Weet jij waar ze nu precies zijn? Erger me ook kapot en download de rest denk ik..quote:Op maandag 19 mei 2008 01:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zenden Frasier ook geweldig uit. Elke week worden 5 opeenvolgende afleveringen in volledig willekeurige volgorde uitgezonden. Erg irritant.
Ze zitten nu midden in seizoen 6, zoveel weet ik.quote:Op maandag 19 mei 2008 02:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet jij waar ze nu precies zijn? Erger me ook kapot en download de rest denk ik..
Volgens mij hebben ze tot s6e14, Three Valentines, uitgezonden.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze zitten nu midden in seizoen 6, zoveel weet ik.
Nee, dinsdag heb ik Decoys gezien, aflevering 15. Volgens mij was dat de laatste.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze tot s6e14, Three Valentines, uitgezonden.
Erg vervelend inderdaad. 'Poep op je mobiel' SMS Poep aan naar 4141' en dat soort ongein is echt te irritant voor woorden. Wat de hell is de doelgroep van comedy central? 8 tot 16-jarigen ofzo? En de meest sexy manga games voor op je mobiel? Welke trieste kutkneus neemt nu zo'n abonnement van 6 euro per week?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:18 schreef Takkesteeg het volgende:
Ik word gek van die downloadshitreklames!!!
Ik zag het gister even, dat ''programma' is te erg voor woorden, en zo nep als de tieten van Kellyquote:Op maandag 19 mei 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
naked and funny moet echt verboden worden
Is heel erg goed. Zeker als je zelf ook beetje thuis bent in IT wereldje of vaak met pc bezig bent. Allebei de seizoenen (ieder slechts 6 afleveringen) gezien en is top serie! Op deze CC pagina trouwens nog steeds verkeerde foto op deze site: dit is de crew van de inmiddels uitgestelde/gecancelled? US versie alleen Moss deed daaraan ook aan mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Tim86 het volgende:
vanaf zondag The IT crowd zie ik..schijnt erg goed te zijn
Had kreetje gestuurd naar MTV Networks of ze gingen uitzenden omdat zo vette serie is. Kreeg toen reactie dat ze graag wilden maar dat RTL rechten heeft. Heb toen naar pers e-mail van RTL bericht gestuurd wel response maar dat ze het intern zouden doorsturen maar meer ook niet. Heb dacht k nog ergens staan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de rechten van HIMYM bij RTL zijn?
Gaan ze het daar dan ook nog uitzenden?
Dat ie ook nogeens namen achterstevoren kon uitspreken en dartpijltjes in z'n kop gegooid kreeg maakte het natuurlijk afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:13 schreef Pulsy het volgende:
Het Eiland kan erg verschillen per aflevering. Die met Sammie Tanghe is een van de beste, heb me kapot gelachen toen.
HIMYM moet echt niet vergeleken worden met Friends... Friends kon ik nooit om lachen, HIMYM wel... het is ten eerste andere, beter doordachte humor dan Friends... Friends was complete bagger imo, puur amerikaans, heel erg lieve grapjes en zoals bij elke slechte serie 1 dom persoon. Behalve That 70's Show, Michael was dom maar de show was wel grappig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef funrider het volgende:
[..]
Had kreetje gestuurd naar MTV Networks of ze gingen uitzenden omdat zo vette serie is. Kreeg toen reactie dat ze graag wilden maar dat RTL rechten heeft. Heb toen naar pers e-mail van RTL bericht gestuurd wel response maar dat ze het intern zouden doorsturen maar meer ook niet. Heb dacht k nog ergens staan.Het is wat mij betreft echt dé opvolger voor Friends wat ook in Nederland vet is bekeken (en nog).
Helaas zend CC ook veel pulp series uit zoals 'Het Eiland' en 'Naked & Funny' maar ook 'Reno 911' was ook dramatisch slecht of 'Trailer Park Boys' t is niet voor niets dat MTV niet meer uitzend.![]()
En tja die commercials van Jamba & co .. het blijft onbegrijpelijk dat die zendtijd in kopen en kunnen kopen.. Wie pompt daar geld in.. stop daar eens mee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |