Dat doe je toch niet...quote:Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef HMaster-II het volgende:Topic Verknoeiende Postaantalopkrikker
Ja johquote:Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef loehoes het volgende:
Jeetje wat gaat dat snel zeg, die SC.
Laat HM2 maar ouwehoerenquote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef didotcicero het volgende:
Freud heeft altijd al een stukje klaarstaan. Ik kom altijd net op het verkeerde moment en moet dan snel wat verzinnen.
Werken? Dat doen we morgen weer!quote:Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja johWe lullen hier wat af
![]()
Vooral TIJDENS werktijd
Ga dan eens fotograferen jaquote:
Vanaf vandaag kan het weer. Alhoewel mijn vriendin al met een lijst met klusjes kwam die ik nu kan gaan doen...quote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga dan eens fotograferen jaOf bewerk je vakantiefoto's en laat ze eens zien
Ik zou aangeven dat ze een verzoek kunnen doen om het type platen wat ze willen gebruiken. Dan maak jij de selectie, en geeft dan een prijs voor de cd, plus een geldbedrag en eventueel bronvermelding. Alle foto's geven is not an option, alleen waar jij happy over bent.quote:Op maandag 17 september 2007 15:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Vraagje:
Van de organistaie van "Urban Action" waar het Streetbike Freestyle EK gehouden is kreeg ik een mail met daarin de vraag of ik "alle foto's" even kon opsturen op DVD....
Nu voel ik daar erg weinig voor om dit gratis te doen.
Wat zou nou "redelijk" zijn om te vragen voor die foto's
Kheb wel iets gevonden http://www.richtprijzen.org/1/1.html alleen die prijzen lijken mij wat aan de hoge kant.
Dat idee had ik dus ook al maar dan komt de vraag hoe ga ik die prijs bepalen. En die foto's waar ik niet tevreden over ben mogen ze hebben gratis zelsquote:Op maandag 17 september 2007 15:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou aangeven dat ze een verzoek kunnen doen om het type platen wat ze willen gebruiken. Dan maak jij de selectie, en geeft dan een prijs voor de cd, plus een geldbedrag en eventueel bronvermelding. Alle foto's geven is not an option, alleen waar jij happy over bent.
Tja...die richtprijzen zijn leuk, maar in theorie gewoon niet haalbaar. Bekijk hoeveel foto's het zijn, probeer in te schatten wat het budget is van die toko, probeer te achterhalen wat ze ermee willen doen en bedenk of je het uiterste eruit wil halen of dat je misschien volgend jaar nog een klusje eraan kan overhouden en noem dan een bedragquote:Op maandag 17 september 2007 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook al maar dan komt de vraag hoe ga ik die prijs bepalen. En die foto's waar ik niet tevreden over ben mogen ze hebben gratis zelszolang daar mijn naam maar niet bij vermeld wordt.
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:
Dit probleem komt iedereen tegen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Vraagje:
Van de organistaie van "Urban Action" waar het Streetbike Freestyle EK gehouden is kreeg ik een mail met daarin de vraag of ik "alle foto's" even kon opsturen op DVD....
Nu voel ik daar erg weinig voor om dit gratis te doen.
Wat zou nou "redelijk" zijn om te vragen voor die foto's
Kheb wel iets gevonden http://www.richtprijzen.org/1/1.html alleen die prijzen lijken mij wat aan de hoge kant.
* PdeHoog doet idem dito zeg maar.....quote:Op maandag 17 september 2007 15:48 schreef Yoni het volgende:
Als iemand bij mij om alle foto's vraagt dan is dat voor mij "alle foto's waar ík achter sta". De rest krijgen ze gewoon niet![]()
ik vind dat eigenlijk alleen maar logisch.quote:Op maandag 17 september 2007 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog doet idem dito zeg maar.....
De rest zien ze niet eens dus
Budget is 0 zo ongeveer. Zo half meegekregen dat er geld bij moest aan het eind van het event. Maar dat is niet mijn probleem als dat zo is.quote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja...die richtprijzen zijn leuk, maar in theorie gewoon niet haalbaar. Bekijk hoeveel foto's het zijn, probeer in te schatten wat het budget is van die toko, probeer te achterhalen wat ze ermee willen doen en bedenk of je het uiterste eruit wil halen of dat je misschien volgend jaar nog een klusje eraan kan overhouden en noem dan een bedrag
en wees voorzichtig met het wegsturen van foto's waar je niet achter staat..... ik doe dat nooit eigenlijk
exporteren?quote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Help
Ik zit ff met een stom probleem
Ik wil mijn home page aanpassen. Heb ik al een tijdje niet gedaan.
Maar nu ben ik even vergeten![]()
Hoe ik mijn fireworks file omzet naar een HTML code file.
Ik zal wel wat over het hoofd zien, maar ik kom er nu niet 1 2 3 uit
ik dank uquote:
Gewoon de portomonnee laten trekken. Aantal foto's x tarief wat je de kampioen gevraagd hebtquote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Budget is 0 zo ongeveer. Zo half meegekregen dat er geld bij moest aan het eind van het event. Maar dat is niet mijn probleem als dat zo is.
Wat mij eigenlijk dwars zit is dat ze er achteraf mee komen. Hadden ze mij voor het event gemeld dat ze foto's willen hebben dan was het simpel geweest.
De hele gein is dat de kampioen naar mij door verwezen werd voor foto's omdat ze zelf geen fotograaf hadden rondlopen. Dus ik heb ze al een keer geholpen door hem van foto's te voorzien. Waar hij zelf zijn portemonnee voor getrokken heeft.
Is wel een planquote:Op maandag 17 september 2007 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon de portomonnee laten trekken. Aantal foto's x tarief wat je de kampioen gevraagd hebt
Dank je wel. Ik ben er super blij mee! Eindelijk klaar!quote:Op maandag 17 september 2007 18:02 schreef Auticia het volgende:
Airwin, gefeliciteerd!
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Is wel een plan
Dus nu alleen nog het aantal foto's bereken wat ik op die dvd moet mikken om er een Canon EF 24-70mm F 2.8 L USM uit te halen
Dat wordt creatief maar toch diplomatiek correct mailen vanavond
Ik heb alleen verticale scrollbars bij de portfolio selectie. Verder nergens. Zijn het die of zie ik ze gewoon niet?quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef freud het volgende:
GRRRR!!
Ik ben met simpleviewer bezig, in een frame, maar dat k*tscript leest de framewidth niet goed uit, en dus scrollbars. Deze kan ik helaas niet uitzetten, want de gallerylist moet wel scrollbaar zijn. Heb f*cking alles al geprobeerd, swf in frame, iframes, maar helaasch. Hebben jullie nog tips? Zie www.newvisions.nl voor mijn frustratie... (site moet voor 1024x768 werken trouwens)
hier idd beide scrollbars.quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef freud het volgende:
GRRRR!!
Ik ben met simpleviewer bezig, in een frame, maar dat k*tscript leest de framewidth niet goed uit, en dus scrollbars. Deze kan ik helaas niet uitzetten, want de gallerylist moet wel scrollbaar zijn. Heb f*cking alles al geprobeerd, swf in frame, iframes, maar helaasch. Hebben jullie nog tips? Zie www.newvisions.nl voor mijn frustratie... (site moet voor 1024x768 werken trouwens)
Tis een IE issue (bug), probeer dit eens ipv gewoon <body> maak je er van <body style="width:98%">quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef freud het volgende:
GRRRR!!
Ah, vandaar... ik gebruik Firefox...quote:Op maandag 17 september 2007 20:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis een IE issue (bug), probeer dit eens ipg gewoon <body> maar je er van <body style="width:98%">
Wil wel eens helpen
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb de dame in kwestie even een mailtje gestuurd met wat vragen erin. Vooral waarvoor ze de foto's wil gebruiken.quote:Op maandag 17 september 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
1200 EUR
Gaat je niet lukken denk ik
Maar succes.... ben benieuwd
Mee eens. Ben benieuwd wat hun reactie gaat zijnquote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb de dame in kwestie even een mailtje gestuurd met wat vragen erin. Vooral waarvoor ze de foto's wil gebruiken.
En even duidelijk gemaakt dat zij als prive persoon de foto's best mag hebben maar dat zij als deel van de organisatie van zo'n evenement de foto's niet zomaar gaat krijgen.
Op de een of andere manier kan ik me niet aan de indruk onttrekken ze mijn foto's willen gaan gebruiken voor hun website.
Dit "probleempje" heb ik ook gehad met het KNLTB.quote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb de dame in kwestie even een mailtje gestuurd met wat vragen erin. Vooral waarvoor ze de foto's wil gebruiken.
En even duidelijk gemaakt dat zij als prive persoon de foto's best mag hebben maar dat zij als deel van de organisatie van zo'n evenement de foto's niet zomaar gaat krijgen.
Op de een of andere manier kan ik me niet aan de indruk onttrekken ze mijn foto's willen gaan gebruiken voor hun website.
quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die Blijdorp en die 'kleine' leeuwtjes kennen (en een keer of 300 op de foto hebben), dit droeve bericht Zeldzame leeuw verdrinkt in Blijdorp
Da's iig alweer een beetje positief nieuws, maar toch...quote:Leeuwenwelp verdronken
Zaterdag 15 september is rond tweeën helaas een van de twee jongen bij de Aziatische leeuwen verdronken. 's Ochtends was al geconstateerd dat moeder en de twee jongen ziek waren, hoewel op dat moment nog niet duidelijk was wat hen mankeerde.
Het verdronken jong heeft waarschijnlijk een toeval gekregen, is in het water beland en toen verdronken. Sectie zal hopelijk uitwijzen wat de dieren onder de leden hebben.
Inmiddels is bekend dat het moederdier en het overgebleven jong niet (meer) in levensgevaar zijn.
Je zal maar stom genoeg zijn om er achteraan te duikenquote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef Yoni het volgende:
Je zal erbij staan trouwens.. als publiek..lijkt me echt vreselijk om te zien!
Thnx, maar ik neem een kop thee!quote:Op dinsdag 18 september 2007 04:50 schreef ..bennie het volgende:
*Koffie aanzet voor Xil*
quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die Blijdorp en die 'kleine' leeuwtjes kennen (en een keer of 300 op de foto hebben), dit droeve bericht Zeldzame leeuw verdrinkt in Blijdorp
Hoop dat je er wat mee kuntquote:Op maandag 17 september 2007 23:22 schreef _Lau_ het volgende:
Net goede hulp van An gehad voor schoolproject![]()
Ben benieuwd!quote:Op maandag 17 september 2007 23:22 schreef _Lau_ het volgende:
Net goede hulp van An gehad voor schoolproject![]()
An!!!! IS je wekker kapot??!! Weet je wel niet hoe vroeg het isquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoop dat je er wat mee kunt![]()
Ik ga werken, laters![]()
Haha, de truc is om ze 's avonds alvast om et laten kleden voordat ze naar bed gaan. Dan gaat het 's ochtends snellerquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
werkze! ik ga wat droppings op een schoolplein verrichten, als ik ze eenmaal zo ver heb dat ze toonbaar zijn
Van een kapotte wekker verwacht ik dat die niet af gaat. Niet dat 'ie vroeger af gaat...quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:52 schreef freud het volgende:
An!!!! IS je wekker kapot??!! Weet je wel niet hoe vroeg het is!
Kapot is per definitie dat het object niet meer de functionaliteit heeft die vooraf verwacht wordt. De verwachting die ik van een wekker heb, is dat hij me op de door mij ingestelde tijd mij wekt. Als de wekker dan eerder wekt, dan dat ik aan heb gegeven, dan is hij kapot. Allebei gelijk, maar jij bent wel typisch een managerquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van een kapotte wekker verwacht ik dat die niet af gaat. Niet dat 'ie vroeger af gaat...
Volgens de Van Dale betekent 'kapot' ondermeer: niet meer functionerend, buiten werking. 'Niet meer functionerend' is in mijn beleving toch net iets anders dan 'anders functionerend' of 'niet meer functionerend volgens de verwachtingen'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:44 schreef freud het volgende:
[..]
Kapot is per definitie dat het object niet meer de functionaliteit heeft die vooraf verwacht wordt. De verwachting die ik van een wekker heb, is dat hij me op de door mij ingestelde tijd mij wekt. Als de wekker dan eerder wekt, dan dat ik aan heb gegeven, dan is hij kapot. Allebei gelijk, maar jij bent wel typisch een manager. Impliciet allerlei dingen verwachten
.
Daarom zeggen ze ook niet voor niets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale betekent 'kapot' ondermeer: niet meer functionerend, buiten werking. 'Niet meer functionerend' is in mijn beleving toch net iets anders dan 'anders functionerend' of 'niet meer functionerend volgens de verwachtingen'.
Desalniettemin, die opmerking over de typische manager kwam wel aan. Je bent niet de eerste die meent mij daarmee te moeten confronteren...
Gelukkig ben ik nog nooit manager geweest, dus aangesproken voel ik mij niet. Toch vraag ik mij af, waarom mensen dan toch met zo'n opmerking komen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze ook niet voor niets.
"Managers zijn medewerkers die, wegens niet goed functioneren, uit het productieproces worden gehaald."![]()
Onze wekker is niet kapot...quote:
Hee da`s een goeie! Als ik ze dan ook alvast de tanden laat poetsen is dat ook maar weer klaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
[..]
An!!!! IS je wekker kapot??!! Weet je wel niet hoe vroeg het is!
[..]
Haha, de truc is om ze 's avonds alvast om et laten kleden voordat ze naar bed gaan. Dan gaat het 's ochtends sneller.
Niet meer functionerend is wat ik beschreefquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale betekent 'kapot' ondermeer: niet meer functionerend, buiten werking. 'Niet meer functionerend' is in mijn beleving toch net iets anders dan 'anders functionerend' of 'niet meer functionerend volgens de verwachtingen'.
Desalniettemin, die opmerking over de typische manager kwam wel aan. Je bent niet de eerste die meent mij daarmee te moeten confronteren...
Oh, daar is een karcher weer erg handig bij. Uit bed, poncho over de kleren, en dan even met mondjes open over die hoofdjes. Binnen 5 seconden 2 kids tanden gepoetst en gewassenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hee da`s een goeie! Als ik ze dan ook alvast de tanden laat poetsen is dat ook maar weer klaar *O8
Balkenende die hekelt de zesjes mentaliteit in Nederland. Maar zodra je een beetje boven het maaiveld uitsteekt, wordt meteen je kop eraf gehakt. En bovendien worden de topinkomens hard aangepakt. Ik ga intern solliciteren hier, lekker ambtenaar worden en meedoen met de eenheidsworst...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freud het volgende:
En tja, als je je MBA haalt, dan kan je managementgrappen verwachten! Kon alleen de bijbehorende Dilbert niet vinden.
Scheelt meteen weer wisselenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:36 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, daar is een karcher weer erg handig bij. Uit bed, poncho over de kleren, en dan even met mondjes open over die hoofdjes. Binnen 5 seconden 2 kids tanden gepoetst en gewassen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef freud het volgende:
Hey airwin, nieuwe avatar: [afbeelding]
Oh ja, dat circus is vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Yoni het volgende:
Jeuj ik zie blauwe lucht
Straks eens zien of ik Bea en de gouden koets op de plaat krijg![]()
Wij hebben vanmiddag een speech van Wouter Bos in de kantine. Wil je op de gastenlijst?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Yoni het volgende:
Jeuj ik zie blauwe lucht
Straks eens zien of ik Bea en de gouden koets op de plaat krijg![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag een speech van Wouter Bos in de kantine. Wil je op de gastenlijst?
Die is sowieso niet heel bijzonder, dus er valt weinig aan te verknallen...quote:
Ze proberen het welquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is sowieso niet heel bijzonder, dus er valt weinig aan te verknallen...
Vraag hem eens wat ie van die Bolletje reklame vindtquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is sowieso niet heel bijzonder, dus er valt weinig aan te verknallen...
Welke reclame? 't Zegt mij niks namelijks...quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat ie van die Bolletje reklame vindt![]()
![]()
.
klikquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke reclame? 't Zegt mij niks namelijks...
En je vrouwelijke charme en of een pruillip werkte ook niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef Yoni het volgende:
Zoo Bea gezien. En een boel flutfoto's gemaakt. Had wel goeie plek qua zicht, maar slecht qua foto's. Die stomme soldaten wilden niet uit de weg gaan
quote:
Neuj, die soldaten moeten daar tenslotte langs de weg staanquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En je vrouwelijke charme en of een pruillip werkte ook niet?
Gewoon hard roepen dat je geen vrij schot hebt van de Bea.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neuj, die soldaten moeten daar tenslotte langs de weg staanHad er gewoon eerder moeten zijn, maar ja, er moet ook gewerkt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |