mooie fotoquote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Helsingborg heeft wel een echte goalgetter...
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Helsingborg heeft wel een echte goalgetter...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat komt door de verbetering van de Eredivisie.
Ook de overwinning van PSV?quote:
Daar dachten je vriendjes van de BBB anders overquote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben nu gewoon voor Heerenveen, Pranjic![]()
![]()
Symphatieke gast !
Die ondanks, Kromkamp werd nerveus. Maar off topic verder. Heerenveen is goed begonnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook de overwinning van PSV?.
Zo'n fan dat je zijn naam fout schrijftquote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
BeerendsTopper in spé ik ben echt fan van die voetballer.
Klinkt slecht voor de UEFA ranglijst, maar goed daarover denken voetballers niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef RayMania het volgende:
Mooi, nu uitlopen zodat de terugwedstrijd enkel voor de statistieken is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef mcyodogg het volgende:
Geraldinho
Ja, zo hoor je te spelen, ik was eerder vanavond negatief over Heerenveen, was er niet mee eens dat NOS heerenveen ging uitzenden omdat ik idee had dat Heerenveen echt niets zou kunnen klaarspelen maar I stand correctedquote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef xFriendx het volgende:
Heerenveen speelt lekker, gemoedelijk, dat komt goed tot uiting.
Ik de 1-0 moest zo nodig pissenquote:
Zeker verkocht die wedstrijd?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
FC den Haag stond ooit met 4-0 voor thuis. Werd 4-2 . Uit verloren ze met 2-0 van West Ham en lagen er dus uit.
Die gast hebben ze ga niet nodigquote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef BonJovi het volgende:
En zwe zwaaien met zijn alles naar Alves
ohquote:Op donderdag 20 september 2007 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Daar dachten je vriendjes van de BBB anders over
Dat heb ik gemist dan, vreemd.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:27 schreef BonJovi het volgende:
was echt een wazig verhaal van hem ja dat de aanhang bij hem op bezoek kwam en zei dat ze hem niet wouden voor Dynamo
Linkshalf/buiten.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Heerenveen gaat lekker![]()
Waar staat die Pranjic eigenlijk, heb ik ook wat om te supporten![]()
ZIjn er nu nog mensen die denken dat Alves zelf geen kwaaie is en het allemaal de schuld is van boze zakenmannen? Als alves zelf tof was dan had ie hier op zn minst een glimlach gehad of een tevreden blik.... but he dont gives a fuckquote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef okee6 het volgende:
Sportief van Alves, om mee te klappen met z'n jetlag en al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |