waard dat te kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en 2pints of lager is ook van een debiel slecht niveau
Inderdaad. Vanaf het punt dat daphne en frasier's broer samen zijn, vind ik het eigenlijk niet veel meer... De afleveringen daarvoor waren vaak ontzettend sterk imo...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:26 schreef Cheiron het volgende:
Frasier kan ik dan weer enorm om lachen. Wel minder om deze nieuwe afleveringen, maar de eerdere seizoenen vind ik erg sterk.
Ik zie het nu bij meer mensen en merkte het bij mezelf ook al. Ik volg het eigenlijk wel, zie gemiddeld 4vd 5 eps elke week maar waar ik er eerst echt voor ging zitten is dat de laatste tijd totaal niet meer zo...verlies mijn aandacht echt en dat is idd sinds de eps van de bruiloft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanaf het punt dat daphne en frasier's broer samen zijn, vind ik het eigenlijk niet veel meer... De afleveringen daarvoor waren vaak ontzettend sterk imo...
Nou maar eens proberen om Jamie Foxx te gaan waarderen dan.
iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gisteren ook weer dramatisch bezig met de ondertiteling
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
idd
bij Two Pints versta je er dan weinig van, met dat accent
Nu weer, en weer tijdens Two pints of lager.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gisteren ook weer dramatisch bezig met de ondertiteling
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Is al een paar dagen zo
Die ondertiteling blijft altijd *hangen* ;r
Is dat niet gewoon een spotje van de EU?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Transito Hotel incl kansloos irritant deuntje kan ook oprotten.
Och, sommige daarvan zijn nog best grappigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Wel in samenwerking met CC geloof ik. Hoe dan ook, het is zwaar irritant en wordt veel te vaak gebruikt..elk reclameblok weer 1 zo'n lang irritant stuk.
Kijk es aan, dus er is hoop op verbeteringquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:19 schreef Fir3fly het volgende:
Seizoen 8 van Frasier was wat minder. Maar vanaf nu wordt het weer stukken beter.
Dat zal voor mij lang duren. Weet niet wát het is, maar ik vind hem wel zo verschrikkelijk slecht acteren in die showquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Nou maar eens proberen om Jamie Foxx te gaan waarderen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |