Wie zegt dat ik huil?quote:
Succes Sjo!quote:
Ik, het was maar een garpjequote:
quote:
Google werkt hier ook...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Traveling salesman?
http://en.wikipedia.org/wiki/Traveling_salesman_problem
http://www.delphiforfun.org/Programs/traveling_salesman.htm
http://www.iwr.uni-heidelberg.de/groups/comopt/software/TSPLIB95/
http://www.adaptivebox.net/research/bookmark/tspcodes_link.html
Huilen mag... mits niet te langquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kijk, nu doe ik wel huillie.
Ik zoek een oplossing die te implementeren valt in een WMS-systeem.... Die links geven mij echt geen kant en klaar algoritme wat ik zo kan gebruikenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dan moet je het niet vragen.
It's my party and I cry if I want to.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Huilen mag... mits niet te lang
Je vergeet erbij te vragen of hij nog het Internet op kan op zijn werk. Zo vanzelfsprekend is dat niet meer, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Traveling salesman?
http://en.wikipedia.org/wiki/Traveling_salesman_problem
http://www.delphiforfun.org/Programs/traveling_salesman.htm
http://www.iwr.uni-heidelberg.de/groups/comopt/software/TSPLIB95/
http://www.adaptivebox.net/research/bookmark/tspcodes_link.html
Lesleyquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
It's my party and I cry if I want to.
[afbeelding]
Nee, maar die links geven je wel een aantal pointers naar bestaande implementaties die je, als je een beetje fatsoenlijk kan programmeren, zo over kan nemen. Het is in ieder geval een opstap. Want ik had ook de paper zelf kunnen geven maar dan heb je er helemaal niets aan omdat je zelf de implementatie nog moet verzinnen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zoek een oplossing die te implementeren valt in een WMS-systeem.... Die links geven mij echt geen kant en klaar algoritme wat ik zo kan gebruiken![]()
Ik ga er vanuit dat als ze op Fok! kunnen posten dat ze ook wel kunnen Googlen. Of is dat te ver gezocht?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vragen of hij nog het Internet op kan op zijn werk. Zo vanzelfsprekend is dat niet meer, heb ik me laten vertellen.
Ik kan er zeker wat mee...quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar die links geven je wel een aantal pointers naar bestaande implementaties die je, als je een beetje fatsoenlijk kan programmeren, zo over kan nemen. Het is in ieder geval een opstap. Want ik had ook de paper zelf kunnen geven maar dan heb je er helemaal niets aan omdat je zelf de implementatie nog moet verzinnen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
It's my party and I cry if I want to.
[afbeelding]
Sterke aannamequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat als ze op Fok! kunnen posten dat ze ook wel kunnen Googlen. Of is dat te ver gezocht?
Duh. Ben intussen door het pure design gedeelte heen en net begonnen aan de detailimplementatie. Zover leest het in ieder geval prima, alhoewel ik nog steeds niet 100% overtuigd ben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat als ze op Fok! kunnen posten dat ze ook wel kunnen Googlen. Of is dat te ver gezocht?
Nou ja, het werkt wel en het is in specifieke toepassingen ook wel schoner (in ieder geval in design). De vraag of het de extra moeite waard is, is wat mij betreft alleen nog niet bevestigend beantwoord.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
Troost je met de gedachte dat zes studenten dat ook nog niet zijn. Alleen de docent is er enthousiast over. De rest kijkt de kat nog uit de boom.
Het is vooralsnog veel meer werk dan gebruikelijk. Maar goed, echt veel voordelen heb ik persoonlijk niet gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het werkt wel en het is in specifieke toepassingen ook wel schoner (in ieder geval in design). De vraag of het de extra moeite waard is, is wat mij betreft alleen nog niet bevestigend beantwoord.
over moeilijk doen gesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:29 schreef jackson het volgende:
Als het ergens over gaat gaan mensen altijd moeilijk doen...
Jammer is dat
quote:
Ja, upfront. Maar in tegenstelling tot schoolopdrachten die je nadien wegflikkert mag je in het bedrijfsleven applicaties zo bouwen dat ze onderhoudbaar zijn en aan te passen zijn aan veranderende requirements. In theoriequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is vooralsnog veel meer werk dan gebruikelijk.
Haizquote:
Hoe komt hetquote:
geen opdrachten meer en nog steeds geen nieuws over m'n scriptiequote:
bah, dat klinkt wel erg saai jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen opdrachten meer en nog steeds geen nieuws over m'n scriptie. Op m'n sollicitaties krijg ik geen reactie, geen OV dus m'n vrijheid is een beetje beperkt, dat soort dingen
.
En je werkt niet ?! Bijbaan of iets dergelijks ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen opdrachten meer en nog steeds geen nieuws over m'n scriptie. Op m'n sollicitaties krijg ik geen reactie, geen OV dus m'n vrijheid is een beetje beperkt, dat soort dingen
.
freelancer, maar heb voor volgende week één opdracht en dat is het, meestal heb ik een hele rits aan opdrachtenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
En je werkt niet ?! Bijbaan of iets dergelijks ?
Hmm.. succes dan maarquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
freelancer, maar heb voor volgende week één opdracht en dat is het, meestal heb ik een hele rits aan opdrachten.
Wat een horror met die lui ook zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:47 schreef CherryLips het volgende:
en de acceptgiro met m'n OV-boete is binnen, hij klopt alleen niet. Kan ik weer gaan bellen. Even kijken hoe vriendelijk ze vandaag zijn, altijd spannend.
Schrijf er een boek over. Of open een topic.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef CherryLips het volgende:
ik ben het zo zat allemaal.
en gezellig mailtje naar scriptiebegeleider is ook de deur uit.
Waarom ga je niet naar die kerel toe. Je wacht toch al tijden ?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef CherryLips het volgende:
ik ben het zo zat allemaal.
en gezellig mailtje naar scriptiebegeleider is ook de deur uit.
En bij een eventuele nieuwe OV-boete kan je direct proberen te declareren als je er toch bent.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar die kerel toe. Je wacht toch al tijden ?!
Iets met scriptie en begeleider... maar je kan het proberenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
En bij een eventuele nieuwe OV-boete kan je direct proberen te declareren als je er toch bent.
Moet ie er wel zijn, natuurlijk. Vorige week was hij er niet, en ik heb geen zin om elke dag naar Utrecht te reizen gezien ik geen OV meer heb. Ik probeer hem meestal te bereiken (ook telefonish) vlak voor of een tijdje na hij college heeft gegeven, maar ik krijg hem gewoon nooit te pakken. Hij heeft nooit tijd, heeft altijd haast, etc.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar die kerel toe. Je wacht toch al tijden ?!
Tsja.... je moet toch een beetje tijd/geld investeren om het te fixen denk ik danquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ie er wel zijn, natuurlijk. Vorige week was hij er niet, en ik heb geen zin om elke dag naar Utrecht te reizen gezien ik geen OV meer heb. Ik probeer hem meestal te bereiken (ook telefonish) vlak voor of een tijdje na hij college heeft gegeven, maar ik krijg hem gewoon nooit te pakken. Hij heeft nooit tijd, heeft altijd haast, etc.
Dan dien je een klacht in. Je betaalt ervoor, dan mag je een bepaald niveau van service verwachten. Voorlopig kun jij een jaar extra collegeld gaan betalen, toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:12 schreef CherryLips het volgende:
maar ik krijg hem gewoon nooit te pakken. Hij heeft nooit tijd, heeft altijd haast, etc.
geen rijbewijsquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja.... je moet toch een beetje tijd/geld investeren om het te fixen denk ik dan. Pak een keer de auto van je vader of moeder
![]()
ze doen niets met klachten. ik heb er al twee of drie lopen, ik heb dossiers bijgehouden, etc etc, maar het gaat niet verder dan de faculteitsraad. ik was van plan om eind september klaar te zijn, dat ik maar 1 x collegegeld hoefde te geen betalen, maar eind seotember wordt nog een uitdaging merk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan dien je een klacht in. Je betaalt ervoor, dan mag je een bepaald niveau van service verwachten. Voorlopig kun jij een jaar extra collegeld gaan betalen, toch?
Hebben je ouders een rechtsbijstandverzekering? Daar eens mee bellen over wat je ermee kan. Van de hierarchië ben ik niet op de hoogte verder. Is de faculteitsraad het hoogste orgaan binnen jouw universiteit?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze doen niets met klachten. ik heb er al twee of drie lopen, ik heb dossiers bijgehouden, etc etc, maar het gaat niet verder dan de faculteitsraad. ik was van plan om eind september klaar te zijn, dat ik maar 1 x collegegeld hoefde te geen betalen, maar eind seotember wordt nog een uitdaging merk ik.
nee, van de faculteit waar m'n studie onder valt, dus letteren. of hoe het nu heet, geesteswetenschappen ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben je ouders een rechtsbijstandverzekering? Daar eens mee bellen over wat je ermee kan. Van de hierarchië ben ik niet op de hoogte verder. Is de faculteitsraad het hoogste orgaan binnen jouw universiteit?
Rijden is toffer dan treinen (vind ik). Ah, zonder rijbewijs is het lastig ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen rijbewijs. En parkeren + benzine kost evenveel als een treinkaartje ondertussen denk ik.
Punt is alleen dat die man uiteindelijk wel het cijfer van de scriptie bepaalt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben je ouders een rechtsbijstandverzekering? Daar eens mee bellen over wat je ermee kan. Van de hierarchië ben ik niet op de hoogte verder. Is de faculteitsraad het hoogste orgaan binnen jouw universiteit?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef CherryLips het volgende:
en m'n elektrische tandenborstel bleef net aan m'n beugel hangen.
Niet als je voldoende materiaal weet te verzamelen om hem wegens grenzeloze incompetentie uit zijn functie te laten schoppen. Veel succesquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Punt is alleen dat die man uiteindelijk wel het cijfer van de scriptie bepaalt...
Ik heb een vaag vermoeden dat dat niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als je voldoende materiaal weet te verzamelen om hem wegens grenzeloze incompetentie uit zijn functie te laten schoppen. Veel succes.
Daar is 'achteraf aanklagen' voor uitgevonden!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Punt is alleen dat die man uiteindelijk wel het cijfer van de scriptie bepaalt...
juistquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 'achteraf aanklagen' voor uitgevonden!
Dan zijn we als het zo doorgaat zo een jaar verder.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 'achteraf aanklagen' voor uitgevonden!
Gezien de vruchteloze sollicitatiepogingen ziet het er niet naar uit dat CL op korte termijn aan de slag is...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan zijn we als het zo doorgaat zo een jaar verder.![]()
Arme CL.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de vruchteloze sollicitatiepogingen ziet het er niet naar uit dat CL op korte termijn aan de slag is...![]()
Daar hadden we het toch helemaal niet over.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de vruchteloze sollicitatiepogingen ziet het er niet naar uit dat CL op korte termijn aan de slag is...![]()
Dan heeft ze toch wat te doen in dat jaar waar jij naar refereert...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hadden we het toch helemaal niet over.![]()
Ik vraag me af of het meer over de banenmarkt of over de persoon zelf zegtquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Collegeld betalen van de baan die ze niet heeft?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch wat te doen in dat jaar waar jij naar refereert...
Wat dacht je van 'mede geërgerde'?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Er bestaan nog helden!
Een andere flatbewoner heeft al het vuilnis naar buiten gepleurd, terwijl het niet van hem was.
Ik twijfelde even tussen held en idioot.
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch wat te doen in dat jaar waar jij naar refereert...
... voor de studie waar ze niks meer voor hoeft te doen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Collegeld betalen van de baan die ze niet heeft?.
Geen idee. Laten we het Frezer vragen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het meer over de banenmarkt of over de persoon zelf zegt
Zulke dingen doen mijn buren nu nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Er bestaan nog helden!
Een andere flatbewoner heeft al het vuilnis naar buiten gepleurd, terwijl het niet van hem was.
Ik twijfelde even tussen held en idioot.
Doch ietwat idioot.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'mede geërgerde'?
Waar is 'ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee. Laten we het Frezer vragen.
ach ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het meer over de banenmarkt of over de persoon zelf zegt
Werk/thuis/onderwegquote:
Zijn we dat niet allemaal?quote:
Dat weet ik niet. Ik ken niet de gehele wereldbevolking.quote:
Hoeveel compleet niet idioten ken jij of heb je ooit ontmoet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken niet de gehele wereldbevolking.
Je weet niet wat je mist johquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken niet de gehele wereldbevolking.
En zou je ze herkennen als je ze tegenkwam?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel compleet niet idioten ken jij of heb je ooit ontmoet?
Laten we jouw benedenbuurman als nulmeting beschouwen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Moeten we niet ook eerst bepalen wat een idioot precies is?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we jouw benedenbuurman als nulmeting beschouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |