Kon je op wachten jaquote:
Een Belgische goalquote:Op donderdag 20 september 2007 23:48 schreef RayMania het volgende:
Hoera, goed voor Nederland.
Doe nog esquote:Op donderdag 20 september 2007 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
hahahaha
ik zat hier van 'jaaaaaaaaaaaa koooomt ie dan heeee' 'komt ie dan heee'' beetje te mompelen half-slaperig... en ja hoor
't was geen omhaal maar dit mag er wel zijn toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
whaha netjes gefeliciteerd
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:48 schreef Radegast het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
hehe, was ook de 1e keer dat ik het dacht/uitsprak dus was geen gevalletje van ja als je het 100x zegt klopt het wel een keerquote:
joh lijkt veel op een Ajax wedstrijdquote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef BonJovi het volgende:
2 ballen op de lat 1 bal die er misschien in zat op de lijn gered door Steinsson en dan scoren in de laatste minuut.![]()
Waar is het misgegaan?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:51 schreef Mr.N het volgende:
het wedstrijd
Belooft nie veel goeds dusquote:Op donderdag 20 september 2007 23:52 schreef Jnk18 het volgende:
Feli AZers
wordt nog leuk zondagbeide teams bakten er niks van vanavond
Ajax bakte er wel wat van vanavond, ze gingen alleen een keer voor het resultaat.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:52 schreef Jnk18 het volgende:
Feli AZers
wordt nog leuk zondagbeide teams bakten er niks van vanavond
FC Vink zal jullie de gelijkmaker brengen in de 90e minuutquote:Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Het zal wel 1-1 worden tegen Ajax dit weekend
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef De_Postbode het volgende:
[afbeelding]
EN ZO PAKT NEERLANDS HOOP IN BANGE DAGEN DAN TOCH NOG HET VOLLE POND IN DEZE ZUID-EUROPESE BETONBAK MET ZIJN O-ZO-GLORIEUZE VERLEDEN EN TOEKOMST! HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN, HIER IN BOAVISTA
wij gaan gewoon winnen!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Het zal wel 1-1 worden tegen Ajax dit weekend
Zet daar dan Koevermans neer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:21 schreef koningdavid het volgende:
Wat was AZ drama joh. Ari vind ik ook niet best... zet daar dan El-Hamdaoui neer.
Ze hebben Arveladze nog.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zet daar dan Koevermans neer.
Oh wacht.
Nelisse dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze hebben Arveladze nog.
Oh nee...![]()
Nee, da's Koef. Pelle is die mooiboi.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:48 schreef Fetai het volgende:
Die Pelle vond ik helemaal niet zo slecht als ik altijd hoor om mij heen. Erg kopsterk en balvast die jongen.
Hoe kan die mooiboi nu al last van zijn lies hebben?quote:AZ gehavend uit de strijd
PORTO- AZ is de wedstrijd tegen FC Paços de Ferreira (0-1) niet zonder schade uitgekomen. De zware strijd met de Portugezen en het slechte veld hebben ervoor gezorgd dat Louis van Gaal een handvol twijfelgevallen in de aanloop naar AZ-Ajax (zondag) heeft. Dembélé (heup), Agustien, Pellè (beiden lies), Opdam (knie), Waterman (rug) en De Zeeuw (‘total-loss’) hebben last.
Is ook niet zo gek. Hij speelde ook alle wedstrijden van Oranje en bestrijkt altijd het hele veld zowat, lijkt me vrij vermoeiend.quote:
Jenner was vreselijk... Augustien had op zijn plek moeten spelen om te beginnen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was wel AZ onwaardig, fatsoenlijke combinaties waren zeer zeldzaam. Jammer, ik hoopte op een mooi toetje laat op de avond.
In het uitgezonden deel (de tweede left dus) was ie best bagger ja, maar hij scheen in de eerste helft behoorlijk goed bezig te zijn...(alle aanvallen kwamen over zijn kant)quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Jenner was vreselijk...
Das een feit, ff de boel rechtzetten...quote:
Tjah, 2-0 moeten voorkomen , met die ballen op de lat had het evengoed 2-0 voor de Portugezen kunnen zijn natuurlijk. Ze kregen ook gewoon de betere kansen in de match. Op zich komt AZ daar héél goed weg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jenner was vreselijk... Augustien had op zijn plek moeten spelen om te beginnen.
AZ had de eerste helft op 2-0 moeten komen, dan hadden ze gewoon kunnen voetballen.
Dit was idd een lelijke pot om naar te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |