Heen + terugreis inclusief mcdonaldquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef bluemoon23 het volgende:
5 uur in de auto naar Westerbork, woon je in Parijs ?
In welk opzicht?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef Jibberwism het volgende:
Ik vond persoonlijk heel Rome een tegenvaller.
Dublin is juist een hele fijne stad, ga er graag heen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:05 schreef Brett-Anderson het volgende:
Leuk topic,
De blue lagoon van IJsland, Smerig, waanzinnig ver en verspilling van geld. Typische toeristenval. Ze hebben hem expres zo ver mogelijk van Reykjavik gebouwd om groot geld te verdienen aan reiskosten.
Van Dublin had ik ook hoge verwachtingen die uiteindelijk anders bleken. Ik snap absoluut niet wat met ziet in de spire en de temple bar
meest tegenvallende trekpleister in Europa: cabo de roca
alleen als je nooit afgronden hebt gezienen en thuis wilt vertellen dat je op het westerse puntje bent geweest
buiten europa
alcatraz vond ik echt een toeristenval, alsof ze met opzet die gevangenen hebben laten ontsnappen om er een bezienswaardigheid van te maken
Toronto cn tower, ben ik nooit geweest, mede door die hoge prijs van 40 dollar en het schijnt dat je er een beperkte tijd gegeven wordt om in de shuttle te mogen
meest teleurstellende stad aller tijden
ADELAIDE + mount lofty
wie biedt er meer? als je hier geweest bent weet je vast wel wat ik bedoel
In Dublin heb je alcohol nodig. Zonder alcohol is het saai. Zowel de locals als toeristen weten dit. De Paddy's Day Parade was een teleurstelling, maar het feest zelf was super. Blood & Whiskey. De Ieren zijn de slow cousin van Europa; dingen maken of organiseren zijn ze niet zo goed in, maar drinken en feesten kunnen ze als geen ander.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:47 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dublin is juist een hele fijne stad, ga er graag heen.
IJsland hebben ze ook expres zo koud gemaakt zodat je wel zo'n IJslandse trui moet kopen. Uitzuigers zijn het!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:05 schreef Brett-Anderson het volgende:
De blue lagoon van IJsland, Smerig, waanzinnig ver en verspilling van geld. Typische toeristenval. Ze hebben hem expres zo ver mogelijk van Reykjavik gebouwd om groot geld te verdienen aan reiskosten.
Die ja. Helemaal naar boven gelopen en dan bleek het uitzicht totaal waardeloosquote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef LintuxCx het volgende:
Colt Tower in San Francisco leek van onder bijzonderder dan van boven.
Mee eens, Uluru viel mij ook wat tegen, zeker in verhouding tot vele andere mooie dingen in de Australische outback.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:47 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dublin is juist een hele fijne stad, ga er graag heen.
Adelaide kan moeilijk tegenvallen, want er is niks waar mee geadverteerd wordt dat je moet zien. Kan me ook weinig heugen van de stad, beetje een shopping mall zonder dak.
Wat wel tegenviel was uluru, 500km rijden enkele reis voor een rotsblok die van dichtbij er net zo uitziet als van veraf.
Gelukkig waren de Olga's en de kings canyon wel dichtbij en die maken alles goed.
Ik zag ze op een hele zonnige, maar koude winderige dag.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef Zocalo het volgende:
Ik vond de Twelve Apostles bij de Great Ocean Road in Australie erg tegenvallen. Wellicht omdat het slecht weer was, maar ik snap de ophef niet zo.
Was het mistig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
The Golden Gate Bridge in SF.
Haha, Mona Lisa ja. Sta je in zo'n hele grote zaal met honderden mensen en dan hangt daar zo'n klein schilderijtje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Birma-spoorlijn in Thailand
Mona Lisa
Toren van Pisa
Ja was beetje anti-climax inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, Mona Lisa ja. Sta je in zo'n hele grote zaal met honderden mensen en dan hangt daar zo'n klein schilderijtje.
Echt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef Zocalo het volgende:
Ik vond de Twelve Apostles bij de Great Ocean Road in Australie erg tegenvallen. Wellicht omdat het slecht weer was, maar ik snap de ophef niet zo.
Inderdaad de mona lisa, klein rot dingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Birma-spoorlijn in Thailand
Mona Lisa
Toren van Pisa
Daarom ben ik er ook niet ingegaan overdag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Schloss Neuschwannstein. Niet zozeer het kasteel was een afknapper, want dat zag er vanaf een afstand daadwerkelijk heel fraai uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |