Done!quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
Laat Huub als persoonlijkheid de televizierring winnen en stem niet voor het programma DGK als winnaar....!!!!
Ga naar de televiziersite en stem op Zilveren televizier ster voor de beste televisieman........Huub staat er niet bij, maar als je naar beneden scollt kun je Huub van Ballegooy (de gouden kooi) aangeven. Of het lukt weet ik niet, maar het is het proberen waard, of niet???
Opvallend dat je dat zingen noemt...quote:Op maandag 17 september 2007 18:15 schreef petraa het volgende:
Nadia tegen Dennis wat ziet ze eruit! Dennis zingt gewoon door.
Dennis is aan het kattenjanken staat zo stom!quote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat zingen noemt...![]()
Bij jou niet hoor schat...quote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis is aan het kattenjanken staat zo stom!![]()
Dreams of Beautyquote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef Utrecht het volgende:
waar staat DOB voor?
Amanda kreeg ook puntenquote:Op maandag 17 september 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
Zou leuk zijn als Lieke hier cp's voor krijgt. Syl had volgens mij toen ook cp's gehad met die paaldanswedstrijd, ik weet alleen niet meer of die bimbo kreeg toen ze meedeed aan de nk visagie.
Syl kreeg niks.Brian kreeg punten voor zijn vlieglessen en amanda voor haar derde plaats.quote:Op maandag 17 september 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
Zou leuk zijn als Lieke hier cp's voor krijgt. Syl had volgens mij toen ook cp's gehad met die paaldanswedstrijd, ik weet alleen niet meer of die bimbo kreeg toen ze meedeed aan de nk visagie.
Klopt, ik vond het lachwekkend worden en ben het een beetje bij gaan houden als ik streams keek.quote:Op maandag 17 september 2007 18:15 schreef schatje het volgende:
Dennis blijft maar in de camera kijken.
maak er een nieuw topic van !quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het lachwekkend worden en ben het een beetje bij gaan houden als ik streams keek.
Heb er inmiddels over de honderd![]()
knip...
Misschien wel een leuk idee idd. Uitprinten en naar hem toesturen is ook nog een optiequote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef SIRA het volgende:
[..]
maak er een nieuw topic van !
zat ik laatst ook al aan te denken nl
quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het lachwekkend worden en ben het een beetje bij gaan houden als ik streams keek.
Heb er inmiddels over de honderd![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scherp Donnyquote:Op maandag 17 september 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
Ik weet wat het is![]()
Aan het kapsel van Lieke kun je zien dat de extensions vooral boven op het hoofd zijn geplaatst. De opdracht dit jaar was natuurlijk "op welke manier valt er nog iets van die kale kop van Amanda te maken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |