mooie fotoquote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Helsingborg heeft wel een echte goalgetter...
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Helsingborg heeft wel een echte goalgetter...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat komt door de verbetering van de Eredivisie.
Ook de overwinning van PSV?quote:
Daar dachten je vriendjes van de BBB anders overquote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben nu gewoon voor Heerenveen, Pranjic![]()
![]()
Symphatieke gast !
Die ondanks, Kromkamp werd nerveus. Maar off topic verder. Heerenveen is goed begonnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook de overwinning van PSV?.
Zo'n fan dat je zijn naam fout schrijftquote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
BeerendsTopper in spé ik ben echt fan van die voetballer.
Klinkt slecht voor de UEFA ranglijst, maar goed daarover denken voetballers niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef RayMania het volgende:
Mooi, nu uitlopen zodat de terugwedstrijd enkel voor de statistieken is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef mcyodogg het volgende:
Geraldinho
Ja, zo hoor je te spelen, ik was eerder vanavond negatief over Heerenveen, was er niet mee eens dat NOS heerenveen ging uitzenden omdat ik idee had dat Heerenveen echt niets zou kunnen klaarspelen maar I stand correctedquote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef xFriendx het volgende:
Heerenveen speelt lekker, gemoedelijk, dat komt goed tot uiting.
Ik de 1-0 moest zo nodig pissenquote:
Zeker verkocht die wedstrijd?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
FC den Haag stond ooit met 4-0 voor thuis. Werd 4-2 . Uit verloren ze met 2-0 van West Ham en lagen er dus uit.
Die gast hebben ze ga niet nodigquote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef BonJovi het volgende:
En zwe zwaaien met zijn alles naar Alves
ohquote:Op donderdag 20 september 2007 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Daar dachten je vriendjes van de BBB anders over
Dat heb ik gemist dan, vreemd.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:27 schreef BonJovi het volgende:
was echt een wazig verhaal van hem ja dat de aanhang bij hem op bezoek kwam en zei dat ze hem niet wouden voor Dynamo
Linkshalf/buiten.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Heerenveen gaat lekker![]()
Waar staat die Pranjic eigenlijk, heb ik ook wat om te supporten![]()
ZIjn er nu nog mensen die denken dat Alves zelf geen kwaaie is en het allemaal de schuld is van boze zakenmannen? Als alves zelf tof was dan had ie hier op zn minst een glimlach gehad of een tevreden blik.... but he dont gives a fuckquote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef okee6 het volgende:
Sportief van Alves, om mee te klappen met z'n jetlag en al![]()
Hij heeft net een reis achter de rug, ervaring mee? Goed dat ie kon komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ZIjn er nu nog mensen die denken dat Alves zelf geen kwaaie is en het allemaal de schuld is van boze zakenmannen? Als alves zelf tof was dan had ie hier op zn minst een glimlach gehad of een tevreden blik.... but he dont gives a fuck
zit alves op de tribune?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef okee6 het volgende:
Sportief van Alves, om mee te klappen met z'n jetlag en al![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij heeft net een reis achter de rug, ervaring mee? Goed dat ie kon komen.
Als je dat interview gezien hebt, had je ook gehoord dat de BBB hem thuis op kwamen zoeken. Hij moest vertrekken, omdat hij niet vocht voor de club en niet goed speelde in de ogen van de BBB.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
oh![]()
Dat weet ik allemaal niet.
Het is een kroaat en met dat interview vond ik hem iig symphatiek overkomen![]()
Heerenveen gaat lekker![]()
Waar staat die Pranjic eigenlijk, heb ik ook wat om te supporten![]()
Mafkees. Als je een reis achter de rug hebt, kan je niet juichen als je club scoort?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij heeft net een reis achter de rug, ervaring mee? Goed dat ie kon komen.
Oh, dat heb ik dan niet goed gevolgd dan of ik had die boerenkool met worst opmerking meer onthoudenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als je dat interview gezien hebt, had je ook gehoord dat de BBB hem thuis op kwamen zoeken. Hij moest vertrekken, omdat hij niet vocht voor de club en niet goed speelde in de ogen van de BBB.
Pranjic zelf zei dat het kwam omdat hij niet uit Zagreb komt.
Ok,quote:Pranjic staat linkshalf dacht ik.
Jammer van zn lelijke snorquote:Op donderdag 20 september 2007 21:56 schreef dndiek het volgende:
Larsson blijft een geweldige speler
Wel minder voor SCH natuurlijk
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godverdomme.
quote:
Veel gelovigen in de zaal, bid ook eens voor een vierde doelpuntquote:Op donderdag 20 september 2007 21:59 schreef TheArt het volgende:
Jezus mina, waar zijn ze mee bezig.
Scheelt niet veelquote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
FC den Haag stond ooit met 4-0 voor thuis. Werd 4-2 . Uit verloren ze met 2-0 van West Ham en lagen er dus uit.
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
4-2... jupiler league uitslag wordt dit
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:03 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik zeg 7-4
Ga dan ook niet zappen, flapdrol.quote:
Kon het slechter dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:05 schreef Mr.N het volgende:
OMG, dit is nog beter dan Ajax - Dinamo van daarnet
Heerenveen is een coole stad hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Evert ten Napel nu.
Wat een dekselse wedstrijd scoreverloop die zelfs je oma niet verzint, zelden vertoond alleen in het kleine grote dorp Heerenveen maak ja dat mee. Hier mogen grote clubs hun handen voor blauw klappen. Nou blauw klappen eerbiedig voor buigen wat een spirit wat een mentaliteit. Petje af hoor
Die zit bij AZquote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Evert ten Napel nu.
Wat een dekselse wedstrijd scoreverloop die zelfs je oma niet verzint, zelden vertoond alleen in het kleine grote dorp Heerenveen maak ja dat mee. Hier mogen grote clubs hun handen voor blauw klappen. Nou blauw klappen eerbiedig voor buigen wat een spirit wat een mentaliteit. Petje af hoor
Nederland 3.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef Agiath het volgende:
STREAMS?!
Hij kijkt ongeveer zoquote:
jamaar jamaar me broertje kijkt heroesquote:
hehehe hard voor emquote:Op donderdag 20 september 2007 22:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die is na vanavond meteen weer een week spoorloos
Kun je toch op internet kijken, zeg dat maarquote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
jamaar jamaar me broertje kijkt heroes![]()
Deed ik niet eens, ik volg 't een beetje vanuit m'n ooghoeken en had gezien dat 't 3-2 werd en ineens tussen 2 posts door staat 't 5-2.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef RayMania het volgende:
Ga dan ook niet zappen, flapdrol.
Nou. Als je kijkt naar de niveau verschillen tussen Ajax en Heerenveen en Slavia en Helsingborg. Komt het toch wel in de buurtquote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus wat een rukkers, dit krijgt Ajax nog niet voor elkaar
Real Madrid - Eintracht Frankfurt in 63quote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Meteen Heerenveen nu weer met 2 goals. 7-3
Lijpe shit ouwequote:Op donderdag 20 september 2007 22:16 schreef BonJovi het volgende:
OMG me oma is op bezoek en ze kwam ff hier zeggen dat ze voor de rode is omdat ze Heerenveen haat omdat haar zusje daar woont
dit zijn zo nu en dan leuke wedstrijdenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:16 schreef HeatWave het volgende:
Vage pot zeg. Wel leuk om naar te kijken
.
Fernando Derveld is backquote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef sweetgirly het volgende:
Oeh, agressieve negert in het veld![]()
Iddquote:Op donderdag 20 september 2007 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een waardeloze kutscheids
Dit is toch gewoon poulfase?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
3 doelpunten tegen thuis is niet lekker in de UEFA Cup
Valt wel tegen jaquote:Op donderdag 20 september 2007 22:20 schreef Agiath het volgende:
Het zit trouwens niet echt vol daar
Maar 5 goalsquote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef Cheiron het volgende:
Lol, ik stopte met kijken na de 3-0, ik heb wat gemist
Hoeveel heeft Groningen verloren ?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef golfer het volgende:
Zo, na Groningen-Fiorentina nog even deze korfbalwedstrijd meepikken.
1-1 gelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Groningen verloren ?
1-1 gelijk, na 1-0 voorquote:Op donderdag 20 september 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Groningen verloren ?
is r dan een return?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Nee, als je deze ronde wint kom je pas in de poulefase.
Jaquote:
Echt huldequote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Henrik Larsson speelt nog steeds perfect Nederlands.
Blijft wel een kut kakkerlak trouwens hahaquote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Larsson spreekt echt ontzettend goed Nederlands
ongekendquote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, een Catalaanquote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Blijft wel een kut kakkerlak trouwens haha
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Larssonquote:Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar hoorde je Larson niet over Feijenoord
De Rotterdammers halen hun geluk uit een Zweed vanavond qua europees voetbal
Larsson geen broodvoetballer?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Dan zie je toch wel weer het verschil tussen zo'n Zlatan (pure broodvoetballer) en Larsson (gewoon een goede persoonlijkheid)
Ach ja, het is een opvliegend type, maar daar houden jullie toch juist van?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Zlatan is een goede voetballer, maar een hufter eerste klas. Dat moet je zelfs als Ajacied zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |