ik dank uquote:
Gewoon de portomonnee laten trekken. Aantal foto's x tarief wat je de kampioen gevraagd hebtquote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Budget is 0 zo ongeveer. Zo half meegekregen dat er geld bij moest aan het eind van het event. Maar dat is niet mijn probleem als dat zo is.
Wat mij eigenlijk dwars zit is dat ze er achteraf mee komen. Hadden ze mij voor het event gemeld dat ze foto's willen hebben dan was het simpel geweest.
De hele gein is dat de kampioen naar mij door verwezen werd voor foto's omdat ze zelf geen fotograaf hadden rondlopen. Dus ik heb ze al een keer geholpen door hem van foto's te voorzien. Waar hij zelf zijn portemonnee voor getrokken heeft.
Is wel een planquote:Op maandag 17 september 2007 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon de portomonnee laten trekken. Aantal foto's x tarief wat je de kampioen gevraagd hebt
Dank je wel. Ik ben er super blij mee! Eindelijk klaar!quote:Op maandag 17 september 2007 18:02 schreef Auticia het volgende:
Airwin, gefeliciteerd!
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Is wel een plan
Dus nu alleen nog het aantal foto's bereken wat ik op die dvd moet mikken om er een Canon EF 24-70mm F 2.8 L USM uit te halen
Dat wordt creatief maar toch diplomatiek correct mailen vanavond
Ik heb alleen verticale scrollbars bij de portfolio selectie. Verder nergens. Zijn het die of zie ik ze gewoon niet?quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef freud het volgende:
GRRRR!!
Ik ben met simpleviewer bezig, in een frame, maar dat k*tscript leest de framewidth niet goed uit, en dus scrollbars. Deze kan ik helaas niet uitzetten, want de gallerylist moet wel scrollbaar zijn. Heb f*cking alles al geprobeerd, swf in frame, iframes, maar helaasch. Hebben jullie nog tips? Zie www.newvisions.nl voor mijn frustratie... (site moet voor 1024x768 werken trouwens)
hier idd beide scrollbars.quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef freud het volgende:
GRRRR!!
Ik ben met simpleviewer bezig, in een frame, maar dat k*tscript leest de framewidth niet goed uit, en dus scrollbars. Deze kan ik helaas niet uitzetten, want de gallerylist moet wel scrollbaar zijn. Heb f*cking alles al geprobeerd, swf in frame, iframes, maar helaasch. Hebben jullie nog tips? Zie www.newvisions.nl voor mijn frustratie... (site moet voor 1024x768 werken trouwens)
Tis een IE issue (bug), probeer dit eens ipv gewoon <body> maak je er van <body style="width:98%">quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef freud het volgende:
GRRRR!!
Ah, vandaar... ik gebruik Firefox...quote:Op maandag 17 september 2007 20:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis een IE issue (bug), probeer dit eens ipg gewoon <body> maar je er van <body style="width:98%">
Wil wel eens helpen
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb de dame in kwestie even een mailtje gestuurd met wat vragen erin. Vooral waarvoor ze de foto's wil gebruiken.quote:Op maandag 17 september 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
1200 EUR
Gaat je niet lukken denk ik
Maar succes.... ben benieuwd
Mee eens. Ben benieuwd wat hun reactie gaat zijnquote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb de dame in kwestie even een mailtje gestuurd met wat vragen erin. Vooral waarvoor ze de foto's wil gebruiken.
En even duidelijk gemaakt dat zij als prive persoon de foto's best mag hebben maar dat zij als deel van de organisatie van zo'n evenement de foto's niet zomaar gaat krijgen.
Op de een of andere manier kan ik me niet aan de indruk onttrekken ze mijn foto's willen gaan gebruiken voor hun website.
Dit "probleempje" heb ik ook gehad met het KNLTB.quote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb de dame in kwestie even een mailtje gestuurd met wat vragen erin. Vooral waarvoor ze de foto's wil gebruiken.
En even duidelijk gemaakt dat zij als prive persoon de foto's best mag hebben maar dat zij als deel van de organisatie van zo'n evenement de foto's niet zomaar gaat krijgen.
Op de een of andere manier kan ik me niet aan de indruk onttrekken ze mijn foto's willen gaan gebruiken voor hun website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |