Heerenveen is een coole stad hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Evert ten Napel nu.
Wat een dekselse wedstrijd scoreverloop die zelfs je oma niet verzint, zelden vertoond alleen in het kleine grote dorp Heerenveen maak ja dat mee. Hier mogen grote clubs hun handen voor blauw klappen. Nou blauw klappen eerbiedig voor buigen wat een spirit wat een mentaliteit. Petje af hoor
Die zit bij AZquote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Evert ten Napel nu.
Wat een dekselse wedstrijd scoreverloop die zelfs je oma niet verzint, zelden vertoond alleen in het kleine grote dorp Heerenveen maak ja dat mee. Hier mogen grote clubs hun handen voor blauw klappen. Nou blauw klappen eerbiedig voor buigen wat een spirit wat een mentaliteit. Petje af hoor
Nederland 3.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef Agiath het volgende:
STREAMS?!
Hij kijkt ongeveer zoquote:
jamaar jamaar me broertje kijkt heroesquote:
hehehe hard voor emquote:Op donderdag 20 september 2007 22:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die is na vanavond meteen weer een week spoorloos
Kun je toch op internet kijken, zeg dat maarquote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
jamaar jamaar me broertje kijkt heroes![]()
Deed ik niet eens, ik volg 't een beetje vanuit m'n ooghoeken en had gezien dat 't 3-2 werd en ineens tussen 2 posts door staat 't 5-2.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef RayMania het volgende:
Ga dan ook niet zappen, flapdrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |