Hee da`s een goeie! Als ik ze dan ook alvast de tanden laat poetsen is dat ook maar weer klaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
[..]
An!!!! IS je wekker kapot??!! Weet je wel niet hoe vroeg het is!
[..]
Haha, de truc is om ze 's avonds alvast om et laten kleden voordat ze naar bed gaan. Dan gaat het 's ochtends sneller.
Niet meer functionerend is wat ik beschreefquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale betekent 'kapot' ondermeer: niet meer functionerend, buiten werking. 'Niet meer functionerend' is in mijn beleving toch net iets anders dan 'anders functionerend' of 'niet meer functionerend volgens de verwachtingen'.
Desalniettemin, die opmerking over de typische manager kwam wel aan. Je bent niet de eerste die meent mij daarmee te moeten confronteren...
Oh, daar is een karcher weer erg handig bij. Uit bed, poncho over de kleren, en dan even met mondjes open over die hoofdjes. Binnen 5 seconden 2 kids tanden gepoetst en gewassenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hee da`s een goeie! Als ik ze dan ook alvast de tanden laat poetsen is dat ook maar weer klaar *O8
Balkenende die hekelt de zesjes mentaliteit in Nederland. Maar zodra je een beetje boven het maaiveld uitsteekt, wordt meteen je kop eraf gehakt. En bovendien worden de topinkomens hard aangepakt. Ik ga intern solliciteren hier, lekker ambtenaar worden en meedoen met de eenheidsworst...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freud het volgende:
En tja, als je je MBA haalt, dan kan je managementgrappen verwachten! Kon alleen de bijbehorende Dilbert niet vinden.
Scheelt meteen weer wisselenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:36 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, daar is een karcher weer erg handig bij. Uit bed, poncho over de kleren, en dan even met mondjes open over die hoofdjes. Binnen 5 seconden 2 kids tanden gepoetst en gewassen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef freud het volgende:
Hey airwin, nieuwe avatar: [afbeelding]
Oh ja, dat circus is vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Yoni het volgende:
Jeuj ik zie blauwe lucht
Straks eens zien of ik Bea en de gouden koets op de plaat krijg![]()
Wij hebben vanmiddag een speech van Wouter Bos in de kantine. Wil je op de gastenlijst?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Yoni het volgende:
Jeuj ik zie blauwe lucht
Straks eens zien of ik Bea en de gouden koets op de plaat krijg![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag een speech van Wouter Bos in de kantine. Wil je op de gastenlijst?
Die is sowieso niet heel bijzonder, dus er valt weinig aan te verknallen...quote:
Ze proberen het welquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is sowieso niet heel bijzonder, dus er valt weinig aan te verknallen...
Vraag hem eens wat ie van die Bolletje reklame vindtquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is sowieso niet heel bijzonder, dus er valt weinig aan te verknallen...
Welke reclame? 't Zegt mij niks namelijks...quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat ie van die Bolletje reklame vindt![]()
![]()
.
klikquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke reclame? 't Zegt mij niks namelijks...
En je vrouwelijke charme en of een pruillip werkte ook niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef Yoni het volgende:
Zoo Bea gezien. En een boel flutfoto's gemaakt. Had wel goeie plek qua zicht, maar slecht qua foto's. Die stomme soldaten wilden niet uit de weg gaan
quote:
Neuj, die soldaten moeten daar tenslotte langs de weg staanquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En je vrouwelijke charme en of een pruillip werkte ook niet?
Gewoon hard roepen dat je geen vrij schot hebt van de Bea.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neuj, die soldaten moeten daar tenslotte langs de weg staanHad er gewoon eerder moeten zijn, maar ja, er moet ook gewerkt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |