Ja. En in totaal duurt de show maar 12 afleveringen, dus lang kan je er sowieso niet van genieten.quote:Op maandag 3 december 2007 09:34 schreef the_RAVEN het volgende:
Californication kijk ik nu niet meer omdat ik iedere keer de herhaling tref (komt er per week een nieuwe?).
@#$@#$ heilschennis pleegt u met zo'n Avatar. Family Guy is leukquote:Op maandag 3 december 2007 17:12 schreef taart het volgende:
het enige leuke wat is overgebleven is That 70's Show en Californication, de rest is pauperbagger.
vergetenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:55 schreef the_RAVEN het volgende:
[..]
@#$@#$ heilschennis pleegt u met zo'n Avatar. Family Guy is leuk
waar kun je die kopen?quote:Op maandag 12 november 2007 23:09 schreef jpg97 het volgende:
Scrubs
gelukkig heb ik de seizoenen t/m 6 op dvd
Met southpark zijn ze nu ook weer helemaal aan het begin begonnen... De zender begint wel langzaam in te storten zo langzamerhand.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:16 schreef erkel het volgende:
Het is idd een beetje matig met het aanbod nu. Family Guy en Southpark kijk ik nu vooral en af en toe Frasier.
Ze zijn net begonnen met seizoen 5 (eerste aflevering van dat seizoen was dat Eric Donna achterna ging naar California)quote:Op woensdag 12 december 2007 14:37 schreef Canisfire het volgende:
that 70 show zit nu toch in siezoen 3 ?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 december 2007 10:54 schreef TheThirdMark het volgende:
Zal wel met het aankoop beleid te maken hebben.
Maar hoe je het ook went of keert, als je savonds laat terug komt van het werk (of snachts) kan je alleen maar even genieten van leuke TV op CN.
Reno!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:09 schreef the_RAVEN het volgende:
ja dat is ook het doel van CC
hersenloos humor t.v. kijken.
Daarom moet Reno 911 met nieuwe afleveringen komen.
Waarom is gras groen?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat is er leuk aan Two Pints of Lager?
Volgens mij komt er een kerstaflevering, maar daarna hoor je niets meer van The Office.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
Idd, ik heb CC een tjdje geleden ook al gemaild, dat ze The Office weer terug op TV moeten gooien, maar ik heb er geen reactie op gekregenSouthpark ken ik ook al uit me hoofd, dus nu heb ik niks meer te kijken om 22.30
Anders moeten ze Family Guy maar om 22.30 uitzenden
Zo begrijp ik dus niet wat iedereen zo leuk vindt aan Family Guy, paar keer gekeken, maar is niet mijn soort humor denk ik dan maarquote:Op zondag 30 december 2007 16:12 schreef 16meter het volgende:
That 70's Show vind ik echt tenenkrommend flauw, slecht en veel te Amerikaans. Blije rommel.
Wat men daar leuk aan vindt ontgaat me echt...
Ook niet helemaal mijn ding, nee.quote:Op zondag 30 december 2007 18:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zo begrijp ik dus niet wat iedereen zo leuk vindt aan Family Guy, paar keer gekeken, maar is niet mijn soort humor denk ik dan maar
quote:Op zondag 30 december 2007 15:16 schreef trisomy21 het volgende:
Programma's die ook erg leuk zijn ( de leukste staan eerst genoemd ):
Frasier, motivatie: Fantastische woordspelingen, korte krachtige scenes die ook een goed samenhangend verhaal vormen. Maar geen topper, omdat het inderdaad jaren '90 humor is.
Eens, hoewel ik die ''jaren 90-humor'' wel begin te waarderen
The Office US + Reno 911, motivatie: Wat iemand al eerder zei, je moet er even inkomen, maar dan ga je de droge humor ervan inzien. Gewoon heerlijk genieten van de bizarre situaties.
Hoe de fuck kun je The Office en Reno 911 met elkaar vergelijken?The Office is een tikkeltje realistischer en er zit tenminste enig verhaallijn in.
Californication, motivatie: Ruig, bizar, gewoon grappig en geile wijven !
Topserie ja.
Scrubs, motivatie: Meeste scenes zijn super flauw, maar er zitten soms een paar scenes tussen die echt top zijn ! Die maken het dan voor de hele serie weer goed.
Scrubs is cool dude.
Programma's die beduidend minder leuk zijn, maar toch als opvulling dienen:
AliG, motivatie: AliG en vooral Borat zijn leuk, plaatsvervangende schaamte af en toe, maar je bent hem wel snel zat. Dat homo karakter van hem vind ik waardeloos en niet grappig.
Bruno is ook lachen man
Respectable + Fear, stress and anger, motivatie: Veel te slome, deprimerende , engelse trash comedy. Toch zitten er af en toe wel scenes tussen die je lachspieren prikkelen, maar echt lachen is het niet, het blijft bij een schijnbeweging.[/b]
Respectable is van hoger niveau dan FSAA. Opnieuw vindt ik dat je deze twee niet kan vergelijken
Programma's die gewoon waardeloos zijn en ze beter kunnen schrappen:
Teachers, motivatie: Gewoon schrappen, het is een typische engelse crap serie. Stel losers dat nooit van school is gegaan ( ze zijn leraren geworden ) en de hele tijd elkaar afneuken en in de kroeg hangen en daar praten over wie het nu weer met wie heeft gedaan. Dat vind ik niet grappig, eerder deprimerend.![]()
Sterf! Eén van de beste series die CC op dit moment uitzendt. Seizoen 3 + 4 schijnen stukken minder te zijn.
Klopt.. de meeste mensen kennen hem van Achmed the dead terrorist.quote:Op zondag 30 december 2007 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Jeff Dunham is die buikspreker toch? Lijkt me leuk ja
Het is niet zozeer een nachtprogrammering, als wel dat ze de hele avond herhalingen uitzenden van wat ze eerder op de avond hebben uitgezonden. Ik geloof dat je per avond iets van 4x 70's show, family guy en southpark te zien krijgtquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:40 schreef planethugo het volgende:
ik irriteer me er toch mateloos aan dat er steeds vanaf een uur of 2 Nachtprogrammering aangegeven staat. Is het nu zo moeilijk om die paar series die daarna nog komen even erbij te zetten?!! Zowiezo die teletekst en online gids klopt meestal geen reet van
Aantal goeie personages. Herkenbare situaties en een vrij goed plot.quote:Op maandag 31 december 2007 12:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanaf 13 januari seizoen 11 van South Park op tv.
Trouwens, Joe., wat vind je zo leuk aan Teachers?
Heb ook nooit reacties gekregen op vragen die ik via ComedyCentral site zelf stelde. Maar krijg wel binnen paar dagen response als ik mail met MTVNetworks over bijv. CC.quote:Op maandag 12 november 2007 21:36 schreef waslap het volgende:
En op mailtjes reageren, ho maar.
boefjes daar bij CC![]()
Hoe weet je dat de rechten van HIMYM bij RTL zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:45 schreef funrider het volgende:
tijd weer voor wat nieuwe discussie rondom Comedy Central. Wellicht kan topic titel aangepast worden naar "Comedy Central #5"
Meer mensen die regelmatig intunen voor Scrubs en nieuwe The Office US, South Park, en tegenwoordig Malcolm in the Middle, 8 Simple Rules en The Simpsons met name later op avond ideaal dat nog wat leuks op tv is.
Vanaf 25 mei overigens in de UK thema avond de meesterlijke serie 'The IT Crowd' (was eerder ook op Canvas te zien)
Jammer dat drie zeer leuke US series qua rechten bij RTL zitten en niet bij MTV Network (CC) ik noem 'How I met Your Mother' (CBS - 3 seizoenen), 'Weeds' (Showtime - 3 seizoenen) en 'Chuck' (NBC - 1 seizoen)
[..]
Heb ook nooit reacties gekregen op vragen die ik via ComedyCentral site zelf stelde. Maar krijg wel binnen paar dagen response als ik mail met MTVNetworks over bijv. CC.
Overdag wordt het ook niet uitgezonden natuurlijk, dus je moet wel in de nacht of avond kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:15 schreef Tim86 het volgende:
ja idd..dat is wel zo erg in scene gezet
Ik begin Frasier steeds leuker te vinden en pak inderdaad alleen in de nacht of avond af en toe wat mee .
Haha ja dat snap ik, bedoelde eigenlijk meer laat in de avond/in de nacht. Heb die zender nog nooit voor 11 uur gekeken sinds ik That 70's Show niet meer volg daar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Overdag wordt het ook niet uitgezonden natuurlijk, dus je moet wel in de nacht of avond kijken.
Keek altijd de That 70s Show, is nu afgelopen. Zal nu wel bij The Office blijven dan, af en toe South Park/ Simpsons.
Weet jij waar ze nu precies zijn? Erger me ook kapot en download de rest denk ik..quote:Op maandag 19 mei 2008 01:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zenden Frasier ook geweldig uit. Elke week worden 5 opeenvolgende afleveringen in volledig willekeurige volgorde uitgezonden. Erg irritant.
Ze zitten nu midden in seizoen 6, zoveel weet ik.quote:Op maandag 19 mei 2008 02:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet jij waar ze nu precies zijn? Erger me ook kapot en download de rest denk ik..
Volgens mij hebben ze tot s6e14, Three Valentines, uitgezonden.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze zitten nu midden in seizoen 6, zoveel weet ik.
Nee, dinsdag heb ik Decoys gezien, aflevering 15. Volgens mij was dat de laatste.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze tot s6e14, Three Valentines, uitgezonden.
Erg vervelend inderdaad. 'Poep op je mobiel' SMS Poep aan naar 4141' en dat soort ongein is echt te irritant voor woorden. Wat de hell is de doelgroep van comedy central? 8 tot 16-jarigen ofzo? En de meest sexy manga games voor op je mobiel? Welke trieste kutkneus neemt nu zo'n abonnement van 6 euro per week?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:18 schreef Takkesteeg het volgende:
Ik word gek van die downloadshitreklames!!!
Ik zag het gister even, dat ''programma' is te erg voor woorden, en zo nep als de tieten van Kellyquote:Op maandag 19 mei 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
naked and funny moet echt verboden worden
Is heel erg goed. Zeker als je zelf ook beetje thuis bent in IT wereldje of vaak met pc bezig bent. Allebei de seizoenen (ieder slechts 6 afleveringen) gezien en is top serie! Op deze CC pagina trouwens nog steeds verkeerde foto op deze site: dit is de crew van de inmiddels uitgestelde/gecancelled? US versie alleen Moss deed daaraan ook aan mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Tim86 het volgende:
vanaf zondag The IT crowd zie ik..schijnt erg goed te zijn
Had kreetje gestuurd naar MTV Networks of ze gingen uitzenden omdat zo vette serie is. Kreeg toen reactie dat ze graag wilden maar dat RTL rechten heeft. Heb toen naar pers e-mail van RTL bericht gestuurd wel response maar dat ze het intern zouden doorsturen maar meer ook niet. Heb dacht k nog ergens staan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de rechten van HIMYM bij RTL zijn?
Gaan ze het daar dan ook nog uitzenden?
Dat ie ook nogeens namen achterstevoren kon uitspreken en dartpijltjes in z'n kop gegooid kreeg maakte het natuurlijk afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:13 schreef Pulsy het volgende:
Het Eiland kan erg verschillen per aflevering. Die met Sammie Tanghe is een van de beste, heb me kapot gelachen toen.
HIMYM moet echt niet vergeleken worden met Friends... Friends kon ik nooit om lachen, HIMYM wel... het is ten eerste andere, beter doordachte humor dan Friends... Friends was complete bagger imo, puur amerikaans, heel erg lieve grapjes en zoals bij elke slechte serie 1 dom persoon. Behalve That 70's Show, Michael was dom maar de show was wel grappig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef funrider het volgende:
[..]
Had kreetje gestuurd naar MTV Networks of ze gingen uitzenden omdat zo vette serie is. Kreeg toen reactie dat ze graag wilden maar dat RTL rechten heeft. Heb toen naar pers e-mail van RTL bericht gestuurd wel response maar dat ze het intern zouden doorsturen maar meer ook niet. Heb dacht k nog ergens staan.Het is wat mij betreft echt dé opvolger voor Friends wat ook in Nederland vet is bekeken (en nog).
Helaas zend CC ook veel pulp series uit zoals 'Het Eiland' en 'Naked & Funny' maar ook 'Reno 911' was ook dramatisch slecht of 'Trailer Park Boys' t is niet voor niets dat MTV niet meer uitzend.![]()
En tja die commercials van Jamba & co .. het blijft onbegrijpelijk dat die zendtijd in kopen en kunnen kopen.. Wie pompt daar geld in.. stop daar eens mee![]()
![]()
Ik vroeg me al af of er IEMAND was die Naked & Funny leuk vond..ze zijn er dus toch..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:55 schreef jimjim1983 het volgende:
naked & funny is geniaal.
rodney en 8 simple rules vind ik maar gaar.
ja hoor ik ook. Geniaal om te zien dat vrouwen het verscrhikkelijk vinden om ineenstopless op een strand te staan, maar zodra ze er achter komen dat het op TV komt vinden ze het bestquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of er IEMAND was die Naked & Funny leuk vond..ze zijn er dus toch..
en al die mannen die heel erg schrikken als ze een tiet zienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor ik ook. Geniaal om te zien dat vrouwen het verscrhikkelijk vinden om ineenstopless op een strand te staan, maar zodra ze er achter komen dat het op TV komt vinden ze het best
Frasier moet dood btw.
En tandeloze bejaarden die de actrice aanrandenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en al die mannen die heel erg schrikken als ze een tiet zien![]()
geniale serie.
Frasier is wel sterk vind ik. Duurde alleen erg lang voordat ik het ging waarderen..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Frasier moet dood btw.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor ik ook. Geniaal om te zien dat vrouwen het verscrhikkelijk vinden om ineenstopless op een strand te staan, maar zodra ze er achter komen dat het op TV komt vinden ze het best
Figures.quote:Frasier moet dood btw.
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:05 schreef jimjim1983 het volgende:
als jij niet kan begrijpen wat er zo geniaal aan naked & funny is dan heb je geen gevoel voor humor...
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
Neen. Ik bewijs slechts mijn hypothese dat mensen die Naked and Funny grappig vinden geen gevoel voor humor hebben.
als jij niet kan begrijpen wat er zo geniaal aan naked & funny is dan heb je geen gevoel voor humor...
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Mensen die Naked And Funny oprecht grappig vinden verdienen een nekschot. Mensen die proberen sarcastische grapjes te maken over Naked And Funny hebben duidelijk het verkeerde onderwerp gekozen...
Maar geen naked and funny meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Stephan123 het volgende:
Zomerprogrammering, dus allemaal herhalingen
Inderdaad. Die droevige Oosteuropeanen met hun slecht geacteerde sketchjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
Neen. Ik bewijs slechts mijn hypothese dat mensen die Naked and Funny grappig vinden geen gevoel voor humor hebben.
inderdaad. De enige serie die ik nog wil zien en niet eerder (compleet) heb bekeken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ze eindelijk Futurama eens gaan uitzenden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |