Dat zal voor mij lang duren. Weet niet wát het is, maar ik vind hem wel zo verschrikkelijk slecht acteren in die showquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Nou maar eens proberen om Jamie Foxx te gaan waarderen dan.
Ik ben het met je eens over die Jamie Foxx, ik zie echt niet wat men in hem ziet, maar ik heb het ook bij Rodney. Die kan ook voor geen meter acteren, maar daar is het vreemdgegnoeg te pruimen (zal idd wel door dat milfje komen)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:57 schreef Daverz het volgende:
[..]
Dat zal voor mij lang duren. Weet niet wát het is, maar ik vind hem wel zo verschrikkelijk slecht acteren in die showEn dan niet komen met jaloers, of dat ie meer verdient in 1 maand dan ik in 100 jaar etc etc... ik heb bij hem gewoon altijd het gevoel dat ie zwaar aan het acteren is. En ja, dat doet ie ook, alleen wil ik die indruk niet hebben als ik een film/serie kijk. Zelfde heb ik met die Tygo Gernandt trouwens, om maar ff een onlogische stap te maken. Als ik die vent zie spelen zie ik gewoon de cameraman in gedachten staan de de regisseur erachter aanwijzingen geven.
Maar ja, dat zal wel aan mij liggen
En over CC: laatste tijd weer wat minder. Frasier volgde ik ook, maar eigenlijk de laatste tijd ook niet meer. Grappig om te zien dat meer mensen afgehaakt zijn. South Park is af en toe grappig maar te vaak herhaald, Two Pints herhalen ze ook te snel. En svp Jamie Foxx dus weg s nachts, ook al veel te veel uitgezonden. 8 simples rules is en blijft grappig, maar blijkbaar ook al op en dus weer herhalingen. Enige wat ik echt een beetje volg als ik thuis ben is Rodney, al is het maar voor dat lekkere MILF-je
x4. Opnieuw begonnen dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Stephan123 het volgende:
En weer is begint comedy central opnieuw dus de ondertiteling is nu screwed
Malcolm in the Middle hebben ze nu al voor de 3de keer opnieuw gestartquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Stephan123 het volgende:
En weer is begint comedy central opnieuw dus de ondertiteling is nu screwed
Bullshit... alsof ze zelf niet weten wat er aan de hand is. Jij hebt gewoon het standaardste standaardmailtje teruggekregen. Ze moeten daar gewoon een technicus ontslaan die de hele dag stoned is ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:21 schreef evert het volgende:
ik heb ook mail gestuurd want het is echt dramatisch de laatste tijd. dit was het antwoord:
Hallo Evert,
<knip>
Met vriendelijke groet,
Comedy Central Team
We’ve Got Comedy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |