Vind de IT Crow vaak nog wel leuk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:44 schreef Argento het volgende:
[..]
Inderdaad, onleuke, kansarme Britten. Wie heeft ooit bedacht dat daar wel humor uit te forceren valt?!?
Nu heb ik de veronderstelling dat Britse humor leuk is sowieso altijd al een grove misvatting gevonden, maar CC bevestigt dat eens te meer. Ik bedoel 2 Pints, The IT Crowd, Respectable, Teachers en zon show over een copywriter en zn gezin (naam is me ontschoten) blinken zonder uitzondering uit in een daverende afwezigheid van humor.
Alleen al om Louise is het de moeite waard dat te kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en 2pints of lager is ook van een debiel slecht niveau
Inderdaad. Vanaf het punt dat daphne en frasier's broer samen zijn, vind ik het eigenlijk niet veel meer... De afleveringen daarvoor waren vaak ontzettend sterk imo...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:26 schreef Cheiron het volgende:
Frasier kan ik dan weer enorm om lachen. Wel minder om deze nieuwe afleveringen, maar de eerdere seizoenen vind ik erg sterk.
Ik zie het nu bij meer mensen en merkte het bij mezelf ook al. Ik volg het eigenlijk wel, zie gemiddeld 4vd 5 eps elke week maar waar ik er eerst echt voor ging zitten is dat de laatste tijd totaal niet meer zo...verlies mijn aandacht echt en dat is idd sinds de eps van de bruiloft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanaf het punt dat daphne en frasier's broer samen zijn, vind ik het eigenlijk niet veel meer... De afleveringen daarvoor waren vaak ontzettend sterk imo...
Nou maar eens proberen om Jamie Foxx te gaan waarderen dan.
iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gisteren ook weer dramatisch bezig met de ondertiteling
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
idd
bij Two Pints versta je er dan weinig van, met dat accent
Nu weer, en weer tijdens Two pints of lager.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gisteren ook weer dramatisch bezig met de ondertiteling
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Is al een paar dagen zo
Die ondertiteling blijft altijd *hangen* ;r
Is dat niet gewoon een spotje van de EU?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Transito Hotel incl kansloos irritant deuntje kan ook oprotten.
Och, sommige daarvan zijn nog best grappigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Wel in samenwerking met CC geloof ik. Hoe dan ook, het is zwaar irritant en wordt veel te vaak gebruikt..elk reclameblok weer 1 zo'n lang irritant stuk.
Kijk es aan, dus er is hoop op verbeteringquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:19 schreef Fir3fly het volgende:
Seizoen 8 van Frasier was wat minder. Maar vanaf nu wordt het weer stukken beter.
Dat zal voor mij lang duren. Weet niet wát het is, maar ik vind hem wel zo verschrikkelijk slecht acteren in die showquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Nou maar eens proberen om Jamie Foxx te gaan waarderen dan.
Ik ben het met je eens over die Jamie Foxx, ik zie echt niet wat men in hem ziet, maar ik heb het ook bij Rodney. Die kan ook voor geen meter acteren, maar daar is het vreemdgegnoeg te pruimen (zal idd wel door dat milfje komen)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:57 schreef Daverz het volgende:
[..]
Dat zal voor mij lang duren. Weet niet wát het is, maar ik vind hem wel zo verschrikkelijk slecht acteren in die showEn dan niet komen met jaloers, of dat ie meer verdient in 1 maand dan ik in 100 jaar etc etc... ik heb bij hem gewoon altijd het gevoel dat ie zwaar aan het acteren is. En ja, dat doet ie ook, alleen wil ik die indruk niet hebben als ik een film/serie kijk. Zelfde heb ik met die Tygo Gernandt trouwens, om maar ff een onlogische stap te maken. Als ik die vent zie spelen zie ik gewoon de cameraman in gedachten staan de de regisseur erachter aanwijzingen geven.
Maar ja, dat zal wel aan mij liggen
En over CC: laatste tijd weer wat minder. Frasier volgde ik ook, maar eigenlijk de laatste tijd ook niet meer. Grappig om te zien dat meer mensen afgehaakt zijn. South Park is af en toe grappig maar te vaak herhaald, Two Pints herhalen ze ook te snel. En svp Jamie Foxx dus weg s nachts, ook al veel te veel uitgezonden. 8 simples rules is en blijft grappig, maar blijkbaar ook al op en dus weer herhalingen. Enige wat ik echt een beetje volg als ik thuis ben is Rodney, al is het maar voor dat lekkere MILF-je
x4. Opnieuw begonnen dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Stephan123 het volgende:
En weer is begint comedy central opnieuw dus de ondertiteling is nu screwed
Malcolm in the Middle hebben ze nu al voor de 3de keer opnieuw gestartquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Stephan123 het volgende:
En weer is begint comedy central opnieuw dus de ondertiteling is nu screwed
Bullshit... alsof ze zelf niet weten wat er aan de hand is. Jij hebt gewoon het standaardste standaardmailtje teruggekregen. Ze moeten daar gewoon een technicus ontslaan die de hele dag stoned is ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:21 schreef evert het volgende:
ik heb ook mail gestuurd want het is echt dramatisch de laatste tijd. dit was het antwoord:
Hallo Evert,
<knip>
Met vriendelijke groet,
Comedy Central Team
We’ve Got Comedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |