Dat doe je toch niet...quote:Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef HMaster-II het volgende:Topic Verknoeiende Postaantalopkrikker
Ja johquote:Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef loehoes het volgende:
Jeetje wat gaat dat snel zeg, die SC.
Laat HM2 maar ouwehoerenquote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef didotcicero het volgende:
Freud heeft altijd al een stukje klaarstaan. Ik kom altijd net op het verkeerde moment en moet dan snel wat verzinnen.
Werken? Dat doen we morgen weer!quote:Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja johWe lullen hier wat af
![]()
Vooral TIJDENS werktijd
Ga dan eens fotograferen jaquote:
Vanaf vandaag kan het weer. Alhoewel mijn vriendin al met een lijst met klusjes kwam die ik nu kan gaan doen...quote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga dan eens fotograferen jaOf bewerk je vakantiefoto's en laat ze eens zien
Ik zou aangeven dat ze een verzoek kunnen doen om het type platen wat ze willen gebruiken. Dan maak jij de selectie, en geeft dan een prijs voor de cd, plus een geldbedrag en eventueel bronvermelding. Alle foto's geven is not an option, alleen waar jij happy over bent.quote:Op maandag 17 september 2007 15:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Vraagje:
Van de organistaie van "Urban Action" waar het Streetbike Freestyle EK gehouden is kreeg ik een mail met daarin de vraag of ik "alle foto's" even kon opsturen op DVD....
Nu voel ik daar erg weinig voor om dit gratis te doen.
Wat zou nou "redelijk" zijn om te vragen voor die foto's
Kheb wel iets gevonden http://www.richtprijzen.org/1/1.html alleen die prijzen lijken mij wat aan de hoge kant.
Dat idee had ik dus ook al maar dan komt de vraag hoe ga ik die prijs bepalen. En die foto's waar ik niet tevreden over ben mogen ze hebben gratis zelsquote:Op maandag 17 september 2007 15:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou aangeven dat ze een verzoek kunnen doen om het type platen wat ze willen gebruiken. Dan maak jij de selectie, en geeft dan een prijs voor de cd, plus een geldbedrag en eventueel bronvermelding. Alle foto's geven is not an option, alleen waar jij happy over bent.
Tja...die richtprijzen zijn leuk, maar in theorie gewoon niet haalbaar. Bekijk hoeveel foto's het zijn, probeer in te schatten wat het budget is van die toko, probeer te achterhalen wat ze ermee willen doen en bedenk of je het uiterste eruit wil halen of dat je misschien volgend jaar nog een klusje eraan kan overhouden en noem dan een bedragquote:Op maandag 17 september 2007 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook al maar dan komt de vraag hoe ga ik die prijs bepalen. En die foto's waar ik niet tevreden over ben mogen ze hebben gratis zelszolang daar mijn naam maar niet bij vermeld wordt.
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:
Dit probleem komt iedereen tegen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Vraagje:
Van de organistaie van "Urban Action" waar het Streetbike Freestyle EK gehouden is kreeg ik een mail met daarin de vraag of ik "alle foto's" even kon opsturen op DVD....
Nu voel ik daar erg weinig voor om dit gratis te doen.
Wat zou nou "redelijk" zijn om te vragen voor die foto's
Kheb wel iets gevonden http://www.richtprijzen.org/1/1.html alleen die prijzen lijken mij wat aan de hoge kant.
* PdeHoog doet idem dito zeg maar.....quote:Op maandag 17 september 2007 15:48 schreef Yoni het volgende:
Als iemand bij mij om alle foto's vraagt dan is dat voor mij "alle foto's waar ík achter sta". De rest krijgen ze gewoon niet![]()
ik vind dat eigenlijk alleen maar logisch.quote:Op maandag 17 september 2007 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog doet idem dito zeg maar.....
De rest zien ze niet eens dus
Budget is 0 zo ongeveer. Zo half meegekregen dat er geld bij moest aan het eind van het event. Maar dat is niet mijn probleem als dat zo is.quote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja...die richtprijzen zijn leuk, maar in theorie gewoon niet haalbaar. Bekijk hoeveel foto's het zijn, probeer in te schatten wat het budget is van die toko, probeer te achterhalen wat ze ermee willen doen en bedenk of je het uiterste eruit wil halen of dat je misschien volgend jaar nog een klusje eraan kan overhouden en noem dan een bedrag
en wees voorzichtig met het wegsturen van foto's waar je niet achter staat..... ik doe dat nooit eigenlijk
exporteren?quote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Help
Ik zit ff met een stom probleem
Ik wil mijn home page aanpassen. Heb ik al een tijdje niet gedaan.
Maar nu ben ik even vergeten![]()
Hoe ik mijn fireworks file omzet naar een HTML code file.
Ik zal wel wat over het hoofd zien, maar ik kom er nu niet 1 2 3 uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |