quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, sinds de FEBO de sjit niet wil schuilen, schuilt hij zichzelf.
Psies, een betere plek om sjit te schuilen is er niet. Perfecte camouflage voor een drol als Brian.quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Py het volgende:
Brian is maar naar de stal gevlucht
quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, sinds de FEBO de sjit niet wil schuilen, schuilt hij zichzelf.
Die shit schuilenquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies, een betere plek om sjit te schuilen is er niet. Perfecte camouflage voor een drol als Brian.
Tja, wat moet ze anders. Lezen kan ze niet. Tangen is ook beter van niet. Neuken zit er nu ook even niet in.quote:Op maandag 17 september 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Owwww, Amanda heeft niets anders te doen dus gaat ze bashen, puur uit verveling![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, wat moet ze anders. Lezen kan ze niet. Tangen is ook beter van niet. Neuken zit er nu ook even niet in.![]()
Wie is "ze"?quote:Op maandag 17 september 2007 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Ze voorkomen een streamlock ! Hulde !
Volgens mij is dat niet puur uit verveling... Ik denk dat er toch nog wat frustratie zit omdat ze niet mee mocht naar die wedstrijd met DOBquote:Op maandag 17 september 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Owwww, Amanda heeft niets anders te doen dus gaat ze bashen, puur uit verveling![]()
Mooi toch. Als hij zo'n opdracht van achter krijgt, weet hij zich er toch geen raat mee en heeft dat meestal een tegenovergesteld effect.quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, Brian weer naar achteren geweest vandaag? Moet die zich weer goed gaan gedragen om kijkzieltjes te winnen?
Precies. Hoe vreemd het ook klinkt, ik begrijp dat Amanda Brian niet begrijpt, hij doet niet meer met bashen.quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, Brian weer naar achteren geweest vandaag? Moet die zich weer goed gaan gedragen om kijkzieltjes te winnen?
Ik vind het niet mooi. Een rat hoort zich als een rat te gedragen. Als een rat opeens gaat blaffen dan raak ik in de war en dat wil ik niet.quote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi toch. Als hij zo'n opdracht van achter krijgt, weet hij zich er toch geen raat mee en heeft dat meestal een tegenovergesteld effect.![]()
Met zulke tieten dien je niet te "flashen"quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Why?!
Als je dan toch je tieten wil flashen neem dan een push-up bra, dit is geen gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |