Gezien de vruchteloze sollicitatiepogingen ziet het er niet naar uit dat CL op korte termijn aan de slag is...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan zijn we als het zo doorgaat zo een jaar verder.![]()
Arme CL.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de vruchteloze sollicitatiepogingen ziet het er niet naar uit dat CL op korte termijn aan de slag is...![]()
Daar hadden we het toch helemaal niet over.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de vruchteloze sollicitatiepogingen ziet het er niet naar uit dat CL op korte termijn aan de slag is...![]()
Dan heeft ze toch wat te doen in dat jaar waar jij naar refereert...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hadden we het toch helemaal niet over.![]()
Ik vraag me af of het meer over de banenmarkt of over de persoon zelf zegtquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Collegeld betalen van de baan die ze niet heeft?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch wat te doen in dat jaar waar jij naar refereert...
Wat dacht je van 'mede geërgerde'?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Er bestaan nog helden!
Een andere flatbewoner heeft al het vuilnis naar buiten gepleurd, terwijl het niet van hem was.
Ik twijfelde even tussen held en idioot.
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch wat te doen in dat jaar waar jij naar refereert...
... voor de studie waar ze niks meer voor hoeft te doen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Collegeld betalen van de baan die ze niet heeft?.
Geen idee. Laten we het Frezer vragen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het meer over de banenmarkt of over de persoon zelf zegt
Zulke dingen doen mijn buren nu nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Er bestaan nog helden!
Een andere flatbewoner heeft al het vuilnis naar buiten gepleurd, terwijl het niet van hem was.
Ik twijfelde even tussen held en idioot.
Doch ietwat idioot.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'mede geërgerde'?
Waar is 'ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee. Laten we het Frezer vragen.
ach ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het meer over de banenmarkt of over de persoon zelf zegt
Werk/thuis/onderwegquote:
Zijn we dat niet allemaal?quote:
Dat weet ik niet. Ik ken niet de gehele wereldbevolking.quote:
Hoeveel compleet niet idioten ken jij of heb je ooit ontmoet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken niet de gehele wereldbevolking.
Je weet niet wat je mist johquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken niet de gehele wereldbevolking.
En zou je ze herkennen als je ze tegenkwam?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel compleet niet idioten ken jij of heb je ooit ontmoet?
Laten we jouw benedenbuurman als nulmeting beschouwen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Moeten we niet ook eerst bepalen wat een idioot precies is?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we jouw benedenbuurman als nulmeting beschouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |