Jij hebt ook een ritme, het is alleen niet een standaard 4/4 ritme dus het heeft wat meer tijd nodig om te doorgronden...quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet zo zeiken mên. Je hebt tenminste een ritme.
Zou je haast denken hèquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Schopje MLN?
Zon hier... niet echt warm of zo maar tochquote:
Hey, druk programma vandaag ?!quote:
Feest!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Ha, de meneer voor de kachel is er al
We have moved on.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh sorry, heet dat nog steeds kankerkachel hier op fok?
Gelukkig maarquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef Q. het volgende:
Volgens mij begin ik ziek te worden. En ik ben niet de enige hier..
Als wraakactie tegen de manager?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef Q. het volgende:
Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als wraakactie tegen de manager?
Hier nog 1 want ik zit aan de theequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:13 schreef Q. het volgende:
Popjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
morning popjes!
haaiquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:42 schreef Q. het volgende:
Hallo Aarti!
Nou, ik werk gewoon liever flink een week dan dat ik flink ziek ben een weekquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ik wil ook wel een vette griep krijgen. Flink snotteren, hele dagen in pyjama zitten, veel thee. Tof.
Hmm.. jawel. Maar het is zo lekker om dan in een warm bed te vertoeven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:47 schreef jackson het volgende:
Nou, ik werk gewoon liever flink een week dan dat ik flink ziek ben een week![]()
Huilliequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Kachel kopen iemand?
Hij is compleet onveilig en afgekeurd. Hooray.
Internet afkickverschijnselen.quote:
quote:
Huillie?quote:
Ja, ik moet ineens allemaal werken en zoquote:
Jaquote:
Omdat?quote:
Je huilt om je kachelquote:
Traveling salesman?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:20 schreef jackson het volgende:
Zijn er nog mensen die een algoritme hebben liggen voor het handelsreizigersprobleem ?! Of moet ik echt aan het werk vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |