Done!quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
Laat Huub als persoonlijkheid de televizierring winnen en stem niet voor het programma DGK als winnaar....!!!!
Ga naar de televiziersite en stem op Zilveren televizier ster voor de beste televisieman........Huub staat er niet bij, maar als je naar beneden scollt kun je Huub van Ballegooy (de gouden kooi) aangeven. Of het lukt weet ik niet, maar het is het proberen waard, of niet???
Opvallend dat je dat zingen noemt...quote:Op maandag 17 september 2007 18:15 schreef petraa het volgende:
Nadia tegen Dennis wat ziet ze eruit! Dennis zingt gewoon door.
Dennis is aan het kattenjanken staat zo stom!quote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat zingen noemt...![]()
Bij jou niet hoor schat...quote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis is aan het kattenjanken staat zo stom!![]()
Dreams of Beautyquote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef Utrecht het volgende:
waar staat DOB voor?
Amanda kreeg ook puntenquote:Op maandag 17 september 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
Zou leuk zijn als Lieke hier cp's voor krijgt. Syl had volgens mij toen ook cp's gehad met die paaldanswedstrijd, ik weet alleen niet meer of die bimbo kreeg toen ze meedeed aan de nk visagie.
Syl kreeg niks.Brian kreeg punten voor zijn vlieglessen en amanda voor haar derde plaats.quote:Op maandag 17 september 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
Zou leuk zijn als Lieke hier cp's voor krijgt. Syl had volgens mij toen ook cp's gehad met die paaldanswedstrijd, ik weet alleen niet meer of die bimbo kreeg toen ze meedeed aan de nk visagie.
Klopt, ik vond het lachwekkend worden en ben het een beetje bij gaan houden als ik streams keek.quote:Op maandag 17 september 2007 18:15 schreef schatje het volgende:
Dennis blijft maar in de camera kijken.
maak er een nieuw topic van !quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het lachwekkend worden en ben het een beetje bij gaan houden als ik streams keek.
Heb er inmiddels over de honderd![]()
knip...
Misschien wel een leuk idee idd. Uitprinten en naar hem toesturen is ook nog een optiequote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef SIRA het volgende:
[..]
maak er een nieuw topic van !
zat ik laatst ook al aan te denken nl
quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het lachwekkend worden en ben het een beetje bij gaan houden als ik streams keek.
Heb er inmiddels over de honderd![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scherp Donnyquote:Op maandag 17 september 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
Ik weet wat het is![]()
Aan het kapsel van Lieke kun je zien dat de extensions vooral boven op het hoofd zijn geplaatst. De opdracht dit jaar was natuurlijk "op welke manier valt er nog iets van die kale kop van Amanda te maken?"
De moeder was er ook.quote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef avonne het volgende:
Heeft Lieke nog iets verteld?
Fans, familie, BN-ers, roddels?
Hij moet wat...zo kan die via de lens zijn lelijke rotkop controleren op wratten.quote:Op maandag 17 september 2007 18:15 schreef schatje het volgende:
Dennis blijft maar in de camera kijken.
Jaap is een hangbuikzwijnquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef schatje het volgende:
Ja, Jaap lult het meteen door.
En jij denkt dat Amanda dat toegeeft? No way.quote:Op maandag 17 september 2007 19:01 schreef Copycat het volgende:
Vier of vijf deelnemers aan het NK Visagie?
Dus dan was Amanda net niet de slechtste?![]()
Klopt. Dit heeft Lieke net zelf verteld. Had ze tijdens de wedstrijd te horen gekregen.quote:Op maandag 17 september 2007 19:08 schreef mootie het volgende:
Van Vol, hier niet gelezen:
brian wilde volgens bianca DOB laten komen..een uur voor dat lieke zou vertrekken,en dan als amanda klaar was,dan zou amanda in de auto stappen,en lieke zou dan thuisblijven...bianca wilde daar niet aan meewerken.
bianca had ook gezegd,dat brian aan de ene kant heel lief kan doen,en dan op een afstand sneaky doen.
ik vind het wel grappig ...beetje mad maxquote:Op maandag 17 september 2007 19:09 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Lieke denkt dat je dit soort make-up en haarstyle voor de alledaagse dag kunt gebruiken zeg maar
Waarom verbaast me dat nu niet, Brian ten voeten uit, waarom zou Vol hier over liegen.quote:Op maandag 17 september 2007 19:08 schreef mootie het volgende:
Van Vol, hier niet gelezen:
brian wilde volgens bianca DOB laten komen..een uur voor dat lieke zou vertrekken,en dan als amanda klaar was,dan zou amanda in de auto stappen,en lieke zou dan thuisblijven...bianca wilde daar niet aan meewerken.
bianca had ook gezegd,dat brian aan de ene kant heel lief kan doen,en dan op een afstand sneaky doen.
Oooh dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde maar dat niemand het hier neer had gezet, het was puur een aanvulling.quote:Op maandag 17 september 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nu niet, Brian ten voeten uit, waarom zou Vol hier over liegen.
Ik ving half half iets op dus het kan best kloppen.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:04 schreef Py het volgende:
Straks heeft6 die Bianca alleen maar de pik op Amanda en loopt ze nu maar wat te lullen. Lieke moet uitkijken met het klakkeloos aannemen van info van die leggingmartelaar.
wat zieligquote:Op maandag 17 september 2007 19:12 schreef riri het volgende:
brian en amanda krijgen bijna geen post meer
Bedankt daarvoor danquote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde maar dat niemand het hier neer had gezet, het was puur een aanvulling.
Dennis heeft helemaal geen post, op wat gezamelijke naquote:Op maandag 17 september 2007 19:12 schreef riri het volgende:
Die wordt achtergehouden door achter, om het contrast groter te makenquote:Op maandag 17 september 2007 19:12 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2007 19:14 schreef ToughLove het volgende:
Okee, ben vanmiddag dus naar de jaarbeurs gegaan. We waren al wat aan de late kant, en zo te horen waren ze al met de modeshow begonnen want we mochten al niet meer naar binnen. Uitsluitend voor vakbezoekers zeiden ze. Dus wij buiten wachten, en daar kwam ze na een tijdje. Lieke was heeeel lief en we mochten ook nog even snel op de foto(zal ik later ook nog ff uploaden van mijn telefoon), we hebben ook nog wat door kunnen geven over het brief verhaal. Daarna moest ze alweer snel weg. Het was wel kort maar ik ben toch wel blij dat ik haar eventjes gezien heb![]()
![]()
Wat leuk, bedankt dat je het hier meldt.quote:Op maandag 17 september 2007 19:14 schreef ToughLove het volgende:
Het was wel kort maar ik ben toch wel blij dat ik haar eventjes gezien heb![]()
![]()
Als het wel waar is zou het megastom van amanda zijn. En gezien haar (gebrek aan) populariteit zou er vast wel iemand geweest zijn om even kenbaar te maken dat Amanda liegt over het aantal deelnemers. En ik heb nooit het idee gehad dat Amanda zo'n leugenaar is over dit soort dingen. Gezien de reputaie van bianca, twijfel ik sterk aan haar woorden.quote:Op maandag 17 september 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bianca zou ik inderdaad ook niet meteen op haar grote ogen geloven.
Maar het idee alleen al dat het wél waar is.
En nee, dat zal Amanda inderdaad never en nooit niet toegeven. Maar nogmaals: het idee al alleen dat het wél waar is.
Van VOL geleend.quote:Jaap gaat naar Brian en Amanda en verteld wat hij heeft gehoord van Huub en Lieke.
Amanda; Lieke is gewoon helemaal obsessed.
Brian zegt: dat wijf is echt niet goed bij har hoofd
Jaap: het zijn een stel fokking sukkels, met zulke mensen wil ik niet het spel spelen
Brian en Amanda vinden het stom dat Huub het aan Jaap heeft verteld.
Ze heeft de Kooi gekraaktquote:Op maandag 17 september 2007 19:14 schreef pullup het volgende:
Gaat Lieke meedoen met de musical Cats of zo![]()
Wat waarschijnlijk weer uitgelegd gaat worden als: We zijn zo popu dat niemand meer post hoeft te sturen....quote:Op maandag 17 september 2007 19:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dennis heeft helemaal geen post, op wat gezamelijke na
Amanda was weg en hij zei nog even stom mens.quote:Op maandag 17 september 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
Brian: "Weet je dat je me boos maakt?".
volgens mij was ze 2e of 3equote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
Kunnen we dat gewoon niet ergens opzoeken ? (Hoeveel deelnemers er
bij Amanda toen waren).
Ik heb al zitten googlen op 'nederlandse visagie kampioenschappen amanda'
maar daar komt niets zinvols uit. Zij was toch de winnaar ? Dan moet er toch
ERGENS haar naam staan
Ze was derde geworden dacht ikquote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
bij Amanda toen waren).
ERGENS haar naam staan
winnaar?quote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
bij Amanda toen waren).
ERGENS haar naam staan
Da's HELEMAAL MOOIquote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef riri het volgende:
[..]
winnaar?
derde toch van de maar 4 of 5 deelnemers
Hij is het niet eens met hoe Amanda Lieke basht.quote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
Wat was de aanleiding voor Brian's boodsheid?
Brian wilde duidelijk maken dat zij een gesprek met Lieke moest aangaan en haar niet zomaar bashen, daar bereik je niks mee volgens Brian.quote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt wat aan Brian, ze loopt weg; Brian zit stom stom stom stom
de rat zegt ook eens de waarheidquote:Op maandag 17 september 2007 19:24 schreef Shayndel het volgende:
lol brain vind amanda maar een dom mens.
Naad wel. Er komt een rijsttafel binnen en ze wil wel wat garnalenquote:Op maandag 17 september 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft ook geen zin in eten.....
Pot en ketel, anyone?quote:Op maandag 17 september 2007 19:25 schreef Nostalgist het volgende:
Brian pakt Amanda op essentiele dingen nu..... "Je kunt niet eens discussieren"!
Zwart, precies....quote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pot en ketel, anyone?
Alhoewel: het moet gezegd: daarin is Amanda inderdaad nog een paar stevige graden slechter dan Brian.
Het is idd geen vertoning, en wie er als eerste aan tafel in haar uppie te eten......Amanda.quote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten allemaal hun eigen bord pakken en sommige zitten al met hun handen aan het eten en stoppen het staand in hun mond.De klasse is ook echt helemaal weg.Zou geen duppie extra meer uitgeven aan dat uitschot als ik de redactie was.
En dan moet Amanda die kwartjes ook nog omrekenen naar Eurocenten. Valt me nog mee dat het nu al begint te vallen.quote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Het hinderlijke "Laat me nu eens uitpraten"begint nu ook Amanda op te vallen...... Ach "kwartjes vallen soms later"![]()
Ondankbaar kreng...quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef b.a.s. het volgende:
Brian: Kun je niet een op de rest wachten...
[afbeelding]
Nope, vandaar de rijsttafel.quote:Op maandag 17 september 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
De mexicaanse avond gaat niet door ?
De Euro heeft Amanda & Co geen goed gedaan. Kwartjes vallen nooit meerquote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwart, precies....
Het hinderlijke "Laat me nu eens uitpraten"begint nu ook Amanda op te vallen...... Ach "kwartjes vallen soms later"![]()
Volgens Leandra naar Belgische franken, moeilijker maar dan is het iig meer dan Guldens of Euro's.quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan moet Amanda die kwartjes ook nog omrekenen naar Eurocenten. Valt me nog mee dat het nu al begint te vallen.
Gut nou, look who's talking met haar greppendel outfit.quote:Op maandag 17 september 2007 19:36 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft d'r haar normaal gedaan en Amanda gelijk zo ziet het er niet uit
Doet Huub ook altijdquote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Starlie het volgende:
Ja Amanda, ga ff lekker aan tafel zitten roken terwijl de rest net begint met eten.. SMERIG WIJF!!!![]()
![]()
![]()
omg ja! Bestek weg!!quote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Amanda kan nu wel eens doordraaien, commentaar van Huub en Lieke en is is al chasgerijnig omdat ze ruzie met Brian heeft.
Zal wel een streamlock worden.
Een cussus helpt hier niets aanquote:Op maandag 17 september 2007 19:38 schreef SIRA het volgende:
Dennis eet ook al als een bouwvakker.
misschien moeten ze weer 's een of andere cursus erin gooien, kan toch niet..
Wacht maar tot maorgen, want dan gaat het echt gebeuren! 100%quote:Op maandag 17 september 2007 19:43 schreef Clank het volgende:
Dennis knalt ook weer voor 100% in de discussie.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda ik zie er altijd goed uit ....![]()
Ik voorspel een streamlockquote:Op maandag 17 september 2007 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat escaleren dit..... Oude tijden......
Soms is ze echt grappig!quote:Op maandag 17 september 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda ik zie er altijd goed uit ....![]()
Why?!quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, sinds de FEBO de sjit niet wil schuilen, schuilt hij zichzelf.
Psies, een betere plek om sjit te schuilen is er niet. Perfecte camouflage voor een drol als Brian.quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Py het volgende:
Brian is maar naar de stal gevlucht
quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, sinds de FEBO de sjit niet wil schuilen, schuilt hij zichzelf.
Die shit schuilenquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies, een betere plek om sjit te schuilen is er niet. Perfecte camouflage voor een drol als Brian.
Tja, wat moet ze anders. Lezen kan ze niet. Tangen is ook beter van niet. Neuken zit er nu ook even niet in.quote:Op maandag 17 september 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Owwww, Amanda heeft niets anders te doen dus gaat ze bashen, puur uit verveling![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, wat moet ze anders. Lezen kan ze niet. Tangen is ook beter van niet. Neuken zit er nu ook even niet in.![]()
Wie is "ze"?quote:Op maandag 17 september 2007 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Ze voorkomen een streamlock ! Hulde !
Volgens mij is dat niet puur uit verveling... Ik denk dat er toch nog wat frustratie zit omdat ze niet mee mocht naar die wedstrijd met DOBquote:Op maandag 17 september 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Owwww, Amanda heeft niets anders te doen dus gaat ze bashen, puur uit verveling![]()
Mooi toch. Als hij zo'n opdracht van achter krijgt, weet hij zich er toch geen raat mee en heeft dat meestal een tegenovergesteld effect.quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, Brian weer naar achteren geweest vandaag? Moet die zich weer goed gaan gedragen om kijkzieltjes te winnen?
Precies. Hoe vreemd het ook klinkt, ik begrijp dat Amanda Brian niet begrijpt, hij doet niet meer met bashen.quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, Brian weer naar achteren geweest vandaag? Moet die zich weer goed gaan gedragen om kijkzieltjes te winnen?
Ik vind het niet mooi. Een rat hoort zich als een rat te gedragen. Als een rat opeens gaat blaffen dan raak ik in de war en dat wil ik niet.quote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi toch. Als hij zo'n opdracht van achter krijgt, weet hij zich er toch geen raat mee en heeft dat meestal een tegenovergesteld effect.![]()
Met zulke tieten dien je niet te "flashen"quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Why?!
Als je dan toch je tieten wil flashen neem dan een push-up bra, dit is geen gezicht
Moooooooooooi, kleine toelichting graag.quote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef m1sse het volgende:
Even tussendoor: Dennis en Nadia staan zo vreselijk voor schut in de aflevering van vandaag.
Wat een prettige mededeling!quote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef m1sse het volgende:
Even tussendoor: Dennis en Nadia staan zo vreselijk voor schut in de aflevering van vandaag.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 17 september 2007 19:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met zulke tieten dien je niet te "flashen"
Zo bewust dat het eigenlijk hetzelfde is als tegen Amanda zeggen dat ze "nu echt moet oppassen"?quote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
Amanda heeft haar handen op haar rug en Brian zet heel bewust even zijn glas buiten bereik.
Heeft ze toch nog iets van haar vriendje opgestoken.quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef Py het volgende:
Amanda:
Wat lul jij voor fokking bullshit tegen mij!
Ai ai ai, dat valt niet goed bij het straatvechtertje Amanda.quote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
Brian:" Ik hoor niets wat je zegt"
That's just not gonna work.quote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef riri het volgende:
omdat brian er voor de streamers weer niet bij wou zitten want dan kan hij achterf zeggen..."tja,ik was het er niet mee eens wat ze daar aan tafel deden"
zo kan hij alles zo spelen dat hij overal onderuit komt.....
quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef Taurus het volgende:
Dat woord 'mallemoerrr'Brrr... En hoe hij 'tiete!' zegt. Bah, hij zegt het vies.
hahaquote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef Vandaag... het volgende:
Arme Fries..![]()
twee van die idioten voor je stal
Hij heeft wel een puntquote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian: "Je zit daar aan tafel en je kan je fucking shit toch zelf vinden!!?
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt zich af waarom Brian plotseling een popie jopie gedrag vertoont.
BQ geniet![]()
Eerst compleet het verhaal over Dennis die graag een vinger in zijn kont heeft: Kenneth die het aan Huub vertelt, Huub die dat aan Amanda vertelt, Amanda die het aan Nadia vertelt, Nadia die in de stress naar Dennis rent, die het net al zelf buiten te horen kreeg van Jaap en zich groot probeerde te houden. Dennis zegt dat het niet belangrijk is en wegloopt van Nadia, om er maar niet op in te hoeven gaan. En Nadia die nog even fijntjes naroept dat hij wel moet beseffen dat het met het hele 'gayverhaal' samenhangt. Dan de vijf samen discussieren hoe dit verhaal te counteren. Plus Brian die 'zeker weet' dat Huub liegt en het niet van Kenneth heeft gehoord.quote:Op maandag 17 september 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Moooooooooooi, kleine toelichting graag.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef ricofromrio het volgende:
Arme fries denkt dat het haar van Amanda eetbaar is
De paardenstal is "The place to be' voor een ruzie tegenwoordig.quote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij heeft wel een puntBrian weet ook waar hij de sjit kan vinden:in de stallen bij Fries!
Amanda wist zowel Fries als Brian daar te vinden, dus die heeft daar ook geen probleem om de fucking shit zelf te vinden.
Wat praat Brian nu voor fucking bullshit tegen Amanda?![]()
Damn, dat klinkt goed!quote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef m1sse het volgende:
[..]
Eerst compleet het verhaal over Dennis die graag een vinger in zijn kont heeft: Kenneth die het aan Huub vertelt, Huub die dat aan Amanda vertelt, Amanda die het aan Nadia vertelt, Nadia die in de stress naar Dennis rent, die het net al zelf buiten te horen kreeg van Jaap en zich groot probeerde te houden. Dennis zegt dat het niet belangrijk is en wegloopt van Nadia, om er maar niet op in te hoeven gaan. En Nadia die nog even fijntjes naroept dat hij wel moet beseffen dat het met het hele 'gayverhaal' samenhangt. Dan de vijf samen discussieren hoe dit verhaal te counteren. Plus Brian die 'zeker weet' dat Huub liegt en het niet van Kenneth heeft gehoord.
Daarna Nadia die zichzelf terugziet bij Jensen, Huub die haar inwrijft dat ze net zo trashy is als Amanda (flashback naar Nadia die Amanda ooit trashy noemde) en dan Amanda die Nadia nog even meldt dat het allemaal best wel pijnlijk is inderdaad.![]()
Zo ging het psies!quote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef m1sse het volgende:
[..]
Eerst compleet het verhaal over Dennis die graag een vinger in zijn kont heeft: Kenneth die het aan Huub vertelt, Huub die dat aan Amanda vertelt, Amanda die het aan Nadia vertelt, Nadia die in de stress naar Dennis rent, die het net al zelf buiten te horen kreeg van Jaap en zich groot probeerde te houden. Dennis zegt dat het niet belangrijk is en wegloopt van Nadia, om er maar niet op in te hoeven gaan. En Nadia die nog even fijntjes naroept dat hij wel moet beseffen dat het met het hele 'gayverhaal' samenhangt. Dan de vijf samen discussieren hoe dit verhaal te counteren. Plus Brian die 'zeker weet' dat Huub liegt en het niet van Kenneth heeft gehoord.
Daarna Nadia die zichzelf terugziet bij Jensen, Huub die haar inwrijft dat ze net zo trashy is als Amanda (flashback naar Nadia die Amanda ooit trashy noemde) en dan Amanda die Nadia nog even meldt dat het allemaal best wel pijnlijk is inderdaad.![]()
Buiten zou je gelijk hebbenquote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
"It's over "van Level 42 komt ineens in me op....
Of is het wishful dreaming ?
Thanksquote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef m1sse het volgende:
quote:
Aan het poepen, aldus Nadiaquote:Op maandag 17 september 2007 20:06 schreef Py het volgende:
Brian langs de pammetjesdealer?
Volgens mij is dat gele "jurkje" een nachtponquote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef Dark het volgende:
PS, dat gele jurkje kan echt niet bij Amanda, met die zwarte panty's eronder, yuk!
Je ziet echt iedere buts en duts. Vrouwen die zich op deze manier kleden zijn zo NIET aantrekkelijk!
Hoeveel zou ze kosten per half uur? (kan nooit veel zijn)
ik hoop dat het een zware zonne-allergie isquote:Op maandag 17 september 2007 20:06 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix: Amanda je krijgt echt rooie vlekken
Brian zit als peacemaker op de tuinstoelen, weg van het gepeupel.quote:
Ik was er al bang voor...quote:Op maandag 17 september 2007 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Buiten zou je gelijk hebben![]()
Binnen de kooi gaat het vanavond of anders morgen weer jeuken bij Amanda en dan is er maar 1 persoon beschikbaar.![]()
Schat, vannacht konijnen ze weer.quote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
De crisis tussen Amanda en Brian neemt ernstige vormen aan......
Niet dat ik het erg vind, hoor....
Ja kut, daar gaat mijn pay it forward gebaar van de dag.quote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zonder streams eigenlijk leuker dan met.
Dingen die ik echt wil zien, kijk ik wel via bv youtube. En meestal is dat stukken minder leuk dan de COSsen volgen.
Ik rook wel een pakje per maand extra, ter compensatie.
Gaat ie weer in gesprek met die vader die in de hemel zijt?quote:
Eeen make-up allergie wens ik haarquote:Op maandag 17 september 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoop dat het een zware zonne-allergie is![]()
Ik leer het ook nooit....quote:Op maandag 17 september 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, vannacht konijnen ze weer.![]()
Tuulk! Het is zo knap dat Brian zijn agressie kan bedwingen!quote:Op maandag 17 september 2007 20:09 schreef Clank het volgende:
Zou Brian nu weer extra cp's krijgen omdat hij zo goed uit de discussie is weggelopen?
ook goed, doe er dan ook nog een bleek/haarverf allergietje bijquote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Eeen make-up allergie wens ik haar(de zon laat het voorlopig even afweten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |