Ze heeft de Kooi gekraaktquote:Op maandag 17 september 2007 19:14 schreef pullup het volgende:
Gaat Lieke meedoen met de musical Cats of zo![]()
Wat waarschijnlijk weer uitgelegd gaat worden als: We zijn zo popu dat niemand meer post hoeft te sturen....quote:Op maandag 17 september 2007 19:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dennis heeft helemaal geen post, op wat gezamelijke na
Amanda was weg en hij zei nog even stom mens.quote:Op maandag 17 september 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
Brian: "Weet je dat je me boos maakt?".
volgens mij was ze 2e of 3equote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
Kunnen we dat gewoon niet ergens opzoeken ? (Hoeveel deelnemers er
bij Amanda toen waren).
Ik heb al zitten googlen op 'nederlandse visagie kampioenschappen amanda'
maar daar komt niets zinvols uit. Zij was toch de winnaar ? Dan moet er toch
ERGENS haar naam staan
Ze was derde geworden dacht ikquote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
bij Amanda toen waren).
ERGENS haar naam staan
winnaar?quote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
bij Amanda toen waren).
ERGENS haar naam staan
Da's HELEMAAL MOOIquote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef riri het volgende:
[..]
winnaar?
derde toch van de maar 4 of 5 deelnemers
Hij is het niet eens met hoe Amanda Lieke basht.quote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
Wat was de aanleiding voor Brian's boodsheid?
Brian wilde duidelijk maken dat zij een gesprek met Lieke moest aangaan en haar niet zomaar bashen, daar bereik je niks mee volgens Brian.quote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt wat aan Brian, ze loopt weg; Brian zit stom stom stom stom
de rat zegt ook eens de waarheidquote:Op maandag 17 september 2007 19:24 schreef Shayndel het volgende:
lol brain vind amanda maar een dom mens.
Naad wel. Er komt een rijsttafel binnen en ze wil wel wat garnalenquote:Op maandag 17 september 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft ook geen zin in eten.....
Pot en ketel, anyone?quote:Op maandag 17 september 2007 19:25 schreef Nostalgist het volgende:
Brian pakt Amanda op essentiele dingen nu..... "Je kunt niet eens discussieren"!
Zwart, precies....quote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pot en ketel, anyone?
Alhoewel: het moet gezegd: daarin is Amanda inderdaad nog een paar stevige graden slechter dan Brian.
Het is idd geen vertoning, en wie er als eerste aan tafel in haar uppie te eten......Amanda.quote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten allemaal hun eigen bord pakken en sommige zitten al met hun handen aan het eten en stoppen het staand in hun mond.De klasse is ook echt helemaal weg.Zou geen duppie extra meer uitgeven aan dat uitschot als ik de redactie was.
En dan moet Amanda die kwartjes ook nog omrekenen naar Eurocenten. Valt me nog mee dat het nu al begint te vallen.quote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Het hinderlijke "Laat me nu eens uitpraten"begint nu ook Amanda op te vallen...... Ach "kwartjes vallen soms later"![]()
Ondankbaar kreng...quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef b.a.s. het volgende:
Brian: Kun je niet een op de rest wachten...
[afbeelding]
Nope, vandaar de rijsttafel.quote:Op maandag 17 september 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
De mexicaanse avond gaat niet door ?
De Euro heeft Amanda & Co geen goed gedaan. Kwartjes vallen nooit meerquote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwart, precies....
Het hinderlijke "Laat me nu eens uitpraten"begint nu ook Amanda op te vallen...... Ach "kwartjes vallen soms later"![]()
Volgens Leandra naar Belgische franken, moeilijker maar dan is het iig meer dan Guldens of Euro's.quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan moet Amanda die kwartjes ook nog omrekenen naar Eurocenten. Valt me nog mee dat het nu al begint te vallen.
Gut nou, look who's talking met haar greppendel outfit.quote:Op maandag 17 september 2007 19:36 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft d'r haar normaal gedaan en Amanda gelijk zo ziet het er niet uit
Doet Huub ook altijdquote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Starlie het volgende:
Ja Amanda, ga ff lekker aan tafel zitten roken terwijl de rest net begint met eten.. SMERIG WIJF!!!![]()
![]()
![]()
omg ja! Bestek weg!!quote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Amanda kan nu wel eens doordraaien, commentaar van Huub en Lieke en is is al chasgerijnig omdat ze ruzie met Brian heeft.
Zal wel een streamlock worden.
Een cussus helpt hier niets aanquote:Op maandag 17 september 2007 19:38 schreef SIRA het volgende:
Dennis eet ook al als een bouwvakker.
misschien moeten ze weer 's een of andere cursus erin gooien, kan toch niet..
Wacht maar tot maorgen, want dan gaat het echt gebeuren! 100%quote:Op maandag 17 september 2007 19:43 schreef Clank het volgende:
Dennis knalt ook weer voor 100% in de discussie.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda ik zie er altijd goed uit ....![]()
Ik voorspel een streamlockquote:Op maandag 17 september 2007 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat escaleren dit..... Oude tijden......
Soms is ze echt grappig!quote:Op maandag 17 september 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda ik zie er altijd goed uit ....![]()
Why?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |