over moeilijk doen gesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:29 schreef jackson het volgende:
Als het ergens over gaat gaan mensen altijd moeilijk doen...
Jammer is dat
quote:
Ja, upfront. Maar in tegenstelling tot schoolopdrachten die je nadien wegflikkert mag je in het bedrijfsleven applicaties zo bouwen dat ze onderhoudbaar zijn en aan te passen zijn aan veranderende requirements. In theoriequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is vooralsnog veel meer werk dan gebruikelijk.
Haizquote:
Hoe komt hetquote:
geen opdrachten meer en nog steeds geen nieuws over m'n scriptiequote:
bah, dat klinkt wel erg saai jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen opdrachten meer en nog steeds geen nieuws over m'n scriptie. Op m'n sollicitaties krijg ik geen reactie, geen OV dus m'n vrijheid is een beetje beperkt, dat soort dingen
.
En je werkt niet ?! Bijbaan of iets dergelijks ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen opdrachten meer en nog steeds geen nieuws over m'n scriptie. Op m'n sollicitaties krijg ik geen reactie, geen OV dus m'n vrijheid is een beetje beperkt, dat soort dingen
.
freelancer, maar heb voor volgende week één opdracht en dat is het, meestal heb ik een hele rits aan opdrachtenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
En je werkt niet ?! Bijbaan of iets dergelijks ?
Hmm.. succes dan maarquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
freelancer, maar heb voor volgende week één opdracht en dat is het, meestal heb ik een hele rits aan opdrachten.
Wat een horror met die lui ook zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:47 schreef CherryLips het volgende:
en de acceptgiro met m'n OV-boete is binnen, hij klopt alleen niet. Kan ik weer gaan bellen. Even kijken hoe vriendelijk ze vandaag zijn, altijd spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |