abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150964757
5 uur in de auto naar Westerbork, woon je in Parijs ?
  maandag 23 maart 2015 @ 21:43:47 #202
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150965029
Ik vond persoonlijk heel Rome een tegenvaller.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_150965254
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef bluemoon23 het volgende:
5 uur in de auto naar Westerbork, woon je in Parijs ?
Heen + terugreis inclusief mcdonald :P
pi_150965533
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef Jibberwism het volgende:
Ik vond persoonlijk heel Rome een tegenvaller.
In welk opzicht?

Ben laatst 1 dag in Rome geweest. Vooral van het Pantheon had ik hele hoge verwachtingen maar ik vond het nog indrukwekkender dan ik had gehoopt. :)
pi_150966239
Colt Tower in San Francisco leek van onder bijzonderder dan van boven.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 08:05:25 #206
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_150973547
Leuk topic,

De blue lagoon van IJsland, Smerig, waanzinnig ver en verspilling van geld. Typische toeristenval. Ze hebben hem expres zo ver mogelijk van Reykjavik gebouwd om groot geld te verdienen aan reiskosten.

Van Dublin had ik ook hoge verwachtingen die uiteindelijk anders bleken. Ik snap absoluut niet wat met ziet in de spire en de temple bar

meest tegenvallende trekpleister in Europa: cabo de roca
alleen als je nooit afgronden hebt gezienen en thuis wilt vertellen dat je op het westerse puntje bent geweest

buiten europa
alcatraz vond ik echt een toeristenval, alsof ze met opzet die gevangenen hebben laten ontsnappen om er een bezienswaardigheid van te maken
Toronto cn tower, ben ik nooit geweest, mede door die hoge prijs van 40 dollar en het schijnt dat je er een beperkte tijd gegeven wordt om in de shuttle te mogen

meest teleurstellende stad aller tijden
ADELAIDE + mount lofty
wie biedt er meer? als je hier geweest bent weet je vast wel wat ik bedoel
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_150974023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:05 schreef Brett-Anderson het volgende:
Leuk topic,

De blue lagoon van IJsland, Smerig, waanzinnig ver en verspilling van geld. Typische toeristenval. Ze hebben hem expres zo ver mogelijk van Reykjavik gebouwd om groot geld te verdienen aan reiskosten.

Van Dublin had ik ook hoge verwachtingen die uiteindelijk anders bleken. Ik snap absoluut niet wat met ziet in de spire en de temple bar

meest tegenvallende trekpleister in Europa: cabo de roca
alleen als je nooit afgronden hebt gezienen en thuis wilt vertellen dat je op het westerse puntje bent geweest

buiten europa
alcatraz vond ik echt een toeristenval, alsof ze met opzet die gevangenen hebben laten ontsnappen om er een bezienswaardigheid van te maken
Toronto cn tower, ben ik nooit geweest, mede door die hoge prijs van 40 dollar en het schijnt dat je er een beperkte tijd gegeven wordt om in de shuttle te mogen

meest teleurstellende stad aller tijden
ADELAIDE + mount lofty
wie biedt er meer? als je hier geweest bent weet je vast wel wat ik bedoel
Dublin is juist een hele fijne stad, ga er graag heen.

Adelaide kan moeilijk tegenvallen, want er is niks waar mee geadverteerd wordt dat je moet zien. Kan me ook weinig heugen van de stad, beetje een shopping mall zonder dak.

Wat wel tegenviel was uluru, 500km rijden enkele reis voor een rotsblok die van dichtbij er net zo uitziet als van veraf.
Gelukkig waren de Olga's en de kings canyon wel dichtbij en die maken alles goed.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:08:18 #208
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_150974318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:47 schreef Soohr het volgende:

[..]

In Dublin heb je alcohol nodig. Zonder alcohol is het saai. Zowel de locals als toeristen weten dit. De Paddy's Day Parade was een teleurstelling, maar het feest zelf was super. Blood & Whiskey. De Ieren zijn de slow cousin van Europa; dingen maken of organiseren zijn ze niet zo goed in, maar drinken en feesten kunnen ze als geen ander. >:O
reset
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:20:31 #209
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_150974526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:05 schreef Brett-Anderson het volgende:

IJsland hebben ze ook expres zo koud gemaakt zodat je wel zo'n IJslandse trui moet kopen. Uitzuigers zijn het!
reset
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:08:23 #210
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_150979356
okee okee, nou ik ging er voor het gemak van uit dat ze wel meer lava velden hadden die dichter bij reykjavik zitten. Ik vind dertig euro voor entree en de afstand die je moet afleggen het niet waard voor een door de aarde verwarmd, naar sulfur ruikend water dat tezamen met de blauwe melkkleur uit een machine komt.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_150997697
De piramides en sphinx zijn me toch flink tegen gevallen. Ik had toch echt iets imposante groots verwacht, maar ze zijn zo klein. De gemiddelde sociale huurwoningflat in een nederlandse stad is imposanter.

Het zijn een hoop stenen, maar ook hoe de omgeving is gepresenteerd. Net een vuilnisbelt... Als die stenen zo'n beetje de levensaders zijn van je toeristische economie, hou het dan tenminste netjes.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:50:16 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150998454
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef LintuxCx het volgende:
Colt Tower in San Francisco leek van onder bijzonderder dan van boven.
Die ja. Helemaal naar boven gelopen en dan bleek het uitzicht totaal waardeloos :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150998793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:47 schreef Soohr het volgende:

[..]

Adelaide kan moeilijk tegenvallen, want er is niks waar mee geadverteerd wordt dat je moet zien. Kan me ook weinig heugen van de stad, beetje een shopping mall zonder dak.

Wat wel tegenviel was uluru, 500km rijden enkele reis voor een rotsblok die van dichtbij er net zo uitziet als van veraf.
Gelukkig waren de Olga's en de kings canyon wel dichtbij en die maken alles goed.
Mee eens, Uluru viel mij ook wat tegen, zeker in verhouding tot vele andere mooie dingen in de Australische outback.

Adelaide is net zo boeiend als Tilburg of Hengelo, maar daar had ik dan ook niets van verwacht.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_151019541
Istanbul.
Miste echt sfeer in de stad, zat dan wel in Besiktas wat lekker minder toeristisch was, maar de grootste dingen waar je voor naar heen gaat waren bij lange niks aan. Voelde de geschiedenis niet in de stad.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_151058158
Ik vond de Twelve Apostles bij de Great Ocean Road in Australie erg tegenvallen. Wellicht omdat het slecht weer was, maar ik snap de ophef niet zo.
pi_151059012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef Zocalo het volgende:
Ik vond de Twelve Apostles bij de Great Ocean Road in Australie erg tegenvallen. Wellicht omdat het slecht weer was, maar ik snap de ophef niet zo.
Ik zag ze op een hele zonnige, maar koude winderige dag.
Dat zag er heel mooi uit en lekker rustig qua mensen.
pi_151059961
The Golden Gate Bridge in SF.
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:08:16 #218
22565 asco
Los in deze tent
pi_151071269
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
The Golden Gate Bridge in SF.
Was het mistig? ;)
pi_151074005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:08 schreef asco het volgende:

[..]

Was het mistig? ;)
Nee, avond ;(
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:12:29 #220
319979 Fok-it
All is well
pi_151091922
Birma-spoorlijn in Thailand
Mona Lisa
Toren van Pisa
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_151092891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Mona Lisa
Toren van Pisa
Haha, Mona Lisa ja. Sta je in zo'n hele grote zaal met honderden mensen en dan hangt daar zo'n klein schilderijtje.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:42:13 #222
319979 Fok-it
All is well
pi_151092998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, Mona Lisa ja. Sta je in zo'n hele grote zaal met honderden mensen en dan hangt daar zo'n klein schilderijtje.
Ja was beetje anti-climax inderdaad. :+ andere delen van het Louvre zijn stukken mooier
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 16:05:15 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151095754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef Zocalo het volgende:
Echt? :o Vond dat juist fantastisch. Ik vond Highway 1 van LA naar SF wat tegenvallen, na de Great Ocean Road is geen kustrit meer echt boeiend :@ :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Mona Lisa
Toren van Pisa
Inderdaad de mona lisa, klein rot ding _O- Vond het echt absurd dat tientallen mensen in zo'n kleine ruimte naar dat schilderijtje staan te staren terwijl in de zaal ernaast er imposante schilderijen hangen van minstens 4 meter hoog _O_
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_151097868
Ik noemde eerder al dat ik alleen Stonehenge echt vond tegenvallen (klein kutdingetje), maar nu ik erover nadenk, nog een dikke tegenvaller (hoewel niet zo geadverteerd als bezienswaardigheid) is Panama-Stad. Het lijkt net een VSAmerikaanse exclave, mensen zijn onvriendelijk (zeker voor Latijns-Amerikaanse standaarden), fascistische politie, het historische centrumpje is klein, staat in de steigers en haalt het niet bij Cartagena en het is er gevaarlijk op straat (heerst zelfs een avondklok).

Toen ik er was, werd me ook afgeraden naar het Panama-kanaal te gaan; iedereen vond dat ook zwaar tegenvallen.

Ah nog 1: het Dalí-museum in Barcelona. Als groot Dalí-fan was ik bijzonder teleurgesteld, zeker na het zien (2x) van zijn prachtige huis in Figueres.

[ Bericht 11% gewijzigd door El_Matador op 27-03-2015 17:10:34 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151098289
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Schloss Neuschwannstein. Niet zozeer het kasteel was een afknapper, want dat zag er vanaf een afstand daadwerkelijk heel fraai uit.
Daarom ben ik er ook niet ingegaan overdag.

De nachtelijke paddotrip met uitzicht op dit Disneykasteel en het andere op een andere heuvel was daarentegen geniaal. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')